Melkein sukulainen osa 2

Gaymolli

Niko lähtee pois ovelta, sulkien sen. Jatkan runkkaamista. Heitän taas peiton pois päältäni, ja työnnän sormiani perseeseeni. Pysäytän runkkaamisen hetkeksi, ja kurkotan sängyn alla olevaan pahvilaatikkoon, koska tiedän Jannan säilyttävän liukuvoidetta siellä. Runkkaaminen liukuvoiteen kanssa tuntuu entistä paremmalle, kun saa kädellä runkata paljasta terskaa. Laatikossa on myös punaiset anaalihelmet, ja Jannan sininen hieromasauva. Otan liukkarin, ja laitan sitä hieman käteeni. Runkkaan munaani. Kaluni litisee jo aika kovaa, ja voin vain toivoa, ettei Niko kuule sitä. Otan liukkaria myös toiseen käteeni, ja sivelen sitä reiälleni. Upotan nyt kaksi sormeani puoliksi perseeseeni entistä kevyemmin, ja ilman epämiellyttävää kitkaa. Teen sormilla hieman edestakaista liikettä samalla runkaten munaani. Yritän pysyä tahdissa, vaikka välillä sekoankin.
Saan taas ajatuksen. Otan pahvilaatikosta anaalihelmet. Kastelen helmiä hiukan liukkarilla, ja upotan ne kevyesti perseeseeni. Tunne on upea. En ole koskaan laittanut mitään näin paljon reikääni aikaisemmin. Työnnän helmiä lisää, ja lisää – tunnen kuinka helmet suurenevat sitä mukaa, mitä pidemmälle niitä vien. Munani nousee entistä kovemmaksi. Huomaan kaluni kovettuneen entisestään, enkä ole koskaan aikaisemmin nähnyt sitä näin isona. Vedän helmet pois perseestäni, ja munani nytkähtelee. Tuntuu kuin saisin orgasmin pelkkiä helmiä käyttämällä. Laitan helmet viereeni, ja otan laatikosta seuraavaksi Jannan hieromasauvan. Kastelen hieromasauvan liukkarilla. Nousen kontilleni sänkyyn, ja alan työntää dildoa vähän kerrallaan sisääni. En uskalla lujaa, ja jossain vaiheessa perseeseeni iskee ikävä tunne. Haluaisin vetää dildon kokonaan ulos suolestani, mutten sitä kuitenkaan tee, vaan jatkan sauvan upottamista sisääni. Nyt hieromasauva on jo useamman sentin sisälläni, ja alan vetää sitä pois - ja työnnän taas vähän sisälle, ja taas vedän pois. Alan nussia sauvalla persettäni, ja tämä tuntuu aivan upealta. Nussin ja nussin persettäni dildolla, ja samalla hieron litisevää kaluani – ja sitten ovi aukeaa taas.
-Sori!

Niko huutaa ovelta alasti, ja painaa oven jälleen kiinni. Pyllistän sängyllä, ja olen täysin pysähtynyt. Mitä helvettiä äsken tapahtui? Tyttöystäväni veli pamahtaa huoneeseen, kun olen persepystyssä sängyllä runkkaamassa, ja dildo suolessa. Olen niin nolostunut. Nyt en kehtaa enää poistua, ja kohdata Nikoa. Kunnes ovi avautuu taas.

Niko kävelee huoneeseen, muttei sano enää sanaakaan. Minä olen edelleen sängyssä perse pystyssä, mutta nyt nousen hieman enemmän pystyyn, mutta pysyn edelleen kontillani. Enää en tiedä mitä tapahtuu. Sydämeni hakkaa. Ja niin taitaa Nikokin hakata minut. Niko tulee lähemmäs, mutten osaa tehdä mitään. Olen aivan varma, että Niko mukiloi minut. Hän seisoo hetken, ja katsoo totisena minua, ja sitten kevyesti hieraisee omaa munaansa. Hän tulee myös kontilleen sänkyyn, ja tarttuu perseestäni roikkuvaan dildoon, ja työntää sitä enemmän sisääni. Hän työntää dildoa sisääni, ja sitten taas vetää sitä pois. Niko alkaa nussia minua sauvalla. Nikon munakin alkaa seisoa, ja minä tartun siitä, ja runkkaan sitä liukkarista märällä kädelläni hellästi. Niko katsoo minua, ja minä katson häntä. Sitten me suutelemme. En tiedä mitä nyt tapahtuu, mutta olen aivan tilanteen vietävissä. En ole koskaan ajatellutkaan, että tekisin mitään miehen kanssa, vaikka olen mielelläni salaa katsellutkin alastomia ja paljaita miehiä.

3

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

      Jatkoa.....?!

    • Ihana! Jatkoa!

    • minäpä vaan

      Eihän tämä tähän lopu, eihän?!? Aivan upea, ihana, fantastinen ja kiihottava ;) Kai tämä jo riittää vakuuttamaan että jatkoa tulemaan piakoin!!! Ps. heti kun huomasin kuka on kirjoitttja niin vakuutuin siitä että laatu on taattu... Aurinkoista kevättä kaikille!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe