Minut on haettu 2 kertaa lapsena. Niistä kerroista en muista mitään, koska muistista pyyhittiin muistikuvia ennen sänkyyn palauttamista. Ilmankos olen pienenä peljännyt pimeässä mörköjä.
Kummallakin kerralla on laitettu jokin lähettimen kaltainen laite, jolla yritetään vaikuttaa ihmisen käyttäytymiseen. Ainakin toinen niistä on negatiivisten tyyppien asentama.
Onko Sinut haettu ufoon yöllä sängystäsi?
37
6230
Vastaukset
- Alfa
Tehän olette kuorsanneet niin kovaa, ettei kukaan ole viittinyt kuunnella moista meteliä aluksessaan.
- Nalle
Ihminen piereskelee öisin. Niin eihän sellaista hajupommia kukaan kauaa siedä.
- Alfa
Nalle kirjoitti:
Ihminen piereskelee öisin. Niin eihän sellaista hajupommia kukaan kauaa siedä.
Miltähän niistä humanoideista tuntuu, kun pitää kuunnella ja haistella ihmisten makuuhuoneessa: kuorsaamista, pierun ja jalkahien tuoksuja. Hyh! Hyh!
Ne yleensä vie alukseensa ihmisen, joka nukkuu sikeesti jonkilaisen valon avulla. - Nalle
Alfa kirjoitti:
Miltähän niistä humanoideista tuntuu, kun pitää kuunnella ja haistella ihmisten makuuhuoneessa: kuorsaamista, pierun ja jalkahien tuoksuja. Hyh! Hyh!
Ne yleensä vie alukseensa ihmisen, joka nukkuu sikeesti jonkilaisen valon avulla."Sänkypainimatsi" on täyttä häkää käynnissä, kun 2 humanoidia tulee vierailulle sängyn päähän.
- Ufoman
Nalle kirjoitti:
"Sänkypainimatsi" on täyttä häkää käynnissä, kun 2 humanoidia tulee vierailulle sängyn päähän.
Onpa meillekin jotain "Silmänruokaa" tarjolla.
- Ufoman
Se toinen ylimääräinen laite on ns. implantti, jolla seurataan ihmisten käyttäytymistä ja tunnetiloja jostain kaukaa avaruudesta. Se on tavallaan monitoiminen seurantalaite negatiivisilta olennoilta. He vaikuttavat ihmisen tunnetiloihin haluamallaan tavalla esim. aiheuttavat masennusta, aggressiivisuutta, itsetuhoisuutta. Päätavoite on tuhota ihmisen oma tulevaisuus.
- Pilleri
Eikö täällä planeetalla ole jo tarpeeksi ahdistusta ja masennusta?! Miksi siihen tarvitaan vielä ulkoavaruuden olentoja sekaamaan?
- Tapio
Merkitsee ufotarustossa humanoidien ihmiselle tai eläimelle asentamaa, yleensä ihonalaista siirränäistä, jonka tarkoitus on epäselvä. Yhtään implanttia ei ole koskaan löydetty.
- Tutka
Tapio kirjoitti:
Merkitsee ufotarustossa humanoidien ihmiselle tai eläimelle asentamaa, yleensä ihonalaista siirränäistä, jonka tarkoitus on epäselvä. Yhtään implanttia ei ole koskaan löydetty.
Olen jostain lehtiartikkelista lukenut, että sellainen on löytynyt vahingossa jostain päin kehoa. Hyvin pieni (metallinen) laite - noin herneen kokoinen.
- Maria
Tutka kirjoitti:
Olen jostain lehtiartikkelista lukenut, että sellainen on löytynyt vahingossa jostain päin kehoa. Hyvin pieni (metallinen) laite - noin herneen kokoinen.
Implantteja on löydetty!
- Implantti
Tapio kirjoitti:
Se löytyi eilen perseestäni kun kävin paskalle! ja terveisiä Markku Mansnerille
- Tietämätön
Implantti kirjoitti:
Se löytyi eilen perseestäni kun kävin paskalle! ja terveisiä Markku Mansnerille
implantti: eli voiks implanttiinki laittaa implantin?
- Tapio
Maria kirjoitti:
Implantteja on löydetty!
Esine, joka löydetään joskus ufosieppauksen kohteeksi joutuneen ruumiista. Sijoituspaikka on väitetysti usein ihon alla, nenässä, korvassa, sormessa, varpaassa tai esim. silmäluomessa. Saattaa olla myös eksoottisempia paikkoja. Useimmat oletetut implantit selittyvät mm. kovilla sidekudoskasvaimilla. Mahdollisille aidoille implanteille on esitetty useita teorioita, esim. monitoirointi eli henkilön liikkeiden seuranta sekä henkilön manipulointi ja erilaiset kokeet. Yleensä on oletettu, että implantteja asentavat maan ulkopuoliset vierailijat, mutta maanläheisempiäkin selityksiä on - pelätyt salaiset kokeet, jälleen kerran.
Tämä ei kuitenkaan todista sitä, että implantit olisivat humanoidien asentamia.
- :-D
ketään ei oo haettu yöllä sängystä mihinkään avaruuteen! vai ootko sä south parkin Cartman, jolla oli kaukoluotain perseessä minkä ufot asensi sinne? taidat olla...
- Alfa
Naurettavaia...mitä se on? jotai syötävää vai?
- minä
Kaikella on tarkoitus, jotkut ihmiset ovat liian herkkiä lukemaan tällaisia asioita.Totuus on tuolla ulkona...!
- Q
Kyseisen keskustelun aloittaja yrittää varmasti vakavissaan voittaa vuoden kylähullu-tittelin.
- Sunny
Eihän näitä ufo-juttuja viitsi tällaisella säällä tosissaan ottaa. Anonyyminä on niin kiva pilailla keskustelupalstoilla ja katsoa miten ihmiset reagoi. Eiköhän implantit häviä kun kevät koittaa ja ufomieskin voi kirmailla ulkona sen sijaan että nököttäisi tietsikan ääressä keksimässä tarinoita. Aurinkoa odotellen!
- Sunny
...kenen nickillä tahansa!! =P
Eli kuka on kuka? - Sunny
Sunny kirjoitti:
Eli kuka on kuka?Sinulla ei ole yksinoikeutta Sunny nickiin, sori vaan, joten älä nupise. Voin käyttää mitä nimeä haluan, varsinkin jos käyttämäni nimi ei vielä ole ollut käytössä kyseisessä keskustelussa.
- mattijukkaminna
Sunny kirjoitti:
Eli kuka on kuka?Kuka hullu käy opettelemaan kaikkien käyttäjien "nikkejä" täällä???
- Roswell
Ei sitä tiedä vaikka uvoja olisi tai jotain sellaista... Jossain Americassa sijaitsee sellainen paikka kuin Area 51. Ja siitä on ollut puhettakin paljon että siellä olisi jotain...
- Daisy
Mistä ufot ois keksitty jos niitä ei ois olemassa? Ja miks kukaan ois alunperinkään alkanu väittää et se ois siepattu ufo alukseen jos se ei ois totta. ei tollasii juttui niin vaan keksitä ainakaan mun mielikuvituksella, vaikka sekin on tosi vilkas!!!
- Olipa kerran...
Daisy kirjoitti:
Mistä ufot ois keksitty jos niitä ei ois olemassa? Ja miks kukaan ois alunperinkään alkanu väittää et se ois siepattu ufo alukseen jos se ei ois totta. ei tollasii juttui niin vaan keksitä ainakaan mun mielikuvituksella, vaikka sekin on tosi vilkas!!!
daisy pieni, maailma on ollut täynnä tarinoita sen alusta lähtien, muuttavat vaan muotoaan kehityksen myötä. Ennen vanhaan puhuttiin tontuista, noidista, maahisista ja etiäisistä - ihan tosissaan, joten sieltä kertomusperinteestä ufojututkin tulevat. Juttuja tutkiessa huomaa myös selvästi saman tarinakaavan kaikissa kertomuksissa, joten kovin yksilöllisiä eivät ufokokemukset ole, siinä vaiheessa se mielikuvitus todella tyssää.
- da S.B
mä oon nähny ufoja.kaks kertaa.oon ihan varma siitä vaikka kaikki mulle siit ain päi naamaa v!ttuileeki. oon nähny just samat UFOt, eikä ne mitää ihmee Suomen ilmastokoneit voinu olla ku toiset näin matkallani englannissa.. molemmat oli iltataivaal, niit oli kolme semmottii nuolen muotosii.tai siis semmosii kolmiotyylisii pitkulaisii koneit. yks meni niide edel ja ne kaks vierekkäi ihan sen takana ja lens äänettömästi, sulavasti ja nopeesti taivaan halki. jossai siin suoraa mu yläpuolel se yks peremmäisest ja se etummaine vaihto paikkaa. ja oon ihan varma että ufoja ne oli. harmittaa ku kukaa ei usko, ja se varsinki ku ne ei ottanu mua mukaan. Tosin oon mä kerran nähny unta että alienit tutki mua, mutkun en tiedä si oliko se unta vai ei ku o vaa semmosii flashbackejä siitä. Toisaalta mä pelkään niitä mut toisaalta, mä en osaa kuvitella et niitte luonne ois tyyliin maailmanhajottaja... Ottakaa ihmees kantaa mun tekstiin, kiitos.
- Wc-ankka
Mäkin näin pienenä unia/painajaisia ufoista tai se oli semmosta sekavaa hommaa ei sitä voi selittää..niinkuin ne ois ollu jotain flashpackkejä.. mutta kuka tietää.. kenties totuus on tuolla jossain.. ehkä WC:ssä ?
- Man from the shadows...?
