Olen jo varannut matkan kahdeksi viikoksi joululomalla Sharjahiin LouLou-hotelliin. Halusimme hotellin rannalta ja lämmitetyllä altaalla. Siksi LouLou tuntui ok valinnalta. Olisi kiva kuulla kokemuksia hotellista?
Dubai nähty pariin otteeseen, mutta varmaan sielläkin taas piipahdetaan.
Meitä lähtee kaksi aikuista ja 15-v poika.
Onko "samantyyppisellä kokoonpanolla" lähtijöitä?
sharjah LouLou
9
285
Vastaukset
- miss Lulu
Tämä ei ole henkilökohtaista mutta minua ärsyttää nuo kysymykset"onko samantyyppisellä kokoonpanolla lähtijöitä"
Jokainen perhe on erilainen vaikka olisi isä,äiti ja 15v poika
Sharjah on ikävystyttävä paikka jossa voi kyllä levätä ja dubai on onneksi 18km päässä.- sharjah
Kiitos kuitenkin vastauksesta, vaikket vastannutkaan kysymykseeni! Se vasta ärsyttää...Koita kestää........
Me olisimme kiinnostuneita siitä hotellista emme ollenkaan siitä, mikä sinua ärsyttää tai ei! - vai muka miss
Lululle sanoisin minäkin. että hanki itsellesi elämä.
- ikki1
sharjah kirjoitti:
Kiitos kuitenkin vastauksesta, vaikket vastannutkaan kysymykseeni! Se vasta ärsyttää...Koita kestää........
Me olisimme kiinnostuneita siitä hotellista emme ollenkaan siitä, mikä sinua ärsyttää tai ei!Olen varannut matkan marrakuulle 2013 Lou' lou a Beach Hotelliin.Kertoisitko kokemuksia hotellista.Pitääkö hotelliin kirjautuessa maksaa joku takuumaksu? Saako sen sitten lähtiessä takaisin.Kiitos jos vastaatte tyhmiin kysymyksiini.
- MissLulu
No ehkä sitten kun enemmän matkustaa,osaa ottaa matkan matkana eikä kysellä jonninjoutavia.
Mutta vastaan että Dubaissa joka hotelli(käynyt 5kertaa) on aivan sopiva kyseiselle kokoonpanolle.
Monen enemmän matkustaneen kanssa ollut tästä puhetta että suomalaiset on monesti todella avuttomia ulkomailla ja paras kun niitä ei näkisi ollenkaan reissun aikana.Parvessa ollaan crocsit jalassa ja juostaan suomalaisissa ravintoloissa sekä karaokepaikoissa.- sharjah
Voi ei! Ole vastaamatta, jollet osaa vastata kysymykseen.
Kun ei kiinnosta pätkääkään sun matkasi..........edelleenkään. - MissLulu
sharjah kirjoitti:
Voi ei! Ole vastaamatta, jollet osaa vastata kysymykseen.
Kun ei kiinnosta pätkääkään sun matkasi..........edelleenkään.Anteeksi,taisin provoilla liikaa.
- sharjah
Asia ok! Mun temperamenttinen luonne ei kaipaa paljoakaan provosointia!
Hauskoja matkoja sinulle ja sori minunkin "kipakat" vastaukset. - hcaeab
Hei,no millainen se Lou Lou Hotelli oli??? Olen varannut matkan sinne lokakuussa 2013.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811