käsilaukku tanssiessa

eka kerta

Valaiskaa vasta-alkajaa! Minne käsilaukun voi laittaa esim. lavalla kaydessä? Uskaltaako nykyaikana jättää mihinkään "laukkunarikkaan" valvomatta? Vai voiko sen jättää takkinarikkaan? Ainakin jossain yökerhoissa ja baareissa otetaan palvelumaksu joka kerta kun käy narikalla.. Ikävä kanneksia käsilaukku koko ajan mukana ja ei viitsisi autonavaimia ja kännykkää mihinkään tissiliiveihin tunkea :(

19

963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjp.

Jätä vaan narikkaan. Yleensä se palvelumaksu, esim 1,50 otetaan vain kerran, eikä jokapaikassa ollenkaan. Sit voit ottaa sellaisen ihan pienen laikun, mihin mahtuu muutama euro, ym. ja pistää sen siihen naistenrivin taakse naulaan, kun monesti sellaiset naulat on. Tanssipaikoilla käy pääasiassa fiksuja ja rehellisiä ihmisiä jotka ei varasta. Tanssi on todella paljon helpompaa kun naisella ei ole laukkua mukana heilumassa.
      Tervetuloa lavoille!

• Tanssiruoska

Veska kannattaa todellakin jättää, vaikkapa sinne narikkaan. Veskaa kantava nainen antaa itsestään hieman huonon kuvan, ainakin tanssitaidon suhteen. Ihan turvallisuuden vuoksi veskaa ei kannata pitää tanssiessa mukana. Muistuu tässä tapaus Ruusulinnasta pari vuotta sitten. Tanssitin veskallista daamia ja siinä sitten naapuripari oli vähällä saada veskasta kasvoille ;)

• Pussukka ranteessa

Et tarvitse käsilaukkua. Hanki rannepussukka, kuminauhalla ranteeseen pujotettava pieni lompakko/pussukka. Sinne mahtuu auton avaimet ja rahat, kännykkäkin jos se on pieni. Mihin edes tarvitset kännykkää lavalla? Jätä se autoon.

• Pussukat pannaan
        Pussukka ranteessa kirjoitti:

Et tarvitse käsilaukkua. Hanki rannepussukka, kuminauhalla ranteeseen pujotettava pieni lompakko/pussukka. Sinne mahtuu auton avaimet ja rahat, kännykkäkin jos se on pieni. Mihin edes tarvitset kännykkää lavalla? Jätä se autoon.

Pussukat ovat rumia. Valitettavasti niin se vain on. No mutta kun on jo valmiiksi möhkölenkkarit leggareilla jalassa, niin se pussukka on piste iin päälle ja kruunaa "tyylin".

• Näin lavoilla

Onko sinulla montakin auton avainta mukana kun puhut monikossa avaimista? Minulle riittää avain yksi jonka kiinnitän hameeseen tekemääni lenkkiin jos asussani ei ole taskuja. Kännykkää en ole vielä tarvinnut tansseissa. Koskaan ei ole mitään pöllitty, vaikka aina olen jättänyt laukun jonnekin penkkien alle tai vartoimattomaan naulakkoon lavalla. En suosittele mitään erikoista ylihienoa tai kallista laukkua lavoille. Musta keinonahkainen on paras, ei erotu muista. Pääasia vaan on itse sen löytää :). Jos joku sattuu pöllimään, niin toivottamasti menee tarpeeseen, koska rahaa ja arvotavaraa kun ei laukustani löydy. Baarit ja yökerhot on eri juttu. Siellä ei laukkua kannata jättää vartoimatta. Lavoilla on rehellistä väkeä.

• tarkuutta

Asiahan on kyllä niin, että puhutaan auton avaimista , ja tarkoitetaan yksiä avaimia.Jos tarkoitetaan useimpia avaimia, sanotaan autojen avaimet.Opettele suomen kieltä, ennenkuin menet oikomaan sanomisia.

• Vihjettä pukkaa
        tarkuutta kirjoitti:

Asiahan on kyllä niin, että puhutaan auton avaimista , ja tarkoitetaan yksiä avaimia.Jos tarkoitetaan useimpia avaimia, sanotaan autojen avaimet.Opettele suomen kieltä, ennenkuin menet oikomaan sanomisia.

