mut joo, miten tämä voi olla mahdollista, kertokaapa?!! minä olen läski paska, ja Todella huonokuntoinen, ja siskoni on laiha ja todella hyväkuntoinen. liikumme samanverran (yhdessä aina vain) ja ei ruoka eroa yhtään. niin miten ihmeessä se voi olla saatana Minua laihempi!!!?? vittu, jos liikumme ja syömme samaan aiaan....saatana :((((
samixii
3
254
Vastaukset
Nopeampi metabolia kuin sinulla.
Olen aika varma siitä, että sinä läskinä paskana, et tee todellakaan liiku yhtä intensiivisesti kuin sisaresi, koska, no, olet läski paska, joten tietenkin jaksat vähemmän. Jos nyt edes siis yrität tosissasi.
Ruoan laatu on yksi juttu, mutta ruoan määrä on se toinen. Jos sisaresi syö yhden omenan ja sinä syöt niitä ämpärillisen, niin kummasta tulee läski paska?- sdgsd
mutta, liikumme yhtä "intensiivisesti" js en syö ämpärillistä omenaa. en syö hirveesti joten miksi en laihdu???
Koska et liiku tarpeeksi intensiivisesti. Tarkoitus on, että kuntoilet itsesi ja omien rajojesi mukaan. Tietenkin yrität aina ylittää nuo rajat, koska vain siten saadaan tuloksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793877Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402203Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051133- 601099