Zephyr 1100

mape

Löytyykö täältä sivuilta muita, joilla
1100 Zephyri??
Olisi kiva tietää kuinka paljon kyseisiä
pyöriä Suomesta löytyy (Sumeko tuonut vain
4 kpl maahan)
Olisi myös kiva tietää, miten muiden pyörät
pelittää (mm. rusahteleeko pienet pykälät
joskus aika ikävästi..kuulemma kuuluu
asiaan??)
Minulla -96 ja toimii muuten kuin ajatus...

T: Kawa-mimmi

40

14418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kawa-Kaweri

      Olen ajellut vasta n.kolmetuhatta tuhatta kilsaa 93 mallilla.
      Pikkuvaihteiden "kolahdusta"olen pystynyt harjoitamaan kytkimen säätöpyörän asetuksella.
      Kohta 4 muistaakseni. Kun kytkin ottaa ylhäältä, helpottaa ainakin mulla. Kuulunee merkin ominaisuuksiin tällainen käyttäytyminen.
      Kun vaihtaa rauhallisesti kiihdyttäen, kuin perheautoa ajaen kolmoselle asti, harvemmin rusahtelee, ja sitten eiku hanaa. Ajotapa juttu. Hätäisemminkin lähdettäessä sopivalla ajoituksella koneen kierroksiin nähden menee liukkaasti turhia rutisematta.
      Minulla Euro-Bentsin/Stern Wagenin maahan laivaama helmi.
      En tiedä ketään vastaavalla raketilla liikkuvaa.
      Todellakin laite on kuin toiveajatus.

      • Mape

        Kiitos vastauksesta.
        Löytyipäs toinenkin "Zepen" omistaja.
        Ei vaan ole yhtään tullut vastaan ja olen ajellut jo huhtikuun alusta ja 6000tkm.
        Rusahtelua pystyy joo hillitsemään, kun vaihtaa
        matalilla kierroksilla ja todellakin kolmosesta ylöspäin pelittää hienosti. Onneksi ei puhti
        pelistä lopu, vaikka vitosella antaa happea =)
        Missä päin tämä "helmesi" majailee?
        Kuulin kaverilta, että Porvoossa olisi jopa 3
        1100 Zeppeä??
        Tarvinnee lähteä joki-rantaan cruisailemaan joku ilta=)

        T:Mape


      • Mull' o ja
        Mape kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.
        Löytyipäs toinenkin "Zepen" omistaja.
        Ei vaan ole yhtään tullut vastaan ja olen ajellut jo huhtikuun alusta ja 6000tkm.
        Rusahtelua pystyy joo hillitsemään, kun vaihtaa
        matalilla kierroksilla ja todellakin kolmosesta ylöspäin pelittää hienosti. Onneksi ei puhti
        pelistä lopu, vaikka vitosella antaa happea =)
        Missä päin tämä "helmesi" majailee?
        Kuulin kaverilta, että Porvoossa olisi jopa 3
        1100 Zeppeä??
        Tarvinnee lähteä joki-rantaan cruisailemaan joku ilta=)

        T:Mape

        Täältä länsi-rannikolta löytyy ainakin yksi hyvässä kunnossa - vm-93 - oleva Zephyr. Odotettavissa mukavaa menoa ja meininkiä koko tulevan kesän, kunhan se kesä nyt tulis.


      • Timpe

        Moikka vaan täältä Mikkelistä.Ostin viime syksynä
        omani jalkoväli hyrisijän. pyörä on vm,92 Tyytyväinen olen peliin ollut. Ala vaihteet rusahtelee vielä välillä, mut ei haittaa menoa.
        Täällä on toinenkin samanlainen, en vaan ole päässyt tutustumaan kaveriin. Kilometrejä on tullut vasta reilut kaksituhatta. 11-13.6 niitä
        tulee varmaan lisää ehkä tonnin verran. Kokkotreffeneille olisi aikomus.


    • Zephyr-Porvoo

      Rusahtelut on aika tyypillisiä kaikissa Kawoissa (4:s Kawa alla). Eipä tuo juurikaan ole mua haitannu. Enkä ole joutunut vaihtamaan yhteenkään pyörään rattaita tai kytkin levyjä. Et enemmänkin se vaan kuulostaa pahalta, muuta haittaa siitä ei tunnu olevan.
      Mun Zephyri on toiminu kanssa aika hyvin. Oon kerenny ajamaan sillä n.5000tkm. Hain sen viime kesänä saksasta.
      Tuu pyörähtämään Porvoossa, Romsilla vois juoda kahvit ja jutella enemmän.

      • Mape

        Onko pyöräsi musta?
        Jos niin olenkin jo nähnyt sen (?)
        Mulla oli punanen 550 ensin ja nälkä kasvoi, joten kuin sattumalta eteen osui tämä "ikuinen unelmani" =)
        Pitänee tulla piipahtamaan Porvooseen :)
        Kohtahan "Me Zeppeläiset" saadaan oma kerho pystyyn-hi*

        T:Mape


      • Zephyr-Porvoo
        Mape kirjoitti:

        Onko pyöräsi musta?
        Jos niin olenkin jo nähnyt sen (?)
        Mulla oli punanen 550 ensin ja nälkä kasvoi, joten kuin sattumalta eteen osui tämä "ikuinen unelmani" =)
        Pitänee tulla piipahtamaan Porvooseen :)
        Kohtahan "Me Zeppeläiset" saadaan oma kerho pystyyn-hi*

        T:Mape

        ..mutta näyttää tietyssä valossa mustalta. Porvoossa on varmuudella kaksi sinistä. Yksi on myös mahdollisesti sininen ja siihen on teippailtu keltaisia raitoja. En ole nähnyt sitä läheltä.
        Tulitko tässä jokunen viikko sitten hakemaan omaa 550:stä shelliltä? Tulit valkoisella Corsalla paikalle, ku mä olin parkkeeraamassa "mopoani" baarin eteen.
        Tuu ihmeessä käymään porvoossa. Yleensä oon tiistai iltaisin (sää varaus) jokirannassa kahvilla.


      • Mape
        Zephyr-Porvoo kirjoitti:

        ..mutta näyttää tietyssä valossa mustalta. Porvoossa on varmuudella kaksi sinistä. Yksi on myös mahdollisesti sininen ja siihen on teippailtu keltaisia raitoja. En ole nähnyt sitä läheltä.
        Tulitko tässä jokunen viikko sitten hakemaan omaa 550:stä shelliltä? Tulit valkoisella Corsalla paikalle, ku mä olin parkkeeraamassa "mopoani" baarin eteen.
        Tuu ihmeessä käymään porvoossa. Yleensä oon tiistai iltaisin (sää varaus) jokirannassa kahvilla.

        Sama tapaus...
        Kun näin sen Sun pyörän, niin muuta visiota ei enää ollu, kun että TOLLANEN ON SAATAVA ja
        kuin "taivaan lahjana" sellanen nokotti orpona
        yx kaunis maanantai Espoolaisessa pyöräliikkeessä.
        Ilometrejä on jo monta takana ja en ole katunu sekuntiakaan ostosta.
        "Mötkylä" on mielettömän paljon parempi ajaa, kun se 550 "mankeli" ja muutenkin nyt vasta tietää
        mitä on MOOTTORIPYÖRÄILY =)
        Pitää juu poiketa Porvooseen (mökki sielä, niin
        tulee aina sillon tällön käytyä)
        Ja Sun pyöränhän jo sitten tunnenkin =)
        Näkymisiin*

        T:Mape


      • AjT
        Mape kirjoitti:

        Sama tapaus...
        Kun näin sen Sun pyörän, niin muuta visiota ei enää ollu, kun että TOLLANEN ON SAATAVA ja
        kuin "taivaan lahjana" sellanen nokotti orpona
        yx kaunis maanantai Espoolaisessa pyöräliikkeessä.
        Ilometrejä on jo monta takana ja en ole katunu sekuntiakaan ostosta.
        "Mötkylä" on mielettömän paljon parempi ajaa, kun se 550 "mankeli" ja muutenkin nyt vasta tietää
        mitä on MOOTTORIPYÖRÄILY =)
        Pitää juu poiketa Porvooseen (mökki sielä, niin
        tulee aina sillon tällön käytyä)
        Ja Sun pyöränhän jo sitten tunnenkin =)
        Näkymisiin*

        T:Mape

        ... taitaakin seisoa nyt täällä meidän tallissa!
        Meinaan ostin kawa 550:sen espoolaisesta liikkeestä ja se kuulemma vaihdettiin naisen käytöstä tonnisataseen samanmoiseen.
        Hyvin pelittänyt näin aloittelijalla!

        terveisin kawatyttö


      • Mape
        AjT kirjoitti:

        ... taitaakin seisoa nyt täällä meidän tallissa!
        Meinaan ostin kawa 550:sen espoolaisesta liikkeestä ja se kuulemma vaihdettiin naisen käytöstä tonnisataseen samanmoiseen.
        Hyvin pelittänyt näin aloittelijalla!

        terveisin kawatyttö

        Kuulla, että "napero" VOI HYVIN.
        Olenkin tässä miettinyt, että mitenhän se voi.
        Kuulin Terolta (myyjä), että "napero" sai heti uuden omistajan ja muistanko oikein Valkeakoskelta? Ja vielä tytöltä- HIENOA*
        Olisi kiva, jos laitat meiliä suoraan minulle:

        [email protected]
        Olisi kiva vaihtaa kuulumisia.
        Meiliä saapi laittaa myös 1100 omistajat.
        Voitais kehitellä vaikka joku epävirallinen "Zeppe" miitinki =)

        T:Mape


      • AjT
        Mape kirjoitti:

        Kuulla, että "napero" VOI HYVIN.
        Olenkin tässä miettinyt, että mitenhän se voi.
        Kuulin Terolta (myyjä), että "napero" sai heti uuden omistajan ja muistanko oikein Valkeakoskelta? Ja vielä tytöltä- HIENOA*
        Olisi kiva, jos laitat meiliä suoraan minulle:

        [email protected]
        Olisi kiva vaihtaa kuulumisia.
        Meiliä saapi laittaa myös 1100 omistajat.
        Voitais kehitellä vaikka joku epävirallinen "Zeppe" miitinki =)

        T:Mape

        Kyllä vain samasta pyörästä puhutaan. :) Juttua voin jatkaa joku kerta meilissä, kiitos osoitteesta! Kirjoittelemisiin.
        Pyörä asustaa Kuusankoskella.


      • Sepi
        AjT kirjoitti:

        Kyllä vain samasta pyörästä puhutaan. :) Juttua voin jatkaa joku kerta meilissä, kiitos osoitteesta! Kirjoittelemisiin.
        Pyörä asustaa Kuusankoskella.

        Herätellään juttua taas uudelleen kasaan. Vaikka onkin kohta talvi, niin tulee tallilla hypisteltyä kawaa aika useinkin. Olen tuore omistaja (2kk) 1100 zephyrille. Sininen väriltään, stongavilkut ja niin naku kuin olla voi. Tarviis ostaa reissuja varten jotain laukkuja siihen ja uudet renkaat on hankinnan alla. Tietääkö kukaan, mistä osia saa? Ainut puute on tankin korkin tiivisteet, jotka falskaa. Oli hyödyllistä lukea muidenkin kokemuksia vaihteisto asiasta, koska itsekin kiinnitin siihen huomiota. Pyörä on just sitä mitä hainkin, ennen mulla oli -72 Triumph Tiger 650 mr-rek. Zephyrissä on vielä jäljellä oikean motskarin näköä.


