Osaako kukaan neuvoa, mitä teen? Minun 4 v. narttu on alkanut pissaamaan meidän sänkyyn joka päivä. Osaa pyytää ulos, käy joka päivä lenkillä, saa hyvää ruokaa, hoivaa, rakkautta ja huomiota.
Virtsa haisee kummalliselle. Lisäksi se on valinnut lelun, jota kantaa joskus ja nuolee joskus. On tämä jotain hormonaallista. Tänään se kantoi sitä lelua ja vei lelun sen omaan sänkyyn, jossa ei nuku. Teki kuin pesää ja pissasi yhtäkkiä sinnekkin. Osaisiko kukaan neuvoa mitä tämä on ja mitä voisin tehdä? Koira on minun ensimmäinen, joten olen hieman hämilläni, eikä ole kiva pestä joka päivä petivaatteita.
bichon frise
Mitä nyt?
2
112
Vastaukset
- nartun omistaja kans
Tilaa huomenna aika eläinlääkärille ja mene käyttämään koirasi siellä. Saattaa olla pissa--tulehdus tai tavallista vaikeampi valeraskaus, toivottavasti ei pahempaa.
Joten hopi hopi eläinlääkärille. - pystyskorvat
Veikkaisin valeraskautta. Oireet menevät ohi odottamalla. Makuuhuoneen ovi kiinni ja sillä siitä selviätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876