olen yrittänyt monta tuntia sähköpostiini mutta en pääse
en pääse sähköpostiini
8
173
Vastaukset
minulle kävi tänään samalla tavalla, mistä johtuu vika?
yöhoitsun kirjoitti:
Minä en ole päässyt koko iltana sähköpostiin; missä vika?
Heii! Minulle vastattiin että on teknisiä ongelmia ja sivuhistoria pitää poistaa, itse poistan sen aina kun lähden koneelta pois!
Nyt aamulla pääsin postiin!- andersson j.
Emilyn kirjoitti:
Heii! Minulle vastattiin että on teknisiä ongelmia ja sivuhistoria pitää poistaa, itse poistan sen aina kun lähden koneelta pois!
Nyt aamulla pääsin postiin!hesarin pikku uutisessa kerrottiin, että gmeil-tilejä on kaapattu, onkohan näin käynyt suomi24-tileille myös?
- kdlkasklasskaödas
andersson j. kirjoitti:
hesarin pikku uutisessa kerrottiin, että gmeil-tilejä on kaapattu, onkohan näin käynyt suomi24-tileille myös?
"että gmeil-tilejä on kaapattu,"...
Mikä on gmeil? Tiedän kyllä Gmail postin... ?
ai en ole kyllä huomannut? Kiitos tiedosta kuitenkin, ei tule juuri luettua Hesaria!
ongelma ratkaistu
- JustUs4all
Ei skulaa munkaan androidi suimii24:n postin osalta,vaikka kaikki muu pelaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947693- 374077
- 483640
- 2443147
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212644- 462613
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382596- 1372550
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292499