Mr. Travel on tuonnut markkinoille uuden Mysteeri Häämatkan, joka sopii hyvin mm. pareille jotka eivät pysty päättämään lomakohdetta.
"Mysteerihäämatka on uutuus hääpareille, jotka haluavat häämatkaltaan jotain uutta ja hauskaa. Mysteerihäämatka säilyttää jännityksen matkan alkamisen kynnykselle asti.
Hääpari ilmoittaa neljä kohdetta johon voisivat mennä häämatkalle, muut haluamansa palvelut ja maksimihinnan. Mr. Travel valitsee sopivimmaksi katsomansa kohteen ja koostaa matkan, asiakas maksaa matkan. Mr. Travel ilmoittaa matkakohteen hääparille hieman ennen matkaa tai vasta kun hääpari pyytää".
Nyt vain kokeilemaan.. matkan voi huoletta jättää ammattilaisen käsiin - ja elämys on taattu!
MysteeriHäämatka
Kaikkea ne Keksii
1
184
Vastaukset
- Matkailija1
Mun mielestä on tosi hauska idea! Onkohan kenelläkään kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166