Elikkäs semmonen leikki kuin Olkkosen perhe on hukassa. Siinä on tarina, jossa on 6 eri hahmoa ja sitten kun tarinaa luetaan hahmoiksi valitut ihmiset kilpailevat juoksemalla esim. tuoliryhmän ympäri. Molempien (morsiamen ja sulhon) puolelta on valittu nämä 6 hahmoa, eli yhteensä 12 ihmistä tarvitaan leikkiin...
Jos joku löytää tämän tai edes vastaavan, olisin kiitollinen!
Olen kaksissa häissä leikkinyt ja mielestäni paras hääleikki ikinä. Googlettamalla en löytänyt...
Hääleikki Olkkosen perhe hukassa -help!
cacao_blondi
2
514
Vastaukset
- .
mäkin olen yrittänyt ettiä olkkosen perhe-leikkiä sillä se on huippuhyvä mutta ei löydy googlettamalla!
- cacao_blondi
no niimpä, miksei voi löytyä!? edelleen tää siis on mullakin hakusessa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940