Löysin kaapista siivotessani Frendit lautapelin, mutta olen ilmeisesti tässä vuosien kuluessa tullut hukanneeksi K-18 kortit, sillä niitä ei löytynyt. Olisi kuitenkin hauskaa pelata kavereiden kanssa sitä, joten mietinkin, että jaksaako kukaan olla niin superystävällinen, että kopioisi edes muutamia K-18 korttien kysymyksiä tähän? Kiitos kovasti!
Frendit lautapeli
7
1294
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi.Laithan viesti niin saat kaikki kortit 18 skannattuna.
Joko tulostat sen tai kirjoitat ( 7 sivua.)Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.
petterson.rune ( miukumauku).gmail.
t- Anonyymi
Moi
Oiskohan sulta mahdollista saada noita frendit kortteja skannattuna? Vaikka osaa niistä? Rakastan kyseistä peliä, enkä ole päässyt pelaamaan sitä vuosiin.
-suuri frendifani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Oiskohan sulta mahdollista saada noita frendit kortteja skannattuna? Vaikka osaa niistä? Rakastan kyseistä peliä, enkä ole päässyt pelaamaan sitä vuosiin.
-suuri frendifaniMoi.
Kortit löytyy .
Kerro mihin lähetän lähetän kortit skannattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.
Kortit löytyy .
Kerro mihin lähetän lähetän kortit skannattuna.Hei,
Täälläkin löytyi kaapista pölyttymästä kyseinen klassikko. Valitettavasti pelin ohjeet ja K-18 kysymykset on matkan aikana kadonneet.
Löytyisikö täältä apuja esim skannattujen versioiden muodossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,
Täälläkin löytyi kaapista pölyttymästä kyseinen klassikko. Valitettavasti pelin ohjeet ja K-18 kysymykset on matkan aikana kadonneet.
Löytyisikö täältä apuja esim skannattujen versioiden muodossa?Moi. Ja mihin ohjeet ???
- Frendit-fani
Heippa, Olisikohan sinulla ollut mahdollisesti kirjoittaa miulle sen pelin ohjeet jotenkin? anteeksi kun kysyn näin hankalaa kysymystä.. en löydä ohjeita mistään, eikä minulla ole toimivaa sähköpostia tällä hetkellä...
- pellehermanni2
Moi Frendi-fani. Kun saat sähköpostin toiminaan , laita uusi pyyntö niin saat ohjeet skannattuna. En aio kirjoittaa 4 sivua tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836