Tietojenkalasteluviestejä liikkeellä

Hei!

Olemme havainneet, että Suomi24:n käyttäjille on viime aikoina lähetetty tietojenkalasteluviestejä. Tämän tiedotteen lopussa on esimerkki viestistä, jossa ilmoitetaan käyttäjän sähköpostitilin oleva täynnä ja pyydetään häntä aktivoimaan tili uudelleen klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä.

Tämän viestin tai muiden samansisältöisten viestien sisältämiä linkkejä ei pidä missään nimessä klikata. Epäilyttäviä viestejä ei myöskään kannata avata.

Suomi24:n ylläpito ei pyydä käyttäjiä päivittämään sähköpostiaan tai tiedustele käyttäjien tietoja (mm. käyttäjätunnus, salasana, henkilötunnus, tilinumero) sähköpostin välityksellä. Kaikki Suomi24:n käyttäjäviestintä on kirjoitettu selkeästi suomen kielellä.

Käyttäjien ei pidä koskaan antaa mitään luottamuksellista tietoa tuntemattomille tahoille. Tietojenkalasteluvieteistä voi lukea lisää esimerkiksi Wikipediasta. http://fi.wikipedia.org/wiki/ Verkkourkinta


Ystävällisin terveisin,
Piia
Suomi24



ILMOITUS Final VAROITUS aktivoinnin järjestelmänvalvojan tilin
Postilaatikko on lähes täynnä.
20GB 23GB
ILMOITUS Final VAROITUS aktivoinnin järjestelmänvalvojan tilin
Postilaatikkoon on ylittänyt varastointi raja 20 Gt
on määritelty järjestelmänvalvoja, työskentelet 20.9GB, voit
ei voi lähettää tai vastaanottaa uusia
viestejä, kunnes olet jälleen vahvistaa postilaatikkoon. Voit
uusimiseen postilaatikkoon klikkaa: htp://gogu.in/phpfprmgenerator/use/Administrator/form1.html
Täytä tietosi yllä olevaa linkkiä ja valitse
esittää Drop
Järjestelmänvalvoja on myös vähentää roskapostin viestit
postilaatikosta.
Olet neuvoo täyttämään tietoja, jotta aktivoida ja vähentää
roskapostin
sähköpostitili.
Kiitos
Ylläpitäjä järjestelmän

5

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanfanm

      PIA!

      Koska e puunäkymä saadaan takaisin? Oletko jo puhunut asiasta päättäville tahoille. Yritä ainakin.

    • Ex-käyttäjä

      "
      Olemme havainneet, että Suomi24:n käyttäjille on viime aikoina lähetetty tietojenkalasteluviestejä. "

      Kas, kun huomasitte!

      Tätä tehtiin jo 1.5 vuotta sitten sekä lähetettiin myös valekutsuja toisten tahojen nimissä.

      Oletteko todella niin hitaita, että teitä kestää vuoden lukea näinkin lyhyitä viestejä?

    • 18+19

      Tietojen paljastelua on havaittu Suomi24:n toimesta.

      Itselle sillä ei ollut merkitystä, vaan kuinkahan moni profiilien omistajista tietää että kaikki piilotetut tiedot oli kaikkien katsottavissa tiistaina 19.4. heti päivitysten päätyttyä usean tunnin ajan.

      • rr

        Tästäpä asiasta ei tiedoteta ylläpidon toimesta-

        - Ylläpito ei edes vastaa esitetttyihin kommentteihin, koska haluaa pitää asian salassa.


    • hellis-4

      Pia
      mitä TEILLÄ on??????
      minun nimimerkki on hellis-4 ja
      nimi hirsimann,siellä treffisivuilla...EN MUUTNUT MITÄÄN!!!!!!
      Ismo Hellman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe