Raiskausfantasiat ihmetyttävät

Järjetöntä!

Miksi niin monilla naisilla on raiskausfantasioita, ovatko he henkisesti sairaita?! En voi käsittää kuinka kukaan voi fantasioida raiskauksesta ja vielä nauttia siitä!

43

5242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne.

      Asiaa voi verrata vähän samaan tapaan kuin että jos nautit kauhuleffoista ja koet leffan aikana olevasi itse päähenkilönä joka juoksee pakoon hullua... silloin nautit jännityksestä.
      Kun nainen fantasioi raiskauksesta niin kyse on mielikuvituksesta. Ajatuksissaan saa miettiä mitä tahansa, ei se ole kiellettyä. Naista kiihottaa tilanteeseen liittyvä jännitys joka saa niskakarvat pystyyn ja sitten se vaihe kun raiskataan, joten en tuota ihmettele ollenkaan, se on ihan normaalia, luonnollista itsetyydytystä, masturbointia...vaikka se onkin kielletyssä mielessä outoa, niin jännittävät seksuaaliset tilanteet herättävät intohimoa.

      Oikeassa elämässä varmasti 90-100% näistä naisista ei halua todellakaan kokea vastaavaa käytännössä. Asian pointti on vain masturboiminen kielletyllä hedelmällä, jota ei uskalla oikeasti edes maistaa.

      Ei siis mitään sairasta.

      • Raiskauksen uhri

        On todella sairasta fantasioida raiskauksesta, ammattiapu on tarpeen! Tyypillinen miehen kirjoitus, toivottavasti sinut mies raiskaa niin näet kuinka "ihanaa" se on!


      • musta tuli....lol
        Raiskauksen uhri kirjoitti:

        On todella sairasta fantasioida raiskauksesta, ammattiapu on tarpeen! Tyypillinen miehen kirjoitus, toivottavasti sinut mies raiskaa niin näet kuinka "ihanaa" se on!

        Taisit olla vapaaehtoinen ja kun poikaystävä rupes kyseleen sun raskaudesta keksit raiskauksen. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Raiskauksen uhri kirjoitti:

        On todella sairasta fantasioida raiskauksesta, ammattiapu on tarpeen! Tyypillinen miehen kirjoitus, toivottavasti sinut mies raiskaa niin näet kuinka "ihanaa" se on!

        Kai vitun kusimutteri tajuat että ei kukaan oikeasti halua että tulisi raiskatuksi :D se tarkoittaa sitä että haaveilee kovemmasta seksistä, todella usein monella parilla on esm ”TURVASANA” joka tarkoittaa sitä ettei halua enää saatanan pönttö. Tyhmää on se ettet vittu tajua ja oot noin saatanan ahdasmielinen. Se että toivot että joku raiskataan on sairaampaa kun raiskausfantasia joten näköjään et oo miettinyt kauheen pitkälle tätä sun kommenttia vitun keila. Terveisin 15 vuotias tyttö (kenellä saattaa olla vähän enemmän järkeä päässä kuin sinulla, ei pahalla 😊)


      • Fantasia on aina fantasia. Ja yleinen sellainen.


    • Janne.

      Kirjoitat noin, koska olet uhri. Se joka ei ole uhri, ei osaa ajatella miltä raiskaus oikeasti tuntuu käytännössä. Fantasia voi olla "sairas", mutta se on kyllä ihan totta, että niitä kyllä kuvitellaan intohimoisesti.
      Ja kyllä.. olen mies ja toivon että ymmärrät mitä tarkoitan. Minä en toivo kenellekään mitään raiskausta, vaan pohdiskelin vaan sitä että miksi naiset fantaisioivat raiskauksesta ja olen siihen oman mielipiteeni laittanut.

      Ja hei.. pystyn kyllä kuvittelemaan jopa sinunkin osassasi mitä olet kokenut vaikken itse olekaan kokenut. Et ehkä pysty tai kykene yhtä laajaan, mielikuvitukselliseen ajatteluun kuin minä?

      • Raiskauksen uhri

        Sairaita ovat ne naiset jotka hekumoivat raiskausfantasioilla, hoitoa tarvitsevat. En minä ainakaan sellaisista naisista ole kuullut, taitaa miehillä olla enemmän mielessä raiskaukset.


      • "Leena hklkhl"

        Minä olen nainen ja sanoisin, että Janne on tuossa ihan oikeassa. Kyllähän raiskausfantasia on tutkimusten mukaan todella yleinen naisilla, mutta kukaan ei oikeasti haluaisi tulla raiskatuksi.

        Kauhuleffavertaus on myös osuva, tai murhaleffa. AIka moni sellaista viihdettä katsoo, mutta jos itse todellisessa elämässä meinaisi joutua uhriksi, niin kyllä puukottaisi keittiöveitsellä itsepuolustukseksi pikemminkin kuin antaisi murhata/ raiskata.

        Ja varmasti on totta, että asiaa ei kukaan ajattele niin konkreettisesti ja todenmukaisesti kuin joku, joka on oikeasti raiskattu.


    • Janne.

      Ei todellakaan kaikilla miehillä ole mielessä sellaiset. Jos esim. sinä olet kaunis nainen ja minusta sinä olet seksikäs ja haluttavan näköinen, niin ei minun missään mielessä tekisi sinulle aiheuttaa mielipahaa. Koko ajatus
      saa jo häpeämään tekijän puolesta.
      Tarvitset lohtua ja hoivaa, tukea jotta pääset asian yli vai oletko jo päässytkin?
      Ei se maailmaasi kaada mitä olet kokenut, aina on mentävä eteenpäin, muuta järkevää neuvoa en sinulle keksi.

    • Näin on

      Koska monet naiset unelmoivat raiskauksesta ei se rikoksena olekaan niin kamala kuin väitetään. Sitähän saavat mitä tilaavat, turha kitistä!

      • Anonyymi

        Mitä vittua. Mitä tarkoitat lauseella ”sitä saavat mitä tilaavat, turha kitistä” edelleen raiskaus on eri asia kun ”fantasia”


    • Janne.

      Älä viitsi... Kyllä sä tiedät mitä raiskaus tarkoittaa. Mä en ensinnäkään tunne yhtään naista tai ei ainakaan kukaan mulle kertoisi moisista fantasioistaan, mutta onhan niitä täältä netistä joskus ilmi tullut.
      Sun ajattelutapasi on perseestä, sanoisin.

      • Janne.

        Ja eikö ole rikoksena muka kamala?? voi vittu... sähän olet siis perseestä, etkö olekin?


      • On totuuden aika

        Raiskausfantasiat ovat yllättävän yleisiä, tämä on armoton totuus. Naiset siis itse tahtovat että heidät raiskataan!


    • no more...

      Kieltämättä kuulostaa oudolta, että joku voisi fantasioida sellaisesta.

      Omalla kohdalla sattunut vastaavanlaista. En nyt tiedä oliko se raiskaus vai hyväksikäyttö.
      Vietin vappua kavereideni kanssa. Istuimme jonkun porukan kanssa samaan pöytää ja kaikki jutteli kaikille. Kävikin niin, että juuri minun juomaani livautettiin jotain ja pian olinkin ihan sekaisin. Kaverini hävisivät tyystin näköpiiristäni ja pari miestä lähti taluttamaan minua jonnekkin mökkiin.
      En tuntenut heitä, ei kyennyt kävelemään lähes lainkaan, jalkani eivät kantaneet, käteni eivät toimineen enkä saanut sanaa suusta. Kuulin ja näin silti kaiken, viisi tuntematonta miestä vuorollaan käytti minua seksuaalisesti hyväkseen.
      Itketti kun en voinut estää. Lopulta he dumppasivat minut johonkin suhteellisen yleiselle paikalle, jossa pian selvisin. Mutta minä itkin, joka vappu tapaus tulee mieleeni.
      Nykyisin en baarissa edes juo mitään

      • Näin se vain on

        Oletko edes varma että mitään tapahtui, se oli unta, olit niin kännissä, onko mielenterveytesi kunnossa? Naisilla on paha tapa kuvitella kaikenlaista.