Opettele ensin itse ennen kuin muita neuvot. Näkyy sen verran näet virheitä olevan kirjoituksessasi alkaen nimimerkistäsi..

• tarkkuutta
        Vihjettä pukkaa kirjoitti:

Opettele ensin itse ennen kuin muita neuvot. Näkyy sen verran näet virheitä olevan kirjoituksessasi alkaen nimimerkistäsi..

Jos et löydä muuta virhettä, kuin pieni alkukirjain, mikä on tarkoituksella siinä, niin pidä mölyt mahassasi!

• Rautalankaa
        tarkkuutta kirjoitti:

Jos et löydä muuta virhettä, kuin pieni alkukirjain, mikä on tarkoituksella siinä, niin pidä mölyt mahassasi!

Sanassa "tarkuutta" kuuluisi olla kaksi k-kirjainta. Pilkkua ennen ei tule välilyöntiä. Pisteen jälkeen kuuluu välilyönti. Sanonta "ennenkuin" ei ole yhdyssana. Tässä muutamia virheitä..

• tarkkuutta
        Rautalankaa kirjoitti:

Sanassa "tarkuutta" kuuluisi olla kaksi k-kirjainta. Pilkkua ennen ei tule välilyöntiä. Pisteen jälkeen kuuluu välilyönti. Sanonta "ennenkuin" ei ole yhdyssana. Tässä muutamia virheitä..

No niinpäs onkin,hyvä kun Sinä olet tarkka,ja väännät minulle rautalangasta.

• tsuppiduppiduiduu

Käsilaukun voi jättää lavan reunalle "laukkunaulakkoon". Laukkuun mukaan vain oleellinen, eli muutama euro kahvirahaa, kampa, nenäliinat, puuteri/huulipuna tms. Avaimet ja kännykät takin taskuun ja narikkaan tai autoon.

Kuusi vuotta olen pitänyt laukkuani naulassa, eikä kertaakaan mitään ole viety.

Ranne ja nilkkapussukat ovat myös yleisiä ja käteviä. itse en niistä pidä, mutta tiedän monen käyttävän. Hameeseen voi myös vyötärönauhaan ommella pienen taskun johon esim. avaimet ja rahat saa laitettua.

• Retonkireetta

Myynnissähän on niitä sellaisia mustia ranne- tai nilkkapussukoita, jotka ovat kyllä ihan käteviä, mutta mitättömän näköisiä.

Mikä estää itse ompelemasta vaikka kukkakankaasta omanlaisen pussukan ranteeseen. Ei todellakaan ole mitään avaruustiedettä, eikä materiaalia mene metrikaupalla.

• Äinään Miäs

Ei haittaa,jos se vain on Margaret Thatcherin entinen veska.

• soittajanäkökulma

En ota kantaa, mihin se laukku pitäisi jättää, mutta älkää ainakaan jättäkö sitä esiintyjälavalle. Tämä on kirjoitettu soittajanäkökulmasta ja se on asia, mikä henkkoht saa näkemään punaista.

• Juups..

Eikä sitä pidä myöskään jättää olalle roikkumaan. Son kamalaa tanssiessa.

• Tyylibloggari
        Juups.. kirjoitti:

Eikä sitä pidä myöskään jättää olalle roikkumaan. Son kamalaa tanssiessa.

Olen nähnyt lavoilla (miehillä) lanteella roikkuvan pyyhkeen. Se on mielestäni TOSI friikkiä. Siihenhän voisi kiinnittää avaimet roikkumaan? Toimii varmaan vain miehillä?

• jk

ei mihinkään

• 11+13

Jos et halua kädenalitansseja tanssia, niin pidä vaan se laukku olalla, on hyvänä merkkinä että haluat tanssia vain perinteisiä lavatansseja, joten kopteroijat ei hae.

• NainenM

Itse pidän laukkua penkin alla. Rahat taskussa tai pienessä pussissa vaikka ranteessa. Kännykkä autossa äänettömänä. Laukussa ei ole arvokasta tavaraa, vain kampaa, jä perus juttuja huulipunaa ym...Niin sen voi huoletta jättää penkin alle. Sitten kun tarvii meikkiä tai hiuksia kohennella niin siitä sen sitten vaan ottaa.

Avaimet kans johonkin pieneen pussiin tai sitten taskuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7726
    2. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      108
      5921
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2918
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe