Hei!
Meillä on 3-ovineen Fiesta 2003. Ongelmana on, että kuskin puoleinen selkänojan kääntökahva jää käteen ja hanttimiehen puoleinen selkänoja ei kahvasta bäännettäessä avaudu käääntöasentoon. Vaijeri ei toimi toisella puolella penkkiä. Onko muut törmänneet näihin vikoihin ko. mallissa. Pystyykö itse korjaamaan? Kiitos avusta!
Fiestan (3-ovinen) kääntyvät selkänojat rikki
5
3383
Vastaukset
- Arkkivaari65
Tere !
Mulla on Fiesta 1.4 Trend vm. 2004 3-ovea ja sama vaiva nyt molemmissa penkeissä.
Ajettu nyt 104000 km ja muutoin olen ollut ajokkiini enemmän kuin tyytyväinen.
Itse en osaa sitä korjata ja muutamalta tee-se-itse pajamieheltä olen asiasta kysellyt ja kenelläkään ei ole ongelmaan mitään halpaa ja nopeata ratkaisua.
Rakennevika ja sen kanssa on vain opittava elämään, valitettavasti !
Paska homma, kun muutoin Fiesta on helvetin hyvä auto. - Niin..
Uusi kahva kuskin puolelle ja vaijerit hantin puolelle.. Osat ei maksa ku pari kymppiä.. Vaijereiden vaihdossa joudut purkamaan hieman selkänojan verhoilua, mut penkkiä ei tarvii irrottaa..
- toivon apua
Miten tuota verhoilua voi irrottaa, siellähän on sivuairbagi. Hanttimiehen puoleinen selkänoja ei käänny, kahvasta vedettäessä lähellä käsijarrua oleva vaijeri liikkuu mutta ulommainen lähellä ovea ei liiku mihinkään. Auta kiitos.
- jahaju
missä on myynnissä vaijereita penkkiin ?
- ..
Mulla on kans 3-ovinen -03 vuoden fiesta ja kuskin puolen penkkiä ei saa käännettyä, ilmeisesti vaijeri poikki. Onkohan kallista korjauttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795