Ostetaan kirja nimeltä Miyamoto Musashi
Tekijä Eiji Yoshikawa
MUSASHI
7
500
Vastaukset
- Arrigatto
No ostetaan vaan!
- friikki
Paljo maksaisit?
On ihan hyväkuntoinen, kirpparilöytö, suojapaperista puuttuu noin 1,5 x 1 cm kokoinen pala, muuten ei ole pahemmin ryttyjä. Ei ole "linttaan luettu".
En ole kyllä ehtinyt lukea vielä itse, että silleen vähä huono juttu... Mutta jos hintaa saa tarpeeksi, niin voisin ehkä myydäkin, kunhan saan luettua.
On aika harvinainen opus divareissa nykyään, ja kysytty.- Miyamoto
20 euroa maksaisin.
- Miyamoto
Miyamoto kirjoitti:
20 euroa maksaisin.
Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.
- friikki
Miyamoto kirjoitti:
Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.
Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.
Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...
Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...
Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.
Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]
Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin. - Archibof
friikki kirjoitti:
Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.
Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...
Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...
Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.
Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]
Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.
- Anonyymi
Archibof kirjoitti:
Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.
Paljonkohan tänään kustantaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048