honda cr 125 kantta vuosimallii 87--> '
taikka cr 125 enduro putkistoo 87 -->
onko kellää myynnissä ?
3
185
Vastaukset
- SystemAssistent
172 euroo näyttää olevan kannen (uuden) hinta http://www.cmsnl.com/honda-cr125r-1987-canadacmf_model2728/partslist/ osoitteessa ja ebaystä löytyi sama käytettynä ja muut rojut halvalla kanssa...
On se kumma ettet itse osaa kirjoittaa googleen noita juttuja. Kaikkea tavaraa minkä ihminen on tehnyt on myynnissä ympäri Tellusta ! Jopa Sinun prätkäsi osoia jotka ei toden näköisesti maksa sen enempää tuleeko ne Seinäjoelta tai Utahista.- kärsimätön palikka
niin. suomesta lähinna ettiny noita,käytettyjä on kyllä tullu vastaan. mutta kiitos tiedosta että ei tuu sen kalliimmaks vaikka toiselta puolelta maapalloo tilais. siinä on vaa se kärsimättömän odotus aika....
- janne.gronfors
Mulla ois joku tehari ko. pyörään. jos kiinnostaa,niin voin käydä kaivelee varastoa ja katsoa merkin ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255