POJILLE!

Monta lyijykynää saat mahtumaan samaan aikaan pyllystäsi sisään?
202498
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

No montako Pyllysetä itse saa?

Äänestä

Olet säälittävä.

Äänestä

Minä saaan 20 kun oikein tungen huolella

Äänestä

kuinka pitkiä?

15 yhessä nivaskassa

Äänestä

Noooh, tullu harrastettua tota GOATSEe kohta neljä vuotta, kyllä varmaan nelisenkymmentä menee

Äänestä

noin 12 sinne menee....

Äänestä

Kyl ku faija tunkee liukasteen kaa ni ainaki 55. Ps: kantsii nuolla paskaset lyijykynät maistuu hyvältä ja kiihottaa.

Äänestä

Mä nuolin noi paskaset lyijykynät ja laukesin omaan naamaan. Saan muutenkin orgasmeja ku kattelen pyllysedän kiimasta naamaa.

Äänestä

Oon tyttö enkä saa yhtään kynää perseeseen.

Äänestä

Semmoset 502752 lyijykynää,279 tussia ja 3061 pyyhekumia...

Äänestä

5 pyyhekumia 1 kynä ja vähän TUUDELIEN!

Äänestä

72 on henkilökohtainen ennätys.

Äänestä

OVER 9000!!!!!

Äänestä

Äitin kanssa kokeiltiin niin meni 6 ja sitte setä tuli kokeileen niin se pisti sinne kyllä jotain paksumpaa kynää varmaan ja se tuntu lämpimält ja se vissii hajos ku oli nii tiukkaa ku tuli jotai ainetta siit kynän päädystä ja si tuli pyllystä jotain valkosta seuraavat 2 viikkoo se oli varmaa joku semmone iso tussi mut en oo kyl enne nähny niis valkost mustetta mut siin oli

Äänestä

ootte fiksui!

Äänestä

Testin tulokseksi tuli 42. Lyijykynien paksuus oli 7mm, joten tästä voimme päätellä perseenreikäny leveydeksi 29,4cm.

Äänestä

PYLLESETÄ MINÄ JUMALOIN SINUA ! ANNA MERKKI ETTÄ OLET VIELLÄ TÄÄLLÄ SUOMI24:SSÄ!

Äänestä

Loppu kynät kesken, mut niit tais mennä sisään joku 28... Ja mun laskujen mukaan vaa seittemän tuli ulos

Äänestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Äänestä

6969 kynää

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pyllyseta kirjoitti:

Monta lyijykynää saat mahtumaan samaan aikaan pyllystäsi sisään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu