samixii

kertokaa totuus

mut joo, miten tämä voi olla mahdollista, kertokaapa?!! minä olen läski paska, ja Todella huonokuntoinen, ja siskoni on laiha ja todella hyväkuntoinen. liikumme samanverran (yhdessä aina vain) ja ei ruoka eroa yhtään. niin miten ihmeessä se voi olla saatana Minua laihempi!!!?? vittu, jos liikumme ja syömme samaan aiaan....saatana :((((

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeampi metabolia kuin sinulla.

Olen aika varma siitä, että sinä läskinä paskana, et tee todellakaan liiku yhtä intensiivisesti kuin sisaresi, koska, no, olet läski paska, joten tietenkin jaksat vähemmän. Jos nyt edes siis yrität tosissasi.

Ruoan laatu on yksi juttu, mutta ruoan määrä on se toinen. Jos sisaresi syö yhden omenan ja sinä syöt niitä ämpärillisen, niin kummasta tulee läski paska?

• sdgsd

mutta, liikumme yhtä "intensiivisesti" js en syö ämpärillistä omenaa. en syö hirveesti joten miksi en laihdu???

• Koska et liiku tarpeeksi intensiivisesti. Tarkoitus on, että kuntoilet itsesi ja omien rajojesi mukaan. Tietenkin yrität aina ylittää nuo rajat, koska vain siten saadaan tuloksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3877
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3687
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2203
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1133
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe