Mitä seuraa?

scse

Noin kk sitte mult pöllittiin 2 kallista pyörää, joiden arvo yht. n. 1000e ja tekijät todistivat sen kaverilleni. Pyörät oli löytyny palasina läheisestä metsästä ja nyt ollaan parin kaverin kans menos hakkaamaan tekijät. Eli mitä siit seuraa? sakkoja? vai jotain muutakin? tekijät 15-16v ja itse 16v. Ja mitkä on seuraukset , jos käyttää esim: pesismailaa tai jakoavainta?

2

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rebel fifties--

      Kunpa minäkin saisin tietää ketkä minun kellaristani varastivat läjän tavaroita. Ne ketkä senkin tekivät olivat minua 10 vuotta nuorempia kolleja... ja saatan jopa tietää tekijät. Eikös se niin mene että yleensä murtovarkaat soittaa tai pyrkii saamaan selville onko asianomainen kotona... tässä tapauksessa näin kävi minulle eli soittivat ja tiedän ketkä.
      Mitään en ole jätkille tehnyt vaikka jutusta on jo aikaa 4 vuotta. Sen takia en ole tehnyt koska mitään tunnustusta ei ole tullut, saati näyttöä. Siltikin pari heppua tiesivät etten tuona yönä ollut kotosalla ja seuraavana päivänä talooni murtauduttiin.

      Olen tullut siihen pisteeseen että annan toiselle näistä jätkistä opetuksen kunhan sen löydän. Teoistaan on aina maksettava, joten ymmärrän aloittajaa m iksi on menossa asioilleen. Jos tiedät tekijät varmoiksi, niin turpaan vaan.

      Mutta muista yksi asia :
      - Kun olet menossa kostopuuhille eli kurinpalautusta antamaan niin on hyvä tietää pari juttua... Älä iske päähän millään nyrkkiä kovemmalla, muuten tulee pahaa jälkeä jos tosissasi olet. Pahimmassa tapauksessa voit pilata elämäsi sekä sen toisen ketä lyöt. Olen sinua jo paljon vanhempi jätkä ja tiedän nämä asiat.
      Tiedän myös sen kuinka paljon vituttaa kun omaa tavaraa nyysitään rahan edestä ja tunkeudutaan yksityisalueelle hävyttömästi.
      Olen itse iso ja vahva kaveri, omaan punttistaustan ja tiedän pystyväni tekemään tällaisesta varkaasta vaikka vihanneksen jos niin haluan.. ei siihen tarvita kuin ote korvasta ja pari kunnon iskua oikeaan kohtaan niin kaveri on letkuissa ja sen jälkeen minä kadun tekoani.

      Älä päästä itseäsi raivon valtaan, harkitse ensin mitä teet. Sinun on pystyttävä myös kohtaamaan vastarinta sillä yleensä tällaisilla vittupäillä on suojelijansa joten sun on pystyttävä tekosi jälkeen vetämään lättyyn myös niitä. Mies hoitaa vastuunsa eli minäkin aion pitkän ajan kuluttua hoitaa omani vaikken ole 100% varma edes tekijästä...mutta 99% varma.

      Poliisihan on tähän jo sotkettu ajat sitten.. ei siitä sen enempää. Jos asiat vaivaa, niin kadulla hoituu kuntoon kyllä.

      Kun panet poikia turpaan niin ei tule mitään seurauksia jos ne eivät sinusta tee ilmoitustakaan. Se on sinusta kiinni k uinka pahaan kuntoon ne hakkaat. Itse vetelisin tällaisia paskiaisia heti turpaan vaikka missä tahansa jos tietäisin noin nopeasti syylliset. Vittumaisinta on kun et tiedä mutta epäilet.

      Jos ne kertoo poliisille niin sut haetaan laitokselle kuulusteluun riippuen kuinka pahaa jälkeä olet tehnyt tai sitten tulee kutsu kuulusteluun. varmaankin tulee kutsu.
      Siellä sun on kiistettävä tekosi ja muista että jos 2 jätkää näkee teidät niin se on tasapeli, jos ei todistajia ole enempää, ei tietääkseni tule mitään.
      Kunhan kiistät.

      Pahimmassa tapauksessa voi tulla ehdonalaista tai ainakin tuntuvat rapsut... ihan siitä kiinni onko lievä vai törkeä pahoinpitely.

      Itselleni riittää kun näen oman kohteeni niin otan jätkää rivelistä kiinni ja heiluttelen vähän, annan pari avolitsaria poskille ja sanon jätkälle tiedoksi suorat sanat miten tulee kohdella yksityisaluetta.
      Tiedät varmaan miten siinä käy kun itse olen 140 kiloinen äijä ja kohde ei paina edes 80 kiloa, niin turpaansahan se saa kuin pieni apina jos sille haluaa kunnon myllytyksen antaa... sitähän se kerjäsikin.

      Se ei halua tähän päivään asti m yöntää ja kun ei ole mitään nähty eikä kukaan muukaan niin enpä ole koko poikaan siksi koskenutkaan.. vielä.
      Täysi-ikäinen jolppihan tämä on nyt.

      Olen pojalle sanonut että jos asia pitää hoitaa niin pahimmassa tapauksessa taitan siltä sormen. Pystyn asioihin joihin ei normaali äijät viitsi alkaa... voin taittaa jätkältä sormen taaksepäin ilmeenkään värähtämättä ja ulinan saa loppumaan kun täräyttää napakalla avoiskulla otsaan niin pojalta on taju pois mutta nenä säilyy ehjänä.

      Ajan kanssa pojat... ajan kanssa hoituu jos on hoituakseen.
      ja voin lyödä vetoa että jätkä osaa varmasti pitää turpansa kiinni ettei asia vieri eteenpäin jos haluan näin osoittaa tulevaisuuden varalle.

      Voin sanoa että saisin tämän limanuljaskan paskomaan housuihinsa. Puheet on puheita mutta teot on tekoja.
      Se on vähänkuin moralla kuorisi nakista kuoret.....

    • Järki mukaan...

      Tekonne on harkittu ja osoitatte suurta julmuutta.

      Jos uhrin voidaan katsoa olleen hengenvaarassa tekonne takia, teille tullaan nostamaan syyte murhan yrityksestä.

      Siitä saa "vähän" enemmän keppiä kuin parin ruosteisen Jopon rikkomisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe