väsymys IVF:n jälkeen

Onko kenelläkään muulla ollut aivan mahdotonta fyysistä väsymystä IVF-hoidon jälkeen? Keräyksestä ja siirrosta on jo aikaa yli kuukausi ja Luesteronit lopetin negatiiviseen raskaustestiin jälkeen eli kaksi viikkoa siirron jälkeen. Lugesteronit ainakin aiheuttivat valtavaa väsymystä, kolmesti päivässä niitä piti laittaa (aamulla, iltapäivällä ja illalla), aamulla ei auttanut muuta kuin vaan väkisin lähteä töihin, töissä väsytti ihan kauheesti, kun tulin iltapäivällä kotiin ja otin Lugesteronin niin samantien nukahdin ja illalla heräsin sen verran, että otin sellaisen taas ja menin yöunille. Luulin, että tämä väsymys poistuisi kun lopetin niiden käytön, mutta ei ole poistunut. Voisin nukkua koko ajan. Tällainen väsymys ei ole yhtään normaalia minulle. Mieleni tekisi tehdä vaikka mitä, mutta kroppa on vaan niin väsynyt, että en jaksa. Mistähän tämä voisi johtua?
2703
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

En voi kuin sydämestäni sympata sua, p0rkkana. Mulla vielä jälkimmäinen piinaviikko jäljellä, ja olen NIIN kyllästynyt Lugeihin. Sun kirjoitus on kuin mun omasta elämästäni. Silloin kun flunssa tekee tällaisen olon, jään normaalisti töistä pois.

Olen odottanut tulevaa testipäivää kuin kuuta nousevaa, koska silloin joko a) olen raskaana tai b) saan lopettaa Luget. Molemmat olis helpotus.

Nyt kauhulla odotan, lähteeks nää oireet multa pois kun pääsen käyttämästä mokomaa ainetta.

Sun kannattaa kysyä omalta lääkäriltäsi mistä on kyse. Ei toi normaalia ole.

Äänestä

Täällä myös eka Ivf loppusuoralla ja siis piinapäiviä elellään..Myös samaa mieltä, että luget todellakin on inhaa tavaraa...=/ oon sanonukkin et mieluummin vaikka piikittelisin uudestaan.. :) Ja kylhän tää kaikki aika väsyttävää välillä on..mutta ehkä se onni sieltä vielä potkii..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


p0rkkana kirjoitti:

Onko kenelläkään muulla ollut aivan mahdotonta fyysistä väsymystä IVF-hoidon jälkeen? Keräyksestä ja siirrosta on jo aikaa yli kuukausi ja Luesteronit lopetin negatiiviseen raskaustestiin jälkeen eli kaksi viikkoa siirron jälkeen. Lugesteronit ainakin aiheuttivat valtavaa väsymystä, kolmesti päivässä niitä piti laittaa (aamulla, iltapäivällä ja illalla), aamulla ei auttanut muuta kuin vaan väkisin lähteä töihin, töissä väsytti ihan kauheesti, kun tulin iltapäivällä kotiin ja otin Lugesteronin niin samantien nukahdin ja illalla heräsin sen verran, että otin sellaisen taas ja menin yöunille. Luulin, että tämä väsymys poistuisi kun lopetin niiden käytön, mutta ei ole poistunut. Voisin nukkua koko ajan. Tällainen väsymys ei ole yhtään normaalia minulle. Mieleni tekisi tehdä vaikka mitä, mutta kroppa on vaan niin väsynyt, että en jaksa. Mistähän tämä voisi johtua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu