Täältä tervajoen kylkkälän kylästä on lähdettävä asumaan jonnekin kaupunkin keskustaan .Ei stana ku täälä haisee päivin öin sellakin kitu savu ,vanhoja kummisaappaita poltetaan kattilas ku öljy ja puut on niin kalliita.Märkää puutarha haravointi jätettä savuaa yön yli valtatien varressa ,no se on toki vähänkyröä puolella ,muttei isonkyrön puoli tervajoesta oo sen parempi ,päinvastoin . Maaseudulla asuminen on ihan jees ,jos ei tartte hengittää .Se ei vaan multa vaan ainakaan onnistu.Koneellinen ilman vaihto (tulo-poisto) okt :ssa aivan turha , ku sitä saa sammutella jatkuvasti täälä savun keskellä .Polttakaa vaan kaikkea mikä palaa siinä öljy tynnyris .Toisilla siististi vähän siellä takapihalla ja muilla ihan paraati paikalla .Pimeän turvin kun polttaa niin sehän on todella jännää.SAIRASTA SEUTUA.
Vastaukset 1
- Antaa palaa.
Auton renkahia moomma polttanu kymmeniä vuasia kattilan alla, kuumaa palaa
eikä maksa mitään. Rengaskauppias tykkää kunei lava täyty sesonkinakaan.
Mullon vanaha navetta pullollaan kummeja, vaikka justihin panesivat haun toppihin
riittääs monta kylymää talavia polttaa.
Asutahan sen verta sivulla rinnalta jottei poltto haittaa vissihin muita.
Muuta sää kaupunkihin josei pää kestä tätä maaseurun menua, eise siä keskustaskaan kovan palio parhfyymi haise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459