Löysin kaapista siivotessani Frendit lautapelin, mutta olen ilmeisesti tässä vuosien kuluessa tullut hukanneeksi K-18 kortit, sillä niitä ei löytynyt. Olisi kuitenkin hauskaa pelata kavereiden kanssa sitä, joten mietinkin, että jaksaako kukaan olla niin superystävällinen, että kopioisi edes muutamia K-18 korttien kysymyksiä tähän? Kiitos kovasti!
Frendit lautapeli
7
1596
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi.Laithan viesti niin saat kaikki kortit 18 skannattuna.
Joko tulostat sen tai kirjoitat ( 7 sivua.)Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.
petterson.rune ( miukumauku).gmail.
t- Anonyymi
Moi
Oiskohan sulta mahdollista saada noita frendit kortteja skannattuna? Vaikka osaa niistä? Rakastan kyseistä peliä, enkä ole päässyt pelaamaan sitä vuosiin.
-suuri frendifani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Oiskohan sulta mahdollista saada noita frendit kortteja skannattuna? Vaikka osaa niistä? Rakastan kyseistä peliä, enkä ole päässyt pelaamaan sitä vuosiin.
-suuri frendifaniMoi.
Kortit löytyy .
Kerro mihin lähetän lähetän kortit skannattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.
Kortit löytyy .
Kerro mihin lähetän lähetän kortit skannattuna.Hei,
Täälläkin löytyi kaapista pölyttymästä kyseinen klassikko. Valitettavasti pelin ohjeet ja K-18 kysymykset on matkan aikana kadonneet.
Löytyisikö täältä apuja esim skannattujen versioiden muodossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,
Täälläkin löytyi kaapista pölyttymästä kyseinen klassikko. Valitettavasti pelin ohjeet ja K-18 kysymykset on matkan aikana kadonneet.
Löytyisikö täältä apuja esim skannattujen versioiden muodossa?Moi. Ja mihin ohjeet ???
- Frendit-fani
Heippa, Olisikohan sinulla ollut mahdollisesti kirjoittaa miulle sen pelin ohjeet jotenkin? anteeksi kun kysyn näin hankalaa kysymystä.. en löydä ohjeita mistään, eikä minulla ole toimivaa sähköpostia tällä hetkellä...
- pellehermanni2
Moi Frendi-fani. Kun saat sähköpostin toiminaan , laita uusi pyyntö niin saat ohjeet skannattuna. En aio kirjoittaa 4 sivua tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679