mut joo, miten tämä voi olla mahdollista, kertokaapa?!! minä olen läski paska, ja Todella huonokuntoinen, ja siskoni on laiha ja todella hyväkuntoinen. liikumme samanverran (yhdessä aina vain) ja ei ruoka eroa yhtään. niin miten ihmeessä se voi olla saatana Minua laihempi!!!?? vittu, jos liikumme ja syömme samaan aiaan....saatana :((((
samixii
3
210
Vastaukset
Nopeampi metabolia kuin sinulla.
Olen aika varma siitä, että sinä läskinä paskana, et tee todellakaan liiku yhtä intensiivisesti kuin sisaresi, koska, no, olet läski paska, joten tietenkin jaksat vähemmän. Jos nyt edes siis yrität tosissasi.
Ruoan laatu on yksi juttu, mutta ruoan määrä on se toinen. Jos sisaresi syö yhden omenan ja sinä syöt niitä ämpärillisen, niin kummasta tulee läski paska?- sdgsd
mutta, liikumme yhtä "intensiivisesti" js en syö ämpärillistä omenaa. en syö hirveesti joten miksi en laihdu???
Koska et liiku tarpeeksi intensiivisesti. Tarkoitus on, että kuntoilet itsesi ja omien rajojesi mukaan. Tietenkin yrität aina ylittää nuo rajat, koska vain siten saadaan tuloksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812526- 1882080
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771945Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221741Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1291623
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711215Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681205Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171