Ostetaan kirja nimeltä Miyamoto Musashi
Tekijä Eiji Yoshikawa
MUSASHI
7
669
Vastaukset
- Arrigatto
No ostetaan vaan!
- friikki
Paljo maksaisit?
On ihan hyväkuntoinen, kirpparilöytö, suojapaperista puuttuu noin 1,5 x 1 cm kokoinen pala, muuten ei ole pahemmin ryttyjä. Ei ole "linttaan luettu".
En ole kyllä ehtinyt lukea vielä itse, että silleen vähä huono juttu... Mutta jos hintaa saa tarpeeksi, niin voisin ehkä myydäkin, kunhan saan luettua.
On aika harvinainen opus divareissa nykyään, ja kysytty.- Miyamoto
20 euroa maksaisin.
- Miyamoto
Miyamoto kirjoitti:
20 euroa maksaisin.
Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.
- friikki
Miyamoto kirjoitti:
Niin, siis 20 e maks. riippuen kirjan kunnosta sekä sivujen kunnosta, ym.
Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.
Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...
Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...
Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.
Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]
Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin. - Archibof
friikki kirjoitti:
Toi 20 on varmaan minimi millä se lähtis. joskus on nähny josain divaris hintaan 15e.
Tiedän erään fanaatikon joka lainasi ko. kirjan kirjastosta, "hukkasi" sen ja maksoi kirjastolle 300 mk että sai pitää opuksen. Ei kyllä ollut kovin kiltisti tehty...
Eli jahkas saan sen luettua (on yks trilogia kesken, menee hetki), eikä kaupasta tule muita kuluja, tai huomaa että tämähän on niin perhanan hyvä että päätän pitääkin ittelläni.. niin ehkä voisin myydäkin. Ei se ainakaan kärkaa mihinkään, ellei joku tarjoa enemmän...
Onneksesi en ole kovin innostunut näistä samuraijutuista, tykkään enempi scifistä.
Tässä kummiskin ensi hätään meiliosoite yhteystiedoksi: [email protected]
Ja kirja sijaitsee etelä-suomessa ja on ehkä kerran tai kaksi luettu, kovat kannet, sivut siistit, ainoastaan se suojapaperi oli vähän kärsinyt, kuten mainitsin.Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.
- Anonyymi
Archibof kirjoitti:
Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli erittäin hyvä, vaikka sivuja olikin n.1000 kpl. Kirja on myös Eiji Yoshikawan yksi menestyneimmistä teoksista, ja erittäin arvostettu esimerkiksi keräilijöiden keskuudessa ... niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Jos minä olisin sinun asemassasi niin en myisi kyseistä kirjaa läheskään 20€, joka on mielestäni erittäin vähän, kyseisestä keräily harvinaisuudesta pyydetty (ja jos kirja on vielä hyvässä kunnossa). Itsekkin olen yrittänyt löytää kyseistä kirjaa mutta huonolla menestyksellä, joten vinkkinä antaisinkin että älä myy kirjaasi friikki.
Paljonkohan tänään kustantaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453