      • kentza
        Mape kirjoitti:

        Kuulla, että "napero" VOI HYVIN.
        Olenkin tässä miettinyt, että mitenhän se voi.
        Kuulin Terolta (myyjä), että "napero" sai heti uuden omistajan ja muistanko oikein Valkeakoskelta? Ja vielä tytöltä- HIENOA*
        Olisi kiva, jos laitat meiliä suoraan minulle:

        [email protected]
        Olisi kiva vaihtaa kuulumisia.
        Meiliä saapi laittaa myös 1100 omistajat.
        Voitais kehitellä vaikka joku epävirallinen "Zeppe" miitinki =)

        T:Mape

        Minulla on myös Zephyr 1100cc, ollut vasta reilut kaksiviikkoa olen ajanut pientä vaille 2000km, kyllä tässäkin pyörässä pikuvaihteet väliin rusahtelee hiukan, vähän riippuu kierroksista, asun Jämsänkoskella, vaihdoin tämän tuolta pohjoiskarjalasta hyvä peli, ja tulinen menijä! Terv kentza, moi!


    • kawaze

      täällä kouvolan suunnalla olis ykx kawa friikki lisää.nyt tais löytyä kunnon naku alle.vuos sit tuli ostettua peli (2005),ja paloix talvella ja kasaan,tänä kesänä on tullut reilu 12000km ja kesää on viel jäljellä. ei muuta kun kerho pystyy.narahtelu kuuluu malliin,itse sain vähenemään kun vaihdoin castrol gps öljyt koneeseen. zephyr 1100-93

    • 1100/ 97

      Tommonen 97 pinnavanne zephyr tuli hankittua, on mukava ja kevyt ajaa. Broidi vaan lippas sen kun irti ollut koira juoksi eteen, vauhtia ei ollu ku 30kmh. mut naarmuilla kaikki vasemmalta puolelta mittarit ja lamppu paskana. saako osia, ja mistä edullisemmin? saattaa nimittäin olla et joutuu ite korjaan, jos ei koiran omistajan vakuutukset ehkä riitä. Kertokaa vaikka purkupyöristä ym.

      • Pahus

        Tommonen 97 1100 on kyllä nakupyörien ravintoketjun huipulta, pinnavanteet sopii sairaan hyvin ja pakoputket paremman näköset ku vanhemmat tötteröt, onkohan toi se candy punanen?
        suomen ainoa? Kyllähä irti päästetyn eläimen omistaja on aina korvausvelvollinen, mikäli hänen vakuutusturva ei kata ko. onnettomuutta.
        Ja jos kattaa ja yhtiö haluu lunastaa pyörän. tommosen hinta pitää olla yli 8000 euroa, kun ei noita ole. oon itse ettinyt ja saksassa olis 1 myytävänä mut hinta suomeen tuotuna olis jotain 8500-10000 euron luokkaa. Suosittelen kunnostamista. Osat kyllä pitäs Sumekon kautta löytyä.


    • mli

      Terkut vaan täältä etelä-savostakin. Olen pörrännyt vm.92 lla jo neljä vuotta elikkä noin 12000km enkä ole pettynyt yhteenkään kilsaan. Duuni ja muut harrastukset hiukan rajoittaa noita kesän herkku hetkiä. Aina sieltä aikaa riittää yhteen viikon matkaan joka kesä. Viikon loppuisin joitakin pienempiä saitteja.

    • arska

      hei
      mulla on vm 92, ajettu 24000 km,pelittää myös kuin ajatus,älä huoli vaikka krusahteloo pykälät, se o aiva ok

    • kapo

      Mulla on zephyr 1100 -93 ja on toiminut ihan hyvin ajettu noin 80000 km.

      • moottoripää

        mulla on saksan tuonti ZR 1100, mutta parin vaihdelaatikon "porsimisen" jälkeen on koneen vaihtoprojekti menossa. Laatikossa on joku perustavaa laatua oleva vika kun osat tuli vaihdettua mutta ei kestä... Muuten kyllä loistava pyörä


      • HP
        moottoripää kirjoitti:

        mulla on saksan tuonti ZR 1100, mutta parin vaihdelaatikon "porsimisen" jälkeen on koneen vaihtoprojekti menossa. Laatikossa on joku perustavaa laatua oleva vika kun osat tuli vaihdettua mutta ei kestä... Muuten kyllä loistava pyörä

        Vihreä helmi Kemissä (34 000 ajettu). Tankki vuotaa ilmeisesti korkin kehyksen ja tankin välistä. Osat löytyy, mutta tietääkö kukaan miten vaihdetaan. Lisäksi etuiskareiden stefat vuotaa hieman. Jos jollain on hyviä vinkkejä niiden vaihtamiseen, niin otetaan kiitollisuudella vastaan.

        Pyörä tuotu ilmeisesti saksasta ohjekirjan kieliasusta päätellen.


      • -92
        HP kirjoitti:

        Vihreä helmi Kemissä (34 000 ajettu). Tankki vuotaa ilmeisesti korkin kehyksen ja tankin välistä. Osat löytyy, mutta tietääkö kukaan miten vaihdetaan. Lisäksi etuiskareiden stefat vuotaa hieman. Jos jollain on hyviä vinkkejä niiden vaihtamiseen, niin otetaan kiitollisuudella vastaan.

        Pyörä tuotu ilmeisesti saksasta ohjekirjan kieliasusta päätellen.

        eipä oo kauhiast tietoo pyörän huollosta.
        fillari seissy talven lämpimässä tallissa, bensat tankissa, akun navat paikoilla.
        pankaas joku kertoen, mitä kannattaa ottaa huomioon/millanen huolto???


      • eli 1000 zephyr
        -92 kirjoitti:

        eipä oo kauhiast tietoo pyörän huollosta.
        fillari seissy talven lämpimässä tallissa, bensat tankissa, akun navat paikoilla.
        pankaas joku kertoen, mitä kannattaa ottaa huomioon/millanen huolto???

        ...sori


      • Zehyr1000-ukko
        moottoripää kirjoitti:

        mulla on saksan tuonti ZR 1100, mutta parin vaihdelaatikon "porsimisen" jälkeen on koneen vaihtoprojekti menossa. Laatikossa on joku perustavaa laatua oleva vika kun osat tuli vaihdettua mutta ei kestä... Muuten kyllä loistava pyörä

        Minkälaisia ongelmia vaihteistossa oli?


      • moottoripää
        Zehyr1000-ukko kirjoitti:

        Minkälaisia ongelmia vaihteistossa oli?

        Kakkonen ei pysynyt päällä. Toinen hupaisa juttu oli se että vaihde hyppäs kakkoselta ykköselle "kovassa" kiihdytyksessä, meinas heittää selästä. samalla saattoi jumittaa kakkoselle liikennevaloissa, Remppaa tuli pariin otteeseen tosiaan tehtyä -osat vaihdettiin ja kesti about kuukauden kun ongelma ilmeni taas. Nyt pyörässä toinen kone ja pelittää hienosti


    • Mika Holappa

      Mulla hieno vm -93, toimii ja kukkuu hienosti vaikka kellossa jo 87tkm...viininpunainen, mukava mopo kaikin puolin ja kandee pitää orkkiksena, kun ei noita tosiaan oo pilvinpimein....

    • FB

      -96 Zephyr 1100. pinnavanne. musta.
      Loistotuote (vaikka vaihteet paukkuu). 2010 loppukesästä hankittu.
      Mikäs se oli suositeltu öljy koneeseen?

      • Kemin Antsu

        Mulla on -93 Zephyr 1100 jonka vaihdoin Honda CB 750 K -92:seen viime kesänä,pyörällä oli ajettu vain 36 000 km.
        Olen ollut tosi tyytyväinen pyörään,eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut,tehoa ja vääntöä on riittävästi,ettei toisten jalkoihin ole tarvinnut jäädä.Kevään huolto on vielä tekemättä,mutta osat ja tarvikkeet olen jo ostanut,kaikki löytyi suoraan hyllystä jopa täällä Kemissä.Mukavia kilometreja muillekin Zepen omistajille!


      • Kemin Antsu

        Ohjekirjan mukaan SAE 5W-40 (tav.mineraaliöljy).Olen tarkastanut asian alkuper.-93 Zephyrin ohjekirjasta,jollainen minulta löytyy saksankielisenä.