      • niinnäin

        Tee rikosilmoitus! voimia sinulle!


      • no more...
        Näin se vain on kirjoitti:

        Oletko edes varma että mitään tapahtui, se oli unta, olit niin kännissä, onko mielenterveytesi kunnossa? Naisilla on paha tapa kuvitella kaikenlaista.

        Olen kuule erittäin varma. En tosiaankaan kuvitellut mitään tälläistä.
        On minulla silmät päässäni ja muistan sen erittäin elävästi mutta lamaantuneena ei pysty estämään.

        Sinunlaisesi tyypit eivät ota mitään tosissaan ja elämä on pelkkää leikkiä.


      • häpeä ees-.
        Näin se vain on kirjoitti:

        Oletko edes varma että mitään tapahtui, se oli unta, olit niin kännissä, onko mielenterveytesi kunnossa? Naisilla on paha tapa kuvitella kaikenlaista.

        Oletko vähän päästäsi vajaa? Kyllähän tuossa vittu ihan selkeesti lukee mitä on tapahtunut ja sä toope epäilet moista ja väität naista kajahtaneeksi. Tajuutko lainkaan, että ihmisille oikeasti tapahtuu pahoja asioita.
        Susta saa just sellasen kuvan, että oot ite tuollainen hyväksikäyttäjä ja nauraisit vaan päälle. Oletko narsisti? Saatko manipuloinnilla ihmiset uskomaan että uhri vain keksii päästään asiat?

        Oot mitätön idiootti.


    • kaipuu järjestykseen

      asian hirveyttä ei ole ymmärretty. monet saattavatkin haaveilla ties mistä itse valitsemansa kumppanin kanssa, eikä useimmille tule mieleenkään että osa hyväksikäytön kauhusta on juuri siinä että tekijä on vieras ja kuvottava,
      sellainen jonka kanssa ei olisi ikinä vapaaehtoisesti.

      jos nainen toivoo että puoliso raiskaisi hänet, vieläpä silloin kun naiselle sopii, se ei ole raiskaus vaan idiotismia ja vain kertoo ettei hän tajua asiasta yhtään mitään, jos ei ole paha vielä kohdalle osunut.

      kaaos ja järjestys ovat toistensa edellytykset. monilla idareilla ei ole elämässään mitään harmeja, ja sitten halutaan luoda "kaaosta" kun on muuten niin tylsää.
      voimia kaikillle joille on tapahtunut liikaa vääriä asioita

      • Tutukimattomia ovat mielen sopukat.
        Raiskauksesta fantasioiminen voi olla paljon minumutkaisemman prosessin takana kuin sen, että jes, olisi kiva, että joku ottaisi väkisin ja naisi kunnolla kerrankin!
        Fantasiointi voi kertoa vaikkapa henkilön läheisyyden ja rakkauden kaipuusta. Seksi on yhtä kuin rakkautta ja, kun rakastellaan kunnolla, henkilö voi kokea tulleensa erittäin rakastetuksi. Mene ja tiedä näistä sitten...
        Itse en ollut ennen kokemusta fantasioinut siitä.


      • On totuuden aika
        helinakeijuvaan kirjoitti:

        Tutukimattomia ovat mielen sopukat.
        Raiskauksesta fantasioiminen voi olla paljon minumutkaisemman prosessin takana kuin sen, että jes, olisi kiva, että joku ottaisi väkisin ja naisi kunnolla kerrankin!
        Fantasiointi voi kertoa vaikkapa henkilön läheisyyden ja rakkauden kaipuusta. Seksi on yhtä kuin rakkautta ja, kun rakastellaan kunnolla, henkilö voi kokea tulleensa erittäin rakastetuksi. Mene ja tiedä näistä sitten...
        Itse en ollut ennen kokemusta fantasioinut siitä.

        Turha selittää, iso osa naisista tahtoo että mies ottaa heidät väkisin! Ei siis ihme ettei läheskään kaikista "raiskauksista" poliisille ilmoiteta, nainen on saanut sitä mitä on tilannut!


    • Janne78.

      minä otan sinut kohta väkisin :)

    • Himokas käytös

      Naisten raiskaus "fantasia" johtuvat siitä ettei naisen oma seksuaalinen himo ole sallittua, vaan moraalisesti tuomittavaa.

      Tästä syystä jos nainen tulisi raiskatuksi, niin nainen ei itse syyllistyisi himoon, vaan pakosta joutui seksuaaliseen kanssakäymiseen ja näin ollen sälytti siveytensä.

      Samasta syystä naiset tehtailevat perättömiä raiskaussyytteitä, koska katuvat himokasta käytöstään humalaisena yhden yön hoidon kanssa. Kun nainen väittää tulleensa raiskatuksi, yrittää hän näin näyttää muille ettei hän voinut sille mitään että päätyi harrastamaan seksiä vieraan miehen kanssa.

      "En itse olisi halunnut seksiä, mutta kun se mies otti väkisin."

      • Apua, "raiskaus"!

        Poliisin mukaan 20-30% raiskaussyytteistä on täyttä huuhaata. Kännissä panettaa, aamulla prinssi onkin muuttunut sammakoksi, tottakai se on raiskaus, eihän "laadukas" nainen muuten sellaisen turilaan sänkyyn olisi mennyt.


      • Että tälläistä
        Apua, "raiskaus"! kirjoitti:

        Poliisin mukaan 20-30% raiskaussyytteistä on täyttä huuhaata. Kännissä panettaa, aamulla prinssi onkin muuttunut sammakoksi, tottakai se on raiskaus, eihän "laadukas" nainen muuten sellaisen turilaan sänkyyn olisi mennyt.

        Naista alkaa aamulla kaduttaa kun tietää että kotona odottaa vihainen avio/avopuoliso, pitää keksiä hätävale, "minut raiskattiin". Fiksu mies tosin kysyisi mitä helvettiä nainen ylipäätään lähti vieraan miehen asunnolle...


    • Janne78.

      Pitää se tämäkin paikkansa. Piste.

    • Seli, seli

      On niitä raiskausfantasioita miehilläkin. Myös dominat kiinnostavat.

    • piparia!!

      Dominokeksit ne vasta hyviä onkin. Kunpa Dominokeksi raiskaisi joskus minut!!

    • RusinaKeksi

      raiskausfantasioissa tekijä on yleensä komea & uhrikin nauttii.. todellisuudessa kukaan näistä naisista ei varmasti halua tulla oikeasti raiskatuksi!! itse nautin siitä, kun mieheni pitää seksin aikana ranteistani kiinni & puree hellästi, mutta en todellakaan haluaisi ventovieraan pervon käsittelyyn ..

      • Näin se vain on

        Mistäs sen tiedät, iso, karvainen apinamies ottaa sinut väkisin ja huudat nautinnosta. Ukollesi kerroit että kyllä se oli kamalaa, pahalta tuntui. Kaduttaa kun oli huoraamassa.


    • Seksuaalisestihäiri'

      Mä oon nainen ja tykkään haaveilla vanhoista miehistä jotka sitois mut kiinni ja raiskais. Mitä vanhempi, isomahainen ja ällö äijä on sitä enemmän se mua kiihoittaa! Ja itteltä ikää löytyy 24v. Tosielämässä en tätä koskaan haluis toteuttaa mut fantasioissa se tuntuu kiihottavalta kun joku vanha ällö ukko raiskais oikein kunnolla!!!!!!!!!!

      • Että tälläistä

        Ei vanhat ukot jaksa raiskata kunnolla eli kyseessä on todellakin fantasia.


    • ---

      Mistä tiedätte vaikka raiskausfantasiat johtuisivat lapatossu-miehistä, jotka ottavat kummallisen uneliaan ilmeen, kun pitäisi esittää miestä.
      Yritä edes.

