Ostetaan kirja nimeltä Miyamoto Musashi
Tekijä Eiji Yoshikawa
MUSASHI
7
597
Vastaukset
- Arrigatto
No ostetaan vaan!
- friikki
Paljo maksaisit?
On ihan hyväkuntoinen, kirpparilöytö, suojapaperista puuttuu noin 1,5 x 1 cm kokoinen pala, muuten ei ole pahemmin ryttyjä. Ei ole "linttaan luettu".
En ole kyllä ehtinyt lukea vielä itse, että silleen vähä huono juttu... Mutta jos hintaa saa tarpeeksi, niin voisin ehkä myydäkin, kunhan saan luettua.
On aika harvinainen opus divareissa nykyään, ja kysytty.- Miyamoto
20 euroa maksaisin.
- Miyamoto
Miyamoto kirjoitti:
20 euroa maksaisin.
Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.
- friikki
Miyamoto kirjoitti:
Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.
Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.
Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...
Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...
Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.
Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]
Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin. - Archibof
friikki kirjoitti:
Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.
Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...
Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...
Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.
Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]
Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.
- Anonyymi
Archibof kirjoitti:
Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.
Paljonkohan tänään kustantaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14910966Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643873Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393853Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1873606PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003451Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,993294Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691924Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151247Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155938Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun264899