"lähihoitaja"

kymijoki

Ei sattuisi kukaan tietämään Imatralta Virolaista lähihoitajaa? Olisi meinaan vähän asiaa sille. Viime viikonloppuna ( 16-17.4) pari 35-40 vuotiasta naista lyöttäyty mun tykö Hotelli Virun baarissa ja toinen kertoi toimivansa Imatralla lähihoitajan. Ei sitten muuta kun jotain mun lasiin ja sen jälkeen onkiin kaikki usvan peitossa. Jotenkin olivat onkineet mun pankkikortin tunnusluvun kun olin huumetokkurassa ja Visa-tililtä oli lähtenyt n. 2500€

Yksi hämärä muistikuva oli kun mut "autettiin" auton takapenkille ja sitte seuraava olikin se kun Virun henkilökunta ravisteli mua hereille hotellin aulassa.
kortit ja kaikki oli tallella, mutta rahat olivat tililtä lähteneet. Tosin pankkikortti oli eri lokerossa kun mun jäljiltä.

8

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuhoitaja...

Valitan tapahtunutta. Uskoitko tosissasi, että oli lähihoitaja Imatralta?

• hoitsuliheh

Niitähän täällä pilvinpimein...; ))

• niin minä teen

Shillä, laihalla, elä aina valita, hyvä kun jouduit vedädetyksi, siitäh sitä pitäisi oppia. älä mene Viroon asti, lyöttäydy lähenpänä, naisten seuraan ja pidä tupposet taskussa,

• rahatmeneeaina

Naisiin ei kannata luottaa missään!

• Köyhä!

Menin oikeesti Imatralaisen naisen kanssa yksiin, kaikki meni:( Ei tarvinnu kauas lähtee huijaajaa etsimään ;)

• saman kokenut

Eihän vaa ollu Imatralainen yh-horatsu? minkä soppa soppahuolto oli sua ennen elättäny? Otan osaa!!

• TOPI..

Otetaanhan vanha juttu esille mielen kirkastamiseksi

• raparperijuurikkaat

Ei tommosta satu ku elo kuvissa. Kunhan kuvittelet lämimikseks. Ei sulla ees ole mitään viisumia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      32
      3503
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      23
      2279
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      79
      2218
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2091
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1474
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1386
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      947
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      807
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      783
    Aihe