MUSASHI

Miyamoto

Ostetaan kirja nimeltä Miyamoto Musashi
Tekijä Eiji Yoshikawa

7

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arrigatto

No ostetaan vaan!

• friikki

Paljo maksaisit?

On ihan hyväkuntoinen, kirpparilöytö, suojapaperista puuttuu noin 1,5 x 1 cm kokoinen pala, muuten ei ole pahemmin ryttyjä. Ei ole "linttaan luettu".

En ole kyllä ehtinyt lukea vielä itse, että silleen vähä huono juttu... Mutta jos hintaa saa tarpeeksi, niin voisin ehkä myydäkin, kunhan saan luettua.

On aika harvinainen opus divareissa nykyään, ja kysytty.

• Miyamoto

20 euroa maksaisin.

• Miyamoto
        Miyamoto kirjoitti:

20 euroa maksaisin.

Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.

• friikki
        Miyamoto kirjoitti:

Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.

Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.

Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...

Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...

Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.

Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]

Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.

• Archibof
        friikki kirjoitti:

Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.

Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...

Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...

Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.

Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]

Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.

Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.

• Anonyymi
        Archibof kirjoitti:

Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.

Paljonkohan tänään kustantaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      196
      6753
    2. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      194
      3466
    3. Mistä ihmeestä sitä viirasi?

Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti
      Jyväskylä
      26
      3239
    4. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      179
      2199
    5. Partamies hoi!

En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re
      Ikävä
      40
      1747
    6. SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle

Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?
      Maailman menoa
      85
      1687
    7. Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä

Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.
      Haapavesi
      116
      1434
    8. Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!

Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1056
    9. Etkö vieläkään ole löytänyt ketään??

😅😅😅😅😅😅😅
      Ikävä
      123
      1020
    10. Riiko Sakkinen läväyttää totuuden - Tästä syystä keskeytti Farmi-kuvaukset

Riikon toiminta hämmensi... Kuvataiteilija teki yllättävän päätöksen ja halusi lopettaa Farmi Suomi -leikin kesken. Rii
      Tv-sarjat
      16
      915
    Aihe