    • Mitäs luulisit

      No kun se raiskaus ei ole fantasiassa samanlainen kokemus kuin todellisuudessa. Lapsetkin leikkivät sotaleikkejä, mutta se ei tarkoita että he toivovat oikeaa sotaa.

      • ---

        Taitaisi itku tulla, naiset osaisivat toimia.
        No ei sitä tiedä. Jos olisi pakko.


    • jurtututu

      No ei se silloin ole sairasta,kun se on vaan fantasiaa.Itse en koskaan haluaisi kokea raiskausta oikeasti.No onhan ihmisillä fantasioita esim.kuristamisesta tai eläimeen yhtymisestä ja se jos mikä on sairasta!HYI HITTO.

    • nettipoikki

      Onkohan tämä nyt oikea paikka miettiä jonkun fantasioita?

      Ehkä menisi paremmin tuonne seksi-palstalle, ei viitsittäisi pelleillä vakavalla asialla. Kun täällä on varmaan oikeasti ihmisiä jotka on kokeneet seksuaalista väkivaltaa, voivat ehkä kokea tällaisen aika loukkaavana ja harhaanjohtavana pohdintana.

    • xcbzxc

      kyse on trauman uudelleenelämisestä. Esim. lapsi joka on kasvanut väkivaltaisessa perheessä voi hakeutua samanlaiseen suhteeseen aikuisena. Raiskatulle on terapeuttista fantasioida sama asia uudelleen koska hän elää sen kokemuksen uudeleen ja tällä kertaa hänellä on valta ja hän voi kuvitella sille toisenlaisen lopun, vaikka että hän pääsee karkuun.

    • ...

      Sairaalloiseksi voi sanoa, jos haaveilee itse jonkun raiskaamisesta, saati että lähtisi toteuttamaan fantasiaansa ja syyttäisi jälkikäteen uhria tilanteen edesauttamisesta. Siinä vasta mies.

    • - vai sellaista.-

      "Ei vanhat ukot jaksa raiskata kunnolla eli kyseessä on todellakin fantasia. "

      Nyt on tainnut tulla luettua liikaa ahdistuneiden ihmisten ja masentuneiden nettinörttien legendoja. Kyllä ne 60 vuotiaatkin nussisi sinut niin ettet kusisi
      kolmeen viikkoon. Niillä on taitoa siihen lajiin enemmän kuin luulemillasi
      lippalakkiapinoilla.

      Miehillä on voimaa, pojilta se puuttuu.

      Akat ei oikeasti tiedä miten asiat on. Satun tuntemaan ihan 65 vuotiaan isomahaisen äijän joka tekee penkkiä salilla 170 kilolla ja kyykkää 200 kilolla. Osaa myös kävellä hengästymättä.

      Tuopa sille 20v napero eteen niin se tekee siitä itselleen h*uoran ja laittaa tämän 24v neidin sellaiseen kyytiin ettei seksi maistu likalle enää kymmeneen vuoteen.

      Että kannattaa miettiä uusiksi vanhojen miesten kyvyt ja kestävyydet...
      Monet Baywatch muijathan vetelisi vaikka turpaan näitä teinipoikia, siitä voitte olla ihan varmoja :) Ei niistä teineistä ja muista varuspojista ole muuhun kuin isin rahoilla autoilemaan ja skeittailemaan.
      Laihan ja luihun taviksen ei kannattaisi luulla liikoja itsestään.

    • Eturauhasvaiva :)

      Hah vai että voimapapparainen :) Kyllä tuon ikäiset vanhukset ovat harvassa,jotka mitään enää kykenevät tekemään.Vähänkin panet vastaan,niin patu hengästyy ja kaatuu polvilleen.Siinä sulle sitten oria.Ei kukaan normaali nuori nainen halua mitään irstasta vanhaa pappaa,vaan nuorta,jäntevää ja komeaa miestä.

      Läskimahaiset hampaattomat ukot ovat juuri niitä,mitä eniten inhotaan ja juuri sellaiset luulevat itsestään liikoja.Yli 60 v ovat pappoja,eivät mitään miehiä enää.

    • joskus ihminen rakasta kipu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe