Eduhouse työpaikkana

onko tietoa

Millainen on eduhouse työpaikkana? Näyttävät hakevan paljon ja usein kouluttajia.

8

4509

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on

Siitä voi päätellä, työsuhteet lyhyitä ja porukka vaihtuu usein.

• konsulttiyritykset

Samanlainen kuin muutkin konsulttifirmat, kuten Arffman, SringHouse ja monet muut. Työsuhteet lyhyitä, työpaikkahakemuksia ei lueta vaikka on paikkoja auki. Paikat on auki VAIN muodon vuoksi, saadaan hyviä nimiä tarjouksiin, mutta koulutukset menevät sitten halvoille keikkalaisille.

• kouluttajatar

Vanha kysymys, mutta sattui silmään ja ajattelinpa vastata. Hyvä paikka sellaiselle, joka tekee töitä freelancerina oman osaamisensa alueella, eikä ole joko aikaa tai halua markkinoida itseään itse. Töitä riittää joka puolella suomea, jos vain haluaa tehdä. Palkka ei päätä huimaa, mutta on kuitenkin parempi verrattuna oppilaitosten tuntitaksoihin. Vaihtelua, lyhyitä sessioita. Vaatii sopeutumiskykyä itseltä ja halua heittäytyä tekemään sitä mistä pitää, jos nimittäin haluaa kouluttaa (-:

• Konsultti70

Ei kovin häävi. Pitää juosta eri oppilaitoksissa kouluttamassa huonolla palkalla.

• Keikkakouluttajaksi

Varmasti oikein hyvä vaihtoehto sellaiselle, joka haluaa tehdä esim. sivutienestiä kouluttamalla keikkaluontoisesti ammatillisissa koulutuksissa tai korkeakouluissa eri puolilla Suomea.

• javo

Minulla hyvät kokemukset. Keikkaa saa sen, mitä haluan tehdä ja joka kerta palkka neuvoteltu keikkakohtaisesti. Itse voi vaikuttaa minne menee, jos ei oppilaitosten tunnit kiinnosta, voi mennä yrityksiin tai seminaareihin. Tämä toki edellyttää, että on substanssi varsin hyvin hallussa.. Suosittelen kokeilemaan!

• En suosittele

Jos olet etusi hyvin tunteva kouluttaja ja mahdollisesti OAJ:n jäsen, en missään tapauksessa suosittele Eduhousea työpaikaksi.

• Anonyymi

Mietin hakisinko. En hakenut kun katsoin taloustiedot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      31
      1192
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      963
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      614
      916
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe