tarkotus olis koota kotiteatteri ja tarvitsisin vinkkiä... blueray soittimeksi ajattelin tätä: http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/dvd-ja-blu-ray-laitteet/blu-ray-soittimet/BDD8500NXE/samsung-tallentava-hd-digiboksi-bd-d8500n
kaikki muu onkin sitten auki. ja kaikelle muulle budjetti olis sit joku ~700e~
olisiko sittenkin järkevämpää ostaa vain 600e valmispaketti kuin koota itse? esim. ; http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kotiteatterit/BCS707/pioneer-kotiteatteri
apua aloittelijalle
2
241
Vastaukset
- ei ole
Vastaus on yleensä: ei ole järkevämpää.
"5.1 kanavainen kotiteatterijärjestelmä, jossa 1110W kokonaisteho, Blu-ray-soitin, DLNA ja USB."
Noiden valmispakettien watit ovat sellaisia mainoswatteja. :-)
Ja ongelmana on myös huonot liitännät. Aika moni kyselee täällä, että miten saan PS3:n tms. kytketty kotiteatteriin. Jos ei ole sopivia liitäntöjä halpispaketissa, niin hankalaksi se menee.
Äh, had to go... - aapuuvaaaa
joo mainoswatit on kyllä tiedossa, eihän nuihin usko kukaan. mutta kyllä nuista ääntä silti lähtee vai? ja tarkoitus olisi saada tv:n äänet kuulumaan (myös tv lähetysten äänet) sekä xboxin ja/tai ps3n äänet. jos lähtisin itse kokoamaan niin alkuun kelpaa jokin 2.0 tai 2.1 järjestelmä, koska 700eurolla ei taida saada itse kasattua minkäänlaista 5.1 järjestelmää. tarkoitus olisi sitten myöhemmin täydentää. ehdotuksia otetaan vastaan hyvistä viritinvahvareista ja tornikajareista jotka sopivat budjettiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058