Hei!
Kysyisin apua. Tilasin verkkotunnuksen ja kotisivu tilaa osoite.fi:stä.
Saan ladattua kyllä tiedostoni nettiin, mutta kun yritän käyttää osoitettani (url osoite), saan vain tekstin
403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
kuvaruutuuni.
Onko kyse asetuksistani tms??
Miten saisin kotisivut näkyviin / sivuston toimimaan?????
KIITOS jos joku viitsii auttaa. Laittakaa vaikka mailia minulle tai vastatkaa täällä.
Olisin erittäin kiitollinen avusta! :)
OSAAKO KUKAAN AUTTAA?
1
163
Vastaukset
- Webpalvelukehittäjä
chmod 644 index.html
tai
chmod 644 *.html *.htm
nämä siis hostausfirman shell -oikeuksin käytettävälle palvelimelle.
parhaiten kirjaudut sisään tietoturvallisesti ssh -palvelimelle.
linuxilla: ssh käyttäjätunnus@palvelin
windowsilla: asenna ensin koneellesi esim. putty
http://www.google.fi/#hl=fi&q=putty
em. edellyttää, että sinulla on ns. shell -oikeudet, tarkista asia asiakaspalvelusta tai lue sinulle toimitetut ohjeet (sähköposti tai kirje)
jollei ole, joillakin FTP -ohjelmilla saa myös muutettua tiedosto-oikeuksia.
lukuoikeus siis on annettava kaikille, muuten seurauksena on juuri tuo "403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027