joohei, Alanyaan ?

matkaajaALANYAmatkaa

Joojoo. Tässä olen vähän mietiskellyt, että millainen se Turkin Alanya on ?
Onko siellä mitään matkakohteita. esim. vesipuistoja jne. Siis ihan lapsiperheille tarkoitettu. Tietenkin katson niitä Matkaoppaita, ja olen ihan hinkuna päästä Alanyaan. (:
Olen kyllä katsonut näiden muiden ihmisten kommetteja Alanyasta, ja ihan positiivista palautetta on tullut.

No entäs sitten Alanyan Pascha Bay ?
Onko se hyvä,''ei liian kallis-paikka'' ? : )

Joo hei, ei mitään negatiivistä palautetta!

3

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidän:)

      Kun katsoo matkaoppaita niin mun mielestä siitä saa paljon huonomman kuvan kun todellisuudessa on. Olen siellä käynyt ainakin 20krt ja lauantaina lähden taas pariksi viikoksi. Keskustasta löytyy vesipuisto ja kaupungin ulkopuolelta myös. Jeeppisafarilla käydään aina kun ollaan siellä ja lapset tykkää! Veneretki taas on varsin tylsä kun ei ajeta periaatteessa kuin Kalen kukkulan ympäri ja ja seisotaan lähellä Kleopatra rantaa päivä. Jos rohkeutta riittää niin Kalen läpi tunnelia pitkin ja hyppy mereen joka on 13metriä (jos paikallisia voi uskoa) itse olen pari kertaa sen tehnyt. Eri luku on sitten suomitytöt jotka siellä käy Turkkilaisten miesten perässä. Meillä on siellä tuttua paikallisia tullut kun ollaan niin paljon käyty:)

    • ----aLaNyA----

      Alanya on todella kiva paikka, ja todellakin matkaoppaissa annetaan aivan väärä kuva Alanyasta. Mutta olen kyllä eri mieltä tuosta veneretkestä.. (Olen itse ollut) se on aivan mahtavaa olla päivä merellä, ottaa aurinkoa.. siellä järjestetää myös ruoka.. joka on erittäin monipuolinen.
      limua ja vettä saa ilmaiseksi ja myös alhokoliajuomia, jos itse tykkää.
      veneretkellä voi nähdä myös delfiinejä ja merikilpikonnia. Kannattaa ihmeessä mennä ! :)

      Ja taitaa olla ite suomityttö kirjottelemassa, jos noin hyvin olet asioista selvillä, en usko että kukaan menee niiden perässä, vaan taitaa olla että ne turkkilaiset perässä juoksee.
      Ja varmasti on tuttuja paikallisia.. mutta nekin kusettaa sua mennen tullen !

    • Alanya <3

      Alanya on hyvä, aina lämmintä, ihmiset kivoja ruoka hyvää, meille vielä suht edullista (pitää tinkiä) matkustusaika lyhyt 3.45 ja hotellille noin 2 tuntia ,olen monta kertaa käynyt,kesällä menen uudestaan,suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe