Moro!
Uutta tietokonetta pitäisi isäukolle hommailla. Näyttö ja näppis löytyy omaa takaa. Kyselenkin siis, onko tuo Jimmsin valmis kokoonpano mistään kotoisin? Kaksi vuotta sitten kootutin oman koneeni Jimmsillä onnistuneesti, nyt vain olen taas auttamatta jäljessä kehityksestä joten en ole varma mitkä komponentit olisivat OK...mielipiteitä siis?
AMD Sempron 140 2.7GHz prosessori
NVIDIA Geforce 7025/nForce 630a piirisarjaan perustuva emolevy
2GB 1333MHz DDR 3 keskusmuistia
250Gb SATA -kiintolevy
Polttava DVD-asema
ATX-Tornikotelo 350W virtalähde
http://www.jimmspc-store.fi/tuoteinfo/JIMM-BG-EC?pid=1303403245250
Mukaan lisäksi Windows 7 64-bit.
Tietokone tulisi lähinnä nettikäyttöön, kovin hirveästi muistia tai tehoja ei siis tarvitse. Vaativin mitä koneella tehdään on varmaan Skypen videopuhelut. Oleellista koneessa on hinta-laatusuhde: edullinen, mutta silti kestävä ja laadukas! Entinen römö on kestänyt sellaisen 7 vuotta joten laatu saa kyllä mennä hinnan edelle. Sopisiko siis tuo valmis kokoonpano tähän tarkoitukseen, vai kannattaisiko kootuttaa uusi kone ihan alusta asti?
Jimm's Basic Econmy vai oma kokoonpano?
edullinen nettikone
1
185
Vastaukset
Prosessori on tehoton ja vanha. Näissä tornikotelo malleissa on tietenkin se hyvä puoli että komponentteja voi päivittää ja lisätä myöhemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1361066Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37937Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73810Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva156793Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e33751- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675