Millainen on eduhouse työpaikkana? Näyttävät hakevan paljon ja usein kouluttajia.
Eduhouse työpaikkana
7
3626
Vastaukset
- kokeiltu on
Siitä voi päätellä, työsuhteet lyhyitä ja porukka vaihtuu usein.
- konsulttiyritykset
Samanlainen kuin muutkin konsulttifirmat, kuten Arffman, SringHouse ja monet muut. Työsuhteet lyhyitä, työpaikkahakemuksia ei lueta vaikka on paikkoja auki. Paikat on auki VAIN muodon vuoksi, saadaan hyviä nimiä tarjouksiin, mutta koulutukset menevät sitten halvoille keikkalaisille.
- kouluttajatar
Vanha kysymys, mutta sattui silmään ja ajattelinpa vastata. Hyvä paikka sellaiselle, joka tekee töitä freelancerina oman osaamisensa alueella, eikä ole joko aikaa tai halua markkinoida itseään itse. Töitä riittää joka puolella suomea, jos vain haluaa tehdä. Palkka ei päätä huimaa, mutta on kuitenkin parempi verrattuna oppilaitosten tuntitaksoihin. Vaihtelua, lyhyitä sessioita. Vaatii sopeutumiskykyä itseltä ja halua heittäytyä tekemään sitä mistä pitää, jos nimittäin haluaa kouluttaa (-:
- Konsultti70
Ei kovin häävi. Pitää juosta eri oppilaitoksissa kouluttamassa huonolla palkalla.
- Keikkakouluttajaksi
Varmasti oikein hyvä vaihtoehto sellaiselle, joka haluaa tehdä esim. sivutienestiä kouluttamalla keikkaluontoisesti ammatillisissa koulutuksissa tai korkeakouluissa eri puolilla Suomea.
- javo
Minulla hyvät kokemukset. Keikkaa saa sen, mitä haluan tehdä ja joka kerta palkka neuvoteltu keikkakohtaisesti. Itse voi vaikuttaa minne menee, jos ei oppilaitosten tunnit kiinnosta, voi mennä yrityksiin tai seminaareihin. Tämä toki edellyttää, että on substanssi varsin hyvin hallussa.. Suosittelen kokeilemaan!
- En suosittele
Jos olet etusi hyvin tunteva kouluttaja ja mahdollisesti OAJ:n jäsen, en missään tapauksessa suosittele Eduhousea työpaikaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918