Mulla on Acerin kone, ja koneessa on sisään asennettu webkamera.
Yhtäkkiä kamera katosi koneelta, en löytänyt sitä mistään.
Katsoin nyt kuitenkin Laitehallintaan, ja sieltä se löytyy. Ja siellä lukee että
Laitteen tila: Laite toimii oikein.
No ei kyllä toimi?
Enhän saa sitä edes päälle mistään, kun en löydä koko ohjelmaa koneelta jolla saisin sen käyttööni.
Eli mitähän pitäisi tehdä?
Webkamera kadonnut?
4
271
Vastaukset
- axe45-13
"Yhtäkkiä kamera katosi koneelta"
Kuulostaa *tosi* mystiseltä.
Siis siitä näytön yläreunasta katosi se linssi ja sieltä sisäpuolelta kaikki
kameran sisukalutkin?
Matrix taitaa olla sittenkin totta. - aloittajaa____
Ei vaan se ohjelma millä sitä kameraa pystyy käyttää nii katosi.
Onhan se kamera kiinni tuossa näytön yläpuolella, mutta en saa sitä mistään päälle, koska sitä ohjelmaa millä sitä on käytetty on kadonnut.
Nussi vaa sitä pilkkua idiootti. - roejd
Täällä sama onkelma.
- Janetsky
Sama täällä. Vuoden vanha Toshiba kannettava ja pitkään aikaan en ollut tarvinnut käyttää kameraa. Nyt kun ajattelin pitkästä aikaa skypettää niin mitä *ittua? Kamerasovellus, ei missään. Ei löydä laitehallinnasta eikä muusta. Biosista katsoin että kamera on enabled -tilassa. Aivan uskomatonta, meinaa nimittäin nyrkki mennä näytöstä läpi.
Skypekin ilmoittaa että webkameraa ei ole, AAARRGGGHHH!!
Joku viisaampi auttakoon plide?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984