    • Ju vaan

      Moi kaikki zephyriläiset! Itse ostin -92 vuosimallia olevan 1100:n. Vaihteet ruksaa mullakin, mutta onko muilla ollut sellaista, että töyssyissä (mukulakivet, kaivonkannet, epätasaisuudet) etuhaarukasta kuuluu semmosta "kolahtelua". Se on ihan selkeästi kuultavissa, kun ajaa suht. koht. hiljaa. Turvallisia kilometrejä!

      • DON PUTANO

        1100 Zephyr -92 löytyy myös Rovaniemeltä :)


    • Zeppe1100

      1100 zephyri (1992) Täällä Pohjois-Savossa Tahkovuoren korkeuksilla myös. Kohta 100tkm mittarissa (itse ajettu reilu 30tkm). Ainut vika mikä iskenyt, niin uusi virtalukko piti laittaa...ymmärtäähän tuon nuilla kilometreillä, mutta muuten on mahti peli ;)

    • makkeri

      aikoinaan oli Zephyr 1100, liian tylsä, laiska ja painava.

      • :o║

        laiska ja laiska.
        Oli tuossa zephyri renkasvaihdossa ja otin bandittoossin "koeajoon" alle. 1250cc luki tupperkatteesa.
        Ei se ajotuntuma nyt mitenkään erikoinen siinäkään ole kymppitonnin pyöräksi.
        Herkkähän se oli kyllä ja jokunen hevonen / kg enenmmän ku Kasawikassa.


    • Ajomukavuutta

      Zephyr 1100 -93 neljättä vuotta ja "paremmaksi muuttuu". Hyvin toimii kun tarvittaessa huoltaa. Huohotinputken pää on minusta vaan hieman ikävästi suunnattu kohti kaasuttimien ilmanottoa, ilmanottokotelossa. Jos putki roiskaisee öljyä, se "tervaa" tulpat hyvin. Laitoin huohotin putken päähän 90 asteen mutkan joka ohjaa mahdolliset öljyn roiskaisut ilmanottokotelon pohjalle. Huohotinputkesta tulevat "höyryt" jäävät edelleen ilmanottokoteloon kaasuttimien uusiokäyttöön, eli lakia noudatetaan.

      Sopiva pyörä kaupunkiajoon.

    • Lexman

      Mulla on vm-93 1100:n ollut vuodesta -02, tumman sininen. Oon ajanut sillä n. 100 tkm, nyt mittarissa 117 tkm. Luotettava peli. Nyt muutaman kerran virtalukko on juonitellut, mistä löytyy osat ja millainen on vaihto-opeeraatio? Pyörä löytyy Siikajoelta, Pohjois-Pohjanmaalta.

    • Anonyymi

      Mites tollasen zepon kulutus sit?Oon kuullut et lähempänä 7 kuin 6 L/100km

    • Anonyymi

      Terve. Minulla Zephyr 1100 -93. Pyörä ollut minulla nyt 10 vuotta.
      Onko sinulla samanlainen. Käykö moottori epätasaisesti, sammuuko motarilla. Vaihda bensaletku. Syy minun koneessa oli vuotava bensaletku. Suorana bensaletku näytti ehjältä. Taivutettuna täynnä hiushalkemia. Systeemi imee bensaa bensatankista. Minun kone oli imenyt myös ilmaa. Sen takia moottori pätki, kävi epätasaisesti.

      Nyt olen luukuttanut motarilla ja ei mitään moottorin pätkimistä tai sammumista ei ole tapahtunut. Ihan kuin uuden zr1100 olisin saanut :)

    • Anonyymi

      Kawasaki Zephyr 1100 erikoisuus on neljä sylinteriä ja kahdeksan sytytystulppaa.
      Tämä antaa pyörälle vääntöä niin että ylämäet saa tuntumaan "lentämisestä".
      Kiihdyttämisessä on voimaa.

    • Anonyymi

      Ette kyä pilhanderia saa japsimopolla. Paittes ehkä säälipiparia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe