Juntit pois ulkomailta

Hui kauhistus

Kaikkien marinoiden jälkeen mitä suomalaisilla on lomiensa jälkeen tilitettävänä, olen tullut siihen tulokseen, että parhain lomakohde suomalaiselle on Suomi. Tai korkeintaan Ahvenanmaa.

Siellähän voi joutua puhumaan ihan vieraita kieliä, eikä kukaan ole ainakaan ymmärtävinään Suomen kieltä, mikä on siis ihan ehdoton vaatimus jokaiselle turistikohteelle, johon suomalainen hawayipaita laskeutuu.

Suomessa matkailussa on myös se hyvä puoli, ettei koko Eurooppa omaksu känninhakuista juhlimista ja suomalainen taas ei näänny nälkään kun sieltä jostakin ei saa Turun sinappia ja ruisleipää.

Onhan se ihan selvä, että jo viikonloppulomalla ne pitää olla mukana. Vielä viimeisenä plussana voisi ottaa esille sen, että kun tyypillinen suomalainen ei kestä ulkomaalaisia turisteja/ maahanmuuttajia ymv. ryhmiä Suomessa, hän toteuttaisi omaa ideologiaansa pysymällä itsekin ihan sillä omalla maaperällään, eikä rosvoaisi etelän rantoja ( jellonia ), eikö vain? :)))

3

183

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo..

Totta.

• kukat kukkii

Puhut ilmeisesti omasta kokemuksestasi, et ole milloinkaan käynyt itse, vaan kuuntelet ystäviesi lomakertomuksia. Ahvenanmaan matkailukin edellyttää toisen kotimaisen hallintaa. Mitä tulee alkoholin käyttöön, omilla reissuillani ainakin - suurinta ääntä humalatilastaan pitävät Ruotsalaiset.
        Paikalliseen ruokakulttuuriin tutustutaan tietty, mutta onko se nyt paha,jos vie esim kahvipaketin mennessään, voi keitellä aamulla kahvit ja nautiskella ne omalla partsilla.
        Jokainen tyylillään, matkailussakin - niinkuin koko elämäkin, ei ole kahta samanlaista, eikä pidäkkään olla. Matkustellaan ja arvostellaan toisia vähemmän

• hibhob

Joo, Soinikin voisi pysyä ihan vaan Espoo- Hki- akselilla.
      Varsinkin kun entinen maalaisliittolainen on ;D Varmuuden vuoksi kannattaa vielä laittaa mustat lasit päähän, ettei mahdolliset ulkkarit häiritse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      97
      680
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68