hmm... Tutkimusmatkalle!!! Itse olen pitkään haaveillut että pääsis ympäri maailmaa kiertää niihin paikkoihin joissa Jumala tekee erityisen isoi juttui ja kokonaiset kansakunnat on kääntynyt ihan ylösalasin, ja muuttunut kun sinne on puhjennut herätys ja ihmiset kääntynyt sydämessään Jumalan puoleen ja nähnyt Jumalan ihmeitä!! :D onko muilla ollut ikinä mieles tehdä tällast matkaa??
laitoin mun nettisivulle pari videoo siitä mitä tapahtuu ympäri maailman:
www.SplendorOfTheKing.net
ja youtubes on esim tällainen video missä on kiinasta, afrikasta ja joka puolelta tosi ihmeellisii juttui... esim afrikas 2 miljoonaa ihmistä saattaa kerralla tulla paikalle kun Reinhard Bonnke tulee pitää evankeliumi ja parantumis tilaisuuksia!!! ja intiassa oli kerran yhdessä tapahtumassa muistaakseni 7 miljoonaa ihmistä paikalla, Bangaloren kaupungissa... :):)
http://www.youtube.com/watch?v=SKNDgDG8eZ4
olis siisti myös kuulla niiltä jotain jotka maailman matkoillaan on törmännyt tällaisiin kansallisiin ilmiöihin.
-Jaakko Kuoppasalmi
Tutkimusmatkalle! Jumalan ihmeitä ympäri maailman!!
SplendorOfTheKing
0
156
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2463429
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322489Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151985Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251862Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3401780- 561395
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491384- 1111130
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan651093- 1011087