Kiesit ei ole huonekalu, mutta niiden kunnostus kuulunee entisöintiin.
Aion kunnostaa perinteiset kiesit. Poistan vanhat maalit ja tarkastan puuosat ja liitokset. En vaan ole mistään löytänyt tietoa millä maalilla kiesit kannattaa maalata. No öljymaalilla tietysti ja mustaksi, mutta ei mielestäni kiiltäväksi ja ei ehkä edes puolikiiltäväksi.
Kiesit
ajelu
1
862
Vastaukset
Ennen ne maalattiin pellavaöljy maalilla - eli sillä jos on aikomusta entisöidä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431604
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!541524Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681133Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031057- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa52858Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s87822Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57743- 59705
- 34676