Vähn mielenkiintoset jutut. Luulis pieru juttujen jääneen jo ala-asteelle... suurin osa taitaa olla puutteessa juttujen perusteella!? Hankkikaa elämä!
- Fox Jampe
Minulle on käynyt aivan vastaavalla tavalla ja monta kertaa. Sen tiedän siitä, että en todellakaan muista tapahtumista mitään. Se on pelottavaa kun viedaan ilmalaivaan eikä asiasta muista mitään. Usein se tapahtuu vappuna, koska tällöin en muista mitään edeltävistä tapahtumista ja minulla on voimakasta matkapahoinvointia.
Olet siis kohtalotoverini.
Totuus on siellä jossakin mutta hallitus kiistää kaiken. Hallitus uhkaa jopa erota ja hajottaa eduskunnan. Mikä suurenmoinen ulkoavaruuden olioiden juoni. Todennäköisesti Paavo Lipponen on tosiasiassa avaruusolio tai ainakin implantti.- Kaapattu
Mutki kaapataan melkeen joka viikonloppu sinivalkoseen ufoon jonka katol vilkkuu valot ja ne ufomiehet/naiset/mitäonkaan on sinisii
ja isokokosii. Jälkeenpäin en muista tapahtumasta mitään, paitsi kavereiden kertoillessa tapahtumista tulee päähän sillai flashbackkejä - Ufotyttö
Kaapattu kirjoitti:
Mutki kaapataan melkeen joka viikonloppu sinivalkoseen ufoon jonka katol vilkkuu valot ja ne ufomiehet/naiset/mitäonkaan on sinisii
ja isokokosii. Jälkeenpäin en muista tapahtumasta mitään, paitsi kavereiden kertoillessa tapahtumista tulee päähän sillai flashbackkejäMä ainakin uskon, että ihmisiä on siepattu UFO:ihin. Mua ei ole siepattu, mutta oon nähnyt unta, joissa mut siepataan. UFO:ja en ole myöskään (valitettavasti) päässyt näkemään, mutta mä uskon ja tiedän, että niitä on olemassa. THE TRUTH IS OUT THERE...
- Puhtonen
Hakeudu hyvä ihminen hoitoon implantteinesi, mieluummin psykiatrille.
- Järkevämpi kun te!!!!!!!!!!!!!
Mitä te oikeen yritätte...?
Humanoideja? `_´ ^-^ (*.*) HHH
PHAH! o'_'o
Ihan käy teitä raukkoja (_)
sääliks... (hih =D)
(MELKEIN)
Sallikaa mun nauraa!
=D
BD
B)
=)
- TS
Mistä tiedät, että sinut on siepattu jos muistisi on pyyhitty? Ovatko humanoidit niin epäpäteviä etteivät osanneet pyyhiä sitä kokonaan?
kaksi implanttia...Mites tiedät, että ne sinuun on asennettu?
Sitten ihmettelen vain sitä, että mitä järkeä sinun päähäsi on yleensä jotain implantteja on asentaa ja miten ne vaikuttavat käyttäytymiseesi?- Dru
Mä ainakin uskon ennemmin ufoihin ku jumalaan. jos taivaassa on jotain nii sielä on ufoja. ei mitään paratiisi taivasta. ei sielä kyllä välttiksellä oo mitään. Mut ei sitä koskaa tiä jos seuraava ihminen jonka sä näät on ufo, vamppyyri, Demoni tai jotain!
- Pillimehu
Dru kirjoitti:
Mä ainakin uskon ennemmin ufoihin ku jumalaan. jos taivaassa on jotain nii sielä on ufoja. ei mitään paratiisi taivasta. ei sielä kyllä välttiksellä oo mitään. Mut ei sitä koskaa tiä jos seuraava ihminen jonka sä näät on ufo, vamppyyri, Demoni tai jotain!
Kuuntele sinä vaan Dru sitä Dimmua ja muista tosi teinibläkkis bändejä, ehkäpä se Saatana tulee hienolla pentagramminmuotoisella aluksella ja vie sinut avaruuteen. Nekin kolmionmuotoisetkoneet mistä se yks puhu on varmaanki ollu jotain, mitä ne nyt on ne uusimmat ydinasekoneet mitkä ei näy tutkassa jne.
- vierailija
meidät haetaan joka yö ufoon koska olemme itsekkin vierailijoita. lapsena tulimme maan päälle ufo-aluksen kyydissä... ihmiset ovat tyhmiä koska väittävät nähneensä ufoja vaikka niitä ei voi nähdä muut kuin vierailijat itse!!!!
- Nalle
pekka landen on vitunmoinen homo ja selvä alien. Sanon näin, koska näin häntä tuotavan aluksella viime perjantaina 19.36.57. Olin luonnollisesti shokissa, kaikki homot ovat siis alieneita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911345Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9310772Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356200Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1835006Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313486- 1723475
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402313Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001872Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov71713Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161624