Osaako kukaan neuvoa, mitä teen? Minun 4 v. narttu on alkanut pissaamaan meidän sänkyyn joka päivä. Osaa pyytää ulos, käy joka päivä lenkillä, saa hyvää ruokaa, hoivaa, rakkautta ja huomiota.
Virtsa haisee kummalliselle. Lisäksi se on valinnut lelun, jota kantaa joskus ja nuolee joskus. On tämä jotain hormonaallista. Tänään se kantoi sitä lelua ja vei lelun sen omaan sänkyyn, jossa ei nuku. Teki kuin pesää ja pissasi yhtäkkiä sinnekkin. Osaisiko kukaan neuvoa mitä tämä on ja mitä voisin tehdä? Koira on minun ensimmäinen, joten olen hieman hämilläni, eikä ole kiva pestä joka päivä petivaatteita.
bichon frise
Mitä nyt?
2
115
Vastaukset
- nartun omistaja kans
Tilaa huomenna aika eläinlääkärille ja mene käyttämään koirasi siellä. Saattaa olla pissa--tulehdus tai tavallista vaikeampi valeraskaus, toivottavasti ei pahempaa.
Joten hopi hopi eläinlääkärille. - pystyskorvat
Veikkaisin valeraskautta. Oireet menevät ohi odottamalla. Makuuhuoneen ovi kiinni ja sillä siitä selviätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922