Olen ajellut samalla kiinamopolla viimeiset kuusi vuotta ja mittarissa 5000km. Ei mitään isoja vikoja ole ollut, perushuolto tehty parin vuoden välein. Viime talvenakin seisoi lumihangessa koko talven ja nyt keväällä käynnistin ja eikun menoksi. Varmaan on hyviä ja huonoja yksilöitä, mutta ei paha sijoitus kun maksoi 600e. En aio ikinä ostaa mitään solifereja kun kiinalainen kulkee ja varmasti!
kiinamopo muka huono
13
939
Vastaukset
- solifer on
parempi kuin kiinalainen mopo mutta tässä paras mopo http://www.oldiemofa.de/assets/images/Rabeneick_Moped_01.jpg
- eräs mies
lainasi tällaista tyttöystävälleen joka ajoi sillä penemmällä vaihteella kaasu pohjassa 5 km ja se leikkasi kiinni, tuleva appiukko sanoi sen vain menneen takalukkoon niinkuin polkupyörät jos niitä työntää taaksepäin samalla jarruttaen
- RILIA
Solifer = kiinalainen nykyään =)
Olen ajanut -06 Aprilia SR:llä 37000km, vanha pappa voi repäistä kiinanpomminsa kaatopaikalle :D - Mopot sucks
Kiinamopo on todella huono. Ensin hajosi sähköryyppy. Sitten ostin tarvike.
kaasuttimen, josta murtui 100 km ajon jälkeen luistinkansi.
Laitoin takaisin alkuperäisen kaasuttimen ja alan nyt väsäämään siihen
ryyppy kuristinta, kun ei kannata ostaa toista kaasutinta tai uutta sähköryyppyä.
On älyttömän kallita nuo alkuperäiset osat. 2009 mallin Keeway on noin
500 euron arvoinen ja siihen pitäisi ostaa 100 euron ryyppy, shit.
Jos kiinalaiset käyttäisivät kunnollisia osia, kuten Dellorto vajeriryypyllä
varustettua kaasutinta, olisin säästynyt tältä kaikelta harmilta, rahanmenolta
ja kallista vapaa-aikaa kuluttavalta ryyppyläpän nysväämiseltä.
Olen todella pettynyt. Samaa paskaa on Kymco.
On kuitenkin todettava, että kiinalaiset osaavat tehdä hyvänkin kaasuttimen,
mutta suomalaisten mopomaahantuojien kovien katevaatimusten takia
mopot tilataan Suomeen kaikkein halvimmilla (lue huonoilla) osilla
varustettuna. - moopeti
Pakko sanoa: Nurkissa pyörii 1998-mallinen Peugeot Trekker. Ajettu on 54tkm. Variaattorin rullia, hihnaa jne uusittu ajan mittaan, mutta: Sylinteri edelleen alkuperäinen!
- äijäskootteri
On ihmisiä jotka saavat kaiken hajalle ja toisia jotka ajelevat kiinaskodella vuosikaupalla ongelmitta. Itse kuulun jälkimmäisiin.
- kylkelpaakiinalla
näin on ja koskee kaikkiia laitteita, missä on liikkuvia osia.
TM:kin testasi kiinanmopon, kesti ja kesti ja kesti, vuodesta toiseen..
uudet mallit ovat mun näkemyksen mukaan siitä vielä parantuneet huimasti. - yhden_mielipide_toiseen
Pistetään viripyttyjä kuivana kiinni, ajetaan kylmällä koneella kaasupohjassa, tehdään huolto kun pyörä pysähtyy väkisin, keulitaan etuhaarukka ja vanteet kieroon, säädellään kaasarit päin helvettiä, käytetään änkkärinä pirijuomatölkkiä, laitetaan vapari kuivana kiinni ja ihmetellään kun koneessa on hiekkaa. Paskoja nuo kiinalaiset vekottimet kun eivät kestä mitään...
- ma
kiinalaiset on tosi hyviä vehkeitä mulla on 50cc kestäny jo kolme vuotta kannattaa ostaa saa halvalla
- lm
niin varmaan onki ktm tai yamaha ovat parhaita minulla on ollut yamaha pw 80 jo 23 vuotta ja eikä mikään oleollutrikki kiinan romu ei kestä niin kauaa
- ms
kiinan mopo ihan ok muttei kaikki ostin viime vuonna samurai 110cc ja nyt on jo rikki 50cc kiina lainen kesti paljon kauemmin
- Anonyymi
Kyllähän niitä yritetään mitätöidä mutta eipä mahda mitään kun nevain on hintalaatusuhteeltaan ykkösiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384