MUSASHI

Miyamoto

Ostetaan kirja nimeltä Miyamoto Musashi
Tekijä Eiji Yoshikawa

7

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arrigatto

      No ostetaan vaan!

    • friikki

      Paljo maksaisit?

      On ihan hyväkuntoinen, kirpparilöytö, suojapaperista puuttuu noin 1,5 x 1 cm kokoinen pala, muuten ei ole pahemmin ryttyjä. Ei ole "linttaan luettu".

      En ole kyllä ehtinyt lukea vielä itse, että silleen vähä huono juttu... Mutta jos hintaa saa tarpeeksi, niin voisin ehkä myydäkin, kunhan saan luettua.

      On aika harvinainen opus divareissa nykyään, ja kysytty.

      • Miyamoto

        20 euroa maksaisin.


      • Miyamoto
        Miyamoto kirjoitti:

        20 euroa maksaisin.

        Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.


      • friikki
        Miyamoto kirjoitti:

        Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.

        Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.

        Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...

        Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...

        Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.

        Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]

        Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.


      • Archibof
        friikki kirjoitti:

        Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.

        Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...

        Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...

        Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.

        Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]

        Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.

        Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.


      • Anonyymi
        Archibof kirjoitti:

        Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.

        Paljonkohan tänään kustantaisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe