Mitäköhän pitäis tehdä,sain selville että yksi naistuttuni on (olen mies) raiskattu nuorempana tästä on jo kauan aikaa. Nainen oli sillä tavalla hölmö ettei tehnyt silloin yhtään mitään asialle vaan syytti siitä itseään että joutui raiskatuksi. Se aiheutti kuitenkin niin paljon haittaa hänelle YLLÄTYS ettei hän pysty tänäkään päivänä nauttimaan seksitä oikeastaan yhtään!! Sain myös tietää kuka se perkele on ja nyt meinaa järki loppua kun en saa sitä apinaa vastuuseen teostaan laillisesti..ja ties mitä se paskiainen on vuosien saatossa tehnyt muille naisille??
Tekisi mieli mennä ja leikata siltä vehkeet pois!! muttei viittisi lähteä linnaan tuollaisen hylkiön takia. Mitä hemmettiä tässä voisi tehdä,olen nyt saanut hänet(uhrin) hakemaan apua asiaan joska se auttaisi jotenkin häntä.
raiskaus
11
439
Vastaukset
- HerrasmiesX
Raiskaajia kohdellaan silkkihansikkain. Raiskattu on Suomessa aina suurempi syyllinen. Parempi hoitaa itse tilintasaukset.
Raiskaajilta munat veks poks! - ..................
Vedä nyt ainakin turpaan sitä kunnolla ja maksat sakot kuten mies. Tuntuu ainakin paremmalta sen jälkeen, näin minä tekisin.
Laita sen raiskaajan nimi tänne niin tietää muutkin varoa.
Meilläpäin pyörii sen niminen kuin Ilkka Lönqvist ja on aiemmin tehnyt tepposiaan.- sjusiksisos9s89s
ulkopuolisena totean että kannattaamennä rukoilemaan , se
voi auttaa mutta mitään nimiä ei kannata laitta sillä se useinmiten
tälläisissä tapauksissa
on kunnianloukkaus yms yms.....
eli niinkun sunkin jutussa on nimi niin vastuuseen joudut
ja toivottavasti opit siitä jotain . Ip-osoite selvitetty !
- pieni poika kjhlkjhl
mitäs sä vouhkaat ! eihän asia sulle kuulu.
mee rukoilemaan se voi auttaa ja yritä kasvaa aikuiseksi !
ei kai siinä itsestä kannata tehdä rikollista muiden ihmisten
töppäilyiden takia.
ota rauhallisesti niin ei sun tartte lähteä lusimaan sillä
siellä ei pienen pojan kantti välttämättä kestä ! - fouganthine.cygnette
No mitä te yhestä mimmistä vouhkaatte? Se ei tehnyt aikanaan rikosilmoitusta eikä käyny lekurissa yms. hakemassa asiasta näyttöä jotenka se oli hänen päätöksensä ja hänen ongelmansa kun ei halunnu nostaa tekijää seinälle.
Onhan meillä hyvänen aika laki, jossa raiskaustapauksissa on ns. ennakkopäätös, eli uhria uskotaan ilman näyttöäkin. Miksi ihmeessä, jos tapaus on ollut noin rankka, ei ole mennyt edes aiemmin apua hakemaan edes psykologilta? Ei mikään muutu jos raiskatut vaan nyyhkivät ja äijät huutaa jotta munat veks munat veks, saatana me missään neandertaaliyhteisössä eletä!
Ja toi 'munat veks' mentaliteetti on siitä jännä, että sitä kannatava mies kyllä voi huoletta käyttää seksuaalisesti hyväkseen muita naisia, jopa tuupata väkisin, tai panna bileissä sammunutta pikkugimmaa surutta kunhan ei vaan oo omaan elinpiiriin kuuluva nainen/gimma. Aika kaksnaamasta, ettenkö sanois.- Miinuspeukku
Onko muka ennakkotapaus jossa uhria on uskottu ilman näyttöä!
EI SAISI OLLA!!!!
Vai onko kysymus niinsanotusta kapakkakäräjien tuomiosta.
- hoideltavana....
missäs homoilkka nykyisin pyörii? olis vähän asioita....
Minun mielestäni olet oman osasi jo tehnyt, jos nainen on lähtenyt hakemaan apua itselleen. Se on ymmärrettävää, ettei kaikki tee asialle yhtään mitään, eikä siitä saisi syyllistää uhriksi joutunutta.
Kiinnostaa vähän, että keneltä kuulit kuka tekijä on? Kertoiko nainen itse vai onko huhupuheiden varassa? Minut raiskanneen nimen tietää lisäkseni vain yksi ystäväni (jos enää muistaakaan), viranomaiset ja psykologi.- riivattu.
Nuo tapaukset joissa ei ole näyttöä pitää käsitellä tapauksina joita ei olekaan.
Naistuttusi on voinut yhtähyvin keksiä koko jutun! Naiset jotka keksivät raiskaustarinoita pitäisi tuomita yhtä ankarasti kuin raiskaajatkin!
He vievät pohjaa monilta muilta sana vastaan sana jutuilta.
Koska itse olen joutunut perättömien raiskaus ja pedofiliasyytösten kohteeksi tiedän miltä se tuntuu ja saan jatkuvasti pelätä henkeni edestä! En usko helposti yhtään raiskausjuttua jossa ei ole teknistä näyttöä. - juridistaapua
Tarvittaessa tuttusi voi saada sekä kriisi- että juridistia apua Raiskauskriisikeskuksesta maksuttomasti. Lisätietoa kriisikeskuksen toiminnasta www.tukinainen.fi. Edellä mainitussa asiassa voit olla yhteydessä oikeudelliseen päivystykseemme puh. 0800 97895 ma-to klo 13-16.
- en pidä homoilkasta
"missäs homoilkka nykyisin pyörii? olis vähän asioita.... "
Samaa on muutkin miettineet. Asiasta lisää vankilaosastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559