KUKAAN MENOSSA 29.5 ALICANTEEN?

janna85-

ekaa kertaa yksin menossa ulkomaille...olisko mahdollisesti muita lähtijöitä samana päivänä?:)
tai onko joku käynyt ja vois kertoo millanen paikka on?

10

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ARMOSA

Riipuu mitä etsit???

• oo las palmas

Torre on kyl sellainen "eläkeläis"valtakunta, miks menet sinne kun Espanjassa paljon muuta kiinnostavaa..

• janna85-

siks koska mun kaveri asuu sielä eikä ole eläkeläisten valtakunta! ja toiseks sielä pääsee liikkumaan paikasta toiseen!

• Torreen

Juu kyllä torressa nuoriakin asuu vaikkakin eläkeläisiä on sinne paljolti muuttanut hyvien kulkuyhteyksien ja halpojen hintojen vuoksi.Itse asun torreviejassa ja olen kyllä tyytyväinen paikkaan ja meille nuorille on kyllä aivan riittämiin tapahtumia ja paikkoja jos niitä kaipaa.

• Sol y Sal

He,otsikostasi sai sellaisen käsityksen että olet menossa yksin ja kaipaat seuraa, eiks ystäväsi voi tutustuttaa sinua Torreviejaan? Mut OIKEESTI Torressa viisi vuotta asuneena sanon että se on "kääkkävaltakunta". Mutta mukavaa matkaa. Ja pääsehän sieltä aina Alicanteen shoppailemaan ym.ym.

• ffa

Euroopan suurimmat markkinat perjantaisin on keskustassa. Paljon ihania vaatteita halvalla.
      Baarikatu on Calle Apolo, paljon ihania baareja. suosiskki on J.F tai Temple.
      Paljon ruokapaikkoja, kiinalaisissa ravintoloissa kolmen ruokalajin menu juomineen n. 6 euroa, suosittelen.

• janna85-

en ihan nyt ymmärrä mistä toi torre edes on tullut tähän keskusteluun kun ALICANTEEN olen ollut koko ajan menossa!:)
        ja kyllä, mun kaveri asuu sielä mutta on päivisin töissä nii eipä paljon seuraks ole..

• per rectum_istako

he, noi markkinat on ihan "per rectum" siis persiistä, kuka niissä enää jaksaa kuljeskella..rahvas..

• Jorgejorma

Mä voin joutessani panna sua jos on tylsää.

• r...

Ite oon tulossa sinne 3.6. ja myös yksin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe