Onko löytynyt ohjetta ?
Korsnäsin villapaita
4
1226
Vastaukset
- Löytyy ainakin
Novitan 90-luvun loppupuolen lehdestä ja sellaisesta pienemmästä 'läpäreestä', joka sekin oli jaossa muistaakseni v.97. Itseltäni löytyvät molemmat, mutta kun lehtiä on n. 3 metrin pino (ai, ai, ei ole oikein arkistointi hanskassa!), niin en nyt juuri tähän hätään ennätä tarkastaa tarkkoja vuosilukuja.
Voisit tietty soittaa Novitalle ja kysellä sieltä. Alkuperäinen villapaita oli tehty Nallesta, mutta sellainen arvotekstiili ansaitsee mielestäni kyllä paremman langan! - kesätöitä keräävä
Oi kiitos, lankavinkistä myös ja toinen löyty
http://www.kaspaikka.fi/kulttuuri/pohjoista_kasityokielta/suomi/korsnasin_villapaita.html - sivustaseuraaja3
kotiellisuusyhdistys nykyinen taitosoppi myi pientä kirjasta nimeltä korsnäsin kuviolliset villapaidat
- nurinoikein
Korsnäsin villapaidasta löytyy tietoa ja ohje myös vanhasta kirjasta Perinneneuleet (Vibeke Lind), joka on Kauppiaitten kustannus Oy:n kirjoja vuodelta 1983. Kirja voisi löytyä kirjastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407