Kannattaako enään ostaa vm. -90 FZ 750? Mielestäni aika harvinainen malli, onko pikkuvikoja odotettavissa tai varaosia saatavilla (ja missä hintaluokassa). Pärrä on päällin puolin kuin pakasta vedetty, mutta itselläni ei ole kokemusta ko. mallista, sen koneesta tai tehoista ym. Paljonko itse maksaisitte? Ei meinaa oikein tietoa löytyä...
Kannattaako Yamaha FZ 750 GENESIS?
4
5715
Vastaukset
- yarski
Täältä http://www2s.biglobe.ne.jp/~arch/fz/fz_index.htm
ainakin löydät tietoa ko. moposta...
Mulla on -88 FZ ja hintaansa / ikäänsä nähden se on kelpo peli.
Mitä murheita siinä on ollut: kytkin - pääsylinteri vaati korjaussarjan pari vuotta sitten ja kytkinlevyt vaihdoin myös silloin syksyllä - jotkut pitäis noita kulutusosina eikä toi tosiaan oo uusi.
Nytten kun noita uitettuja mopoja pyörii joka nurkalla niin hinnatkin on pudonneet... mitähän sillä sun havittelemalla on ajettu...
Hinnosta voisin arvata että max. 4k€ ja sitten sen pitää olla "tosivähän" ja vain "su->kirkkoon" ajettu jne. jne... Omani myisin muuten about 3k€ jos kiinnostaa... =) - D.N.R.
Nyt lähtee 50 Tkm ajettu -88 Yamaha FZ 750 sopu hintaan. Siisti punavalkea yksilö savonmaalla odottaa sport/touring pyörän tarvitsijaa. Myynti lapsellisista (n.2kk) syistä.
[email protected] - toka mopomies
siellä se tieto on.
Tietääkseni ihan ok prätkä, ikää mallilla on niskassa, mutta mutu arviolta mylly kestää periaatteessa reippaat satatonnia. Ja ajettavuus on yamahassa ollut aina hyvä ;)
Osia näkyy saavan normaalisti ja Genesis oli innovatiivista 80 luvulla. Huoltokustannukset pysyy kurissa koska mm. venttiilien säätö on 40 Tkm välein. Vaikka venoja on 20 kpl ei kawan tyylisiä epämääräisiä venttiiliongelmia tiettävästi näissä yammussa ole. - VELOcette350
Kyllä vaan venttiiliongelmia paljon ajetuissa löytyy. Painuvat nopiaan kanteen ja kun säätövara loppuu niin venttiilit uusittava. Ja tämä saattaa olla edessä jo alle 50tkm ajetuissa. Kaasarit myös vanhemmiten erittäinkin veemäisiä, on herkkä kone säädöistä ja liemen saannista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895