kiinamopo muka huono

kiinalainen kelpaa

Olen ajellut samalla kiinamopolla viimeiset kuusi vuotta ja mittarissa 5000km. Ei mitään isoja vikoja ole ollut, perushuolto tehty parin vuoden välein. Viime talvenakin seisoi lumihangessa koko talven ja nyt keväällä käynnistin ja eikun menoksi. Varmaan on hyviä ja huonoja yksilöitä, mutta ei paha sijoitus kun maksoi 600e. En aio ikinä ostaa mitään solifereja kun kiinalainen kulkee ja varmasti!

13

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • solifer on
      • eräs mies

        lainasi tällaista tyttöystävälleen joka ajoi sillä penemmällä vaihteella kaasu pohjassa 5 km ja se leikkasi kiinni, tuleva appiukko sanoi sen vain menneen takalukkoon niinkuin polkupyörät jos niitä työntää taaksepäin samalla jarruttaen


    • RILIA

      Solifer = kiinalainen nykyään =)

      Olen ajanut -06 Aprilia SR:llä 37000km, vanha pappa voi repäistä kiinanpomminsa kaatopaikalle :D

    • Mopot sucks

      Kiinamopo on todella huono. Ensin hajosi sähköryyppy. Sitten ostin tarvike.
      kaasuttimen, josta murtui 100 km ajon jälkeen luistinkansi.
      Laitoin takaisin alkuperäisen kaasuttimen ja alan nyt väsäämään siihen
      ryyppy kuristinta, kun ei kannata ostaa toista kaasutinta tai uutta sähköryyppyä.
      On älyttömän kallita nuo alkuperäiset osat. 2009 mallin Keeway on noin
      500 euron arvoinen ja siihen pitäisi ostaa 100 euron ryyppy, shit.
      Jos kiinalaiset käyttäisivät kunnollisia osia, kuten Dellorto vajeriryypyllä
      varustettua kaasutinta, olisin säästynyt tältä kaikelta harmilta, rahanmenolta
      ja kallista vapaa-aikaa kuluttavalta ryyppyläpän nysväämiseltä.
      Olen todella pettynyt. Samaa paskaa on Kymco.
      On kuitenkin todettava, että kiinalaiset osaavat tehdä hyvänkin kaasuttimen,
      mutta suomalaisten mopomaahantuojien kovien katevaatimusten takia
      mopot tilataan Suomeen kaikkein halvimmilla (lue huonoilla) osilla
      varustettuna.

    • moopeti

      Pakko sanoa: Nurkissa pyörii 1998-mallinen Peugeot Trekker. Ajettu on 54tkm. Variaattorin rullia, hihnaa jne uusittu ajan mittaan, mutta: Sylinteri edelleen alkuperäinen!

    • äijäskootteri

      On ihmisiä jotka saavat kaiken hajalle ja toisia jotka ajelevat kiinaskodella vuosikaupalla ongelmitta. Itse kuulun jälkimmäisiin.

    • kylkelpaakiinalla

      näin on ja koskee kaikkiia laitteita, missä on liikkuvia osia.
      TM:kin testasi kiinanmopon, kesti ja kesti ja kesti, vuodesta toiseen..
      uudet mallit ovat mun näkemyksen mukaan siitä vielä parantuneet huimasti.

    • yhden_mielipide_toiseen

      Pistetään viripyttyjä kuivana kiinni, ajetaan kylmällä koneella kaasupohjassa, tehdään huolto kun pyörä pysähtyy väkisin, keulitaan etuhaarukka ja vanteet kieroon, säädellään kaasarit päin helvettiä, käytetään änkkärinä pirijuomatölkkiä, laitetaan vapari kuivana kiinni ja ihmetellään kun koneessa on hiekkaa. Paskoja nuo kiinalaiset vekottimet kun eivät kestä mitään...

    • ma

      kiinalaiset on tosi hyviä vehkeitä mulla on 50cc kestäny jo kolme vuotta kannattaa ostaa saa halvalla

    • lm

      niin varmaan onki ktm tai yamaha ovat parhaita minulla on ollut yamaha pw 80 jo 23 vuotta ja eikä mikään oleollutrikki kiinan romu ei kestä niin kauaa

    • ms

      kiinan mopo ihan ok muttei kaikki ostin viime vuonna samurai 110cc ja nyt on jo rikki 50cc kiina lainen kesti paljon kauemmin

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä yritetään mitätöidä mutta eipä mahda mitään kun nevain on hintalaatusuhteeltaan ykkösiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe