Haluaisin kovasti lähteä working holiday-viisumilla uuteen seelantiin, mutta olisin kiva saada myös matkaseuraa! olen 20v tyttö. Ottakaa yhteyttä jos jollain on samanlaisia suunnitelmia! :)
matkaseuraa uuteen-seelantiin!
4
214
Vastaukset
- Akki
Sama vika, mielelläni kesän jälkeen lähtisin vielä kun voi (täytän ens vuonna 30 niin sen jälkeen ei enään saumoja ole). Olen siis mies/poika. =) kavereilla jo lapsia ja vaimoja sun muita eikä muistakaan kynnelle kykenevistä oikeen lähtijöiks enään ole. Itsellä olisi suunnitelmissa ottaa se bungy jumping- ohjelma millä kiertää koko pallon. Ja aasian kautta uuteen- seelantiin, aussitkin taas pikaseen, sit tongat tai togot ja hawaijit ja losiin, losista auto alle ja jenkkien läpi nykiin ja sit himaan. olisko tollanen mistään kotoisin?
- lhen-
kuulostais kyllä ihan loistavalta! :) jutellaan hei sähköpostilla vaikka lisää! [email protected]
- Akki
lhen- kirjoitti:
kuulostais kyllä ihan loistavalta! :) jutellaan hei sähköpostilla vaikka lisää! [email protected]
postia laitettu. palaillaan!
- la
Heippa en tiedä ookko jo löytäny matkaseuraa mutta ittelläni ois myös samoja suunnitelmia mutta en oo ihan varma että haluanko working holiday vai vaan reissaan mutta nyt ens syksyn alussa haluaisin lähtee. Tällä hetkellä oon menossa yksin mutta seura vois olla kivaa. :) Olen 19 vuotias tyttö. Ois kiva enemmän jutella ja vaihtaa suunnitelmia jos et oo vielä seuraa saanu? sähköposti on [email protected] laita sinne tuleen mailia jos siltä tuntuu! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1133775Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma453280Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest252600- 2012457
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem222379Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu351606- 1071408
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1501317Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja281294Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt711128