Ollaan menossa kaveriporukalla kreikan kossille, eli oisko kellään kokemuksia kossin yöelämästä? Minkälaisia dicoja/yökerhoja sieltä löytyy, ja minkä nimisiä?
Onko ne lähellä keskustaa, vai löytyykö jostain muualtakin yöelämää.
Kiinostaisi myös, minkä hintaista alkoholijuomat baareissa on? Onko baarit pääosin turisti painotteisia vai juhliiko siellä myös paikalliset? :)
DISCOT/YÖKERHOT KREIKKA/KOS?
8
2303
Vastaukset
- ilovekos
Kosilla on sellainen barstreet jossa on paljon baareja. Drinkkien hinnoista ei tietoa, mutta paljon on myös paikallisia juhlijoita, tarjoamassa turisteille (; Ihan mukavasti noita yökerhoja siis on, se vaan täytyy ensin hoksata löytää se katu missä ne baarit sijaitsee. Muutenkin suosittelen käymään Kosilla, ihana paikka
- HPKK
Kävin Kossilla viimeksi vuonna 2002, juuri kun euro oli muuttunut maan viralliseksi valuutaksi. Sataman läheltä en löytänyt ainoatakaan baaria, jossa oluttuoppi ei olisi maksanut 3,50 - 4,00 euroa, joten sen jälkeen olen kietänyt saaren kaukaa.
Neljä euroa oli uimaranallakin normaali hinta puolesta litrasta appelsiinimehua! Suosittelen Mallorcaa tai Kanariaa, jossa oluttuopin saa monessa paikassa puolellatoista eurolla. - tu_tui
"Suosittelen Mallorcaa tai Kanariaa, jossa oluttuopin saa monessa paikassa puolellatoista eurolla."
Ja sitten niistä lopuista rahoista pääsee noissa paikoissa eroon roistojen toimesta, joita kreikassa taas vähemmän on.- Ja Kreikassa
voi tuopin hintaan lisätä 1700 000 000 euroa, jonka Suomi joutuu pulittamaan, että saadaan tuo säälittävä seksihullu bilehilekansa pelastettua konkurssilta.
On siinä tuopilla hintaa.
- matkamake
Hyvän paikan valitsitte! olin viime kesänä aivan mahtava biletys paikka! Bar street alkaa "satamassa" sijatsevasta Goodys hampparipaikasta tietä "ylöspäin", siellä on varmaankin noin 10-15 baaria ja aivan mieletön meno melkeimpä kaikissa! Coctailien hinnat vaihtelivat baareittain, yhdessä maksoi Coctailit listan tietystä osasta (sex on the beach, tequila sunrise jne) 6 e mutta sait siihen kaupan päälle vielä toisen samanlaisen coctailin ja snapsin eli ei siis ole kallista vaikka listasta niin luulisi! mieletöntä lomaa teille!
- pilluamullevaanah
mmmmm...
- moni...nainen
kyllä sielä piletystä on nuorille mutta ei mulle vanhemmalle eläkeläiselle oikein löytyny mittään.
- henttuli1212
Joo, jacksons beach bar on päivälä paras. Aivan mahtavat tarjoilijat ja palvelu pelaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976028Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932059
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2981362Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236