erityislapsista. Tiedän, että sijaishuoltolat (myös olevinaan steinerilaiset kauhupaikat) saavat lisäliksaa lapsesta, jos saavat hänelle jonkinlaisen erityislausunnon. Haluankin tietää, saako myös steinerkoulu lisäliksaa, jos saa lapselle lausunnon.
MIELESTÄNI ERÄS STEINERKOULU TOIMII EETTISESTI VÄÄTIN, KUN JOHTOKUNNAN JÄSEN JA OPETTAJA LIITOSSA VAATIVAT LAPSELLE ERITYISLAUSUNTOA - SAADAKSEEN LISÄLIKSAA.
NO, SAITTEKO RAHAA? Paksuuntuiko molempien pussi?
Ja kenelläkään ei liene epäilystä, mistä HIENOSTA JA EETTISESTI HYVIN TOIMIVASTA STYEINERKOULUSTA ON KYSE. No siitä, missä rouva pärrää suurimpana keisarina. Kumarrus, kumarrus, paiseilles' (se on ranskaa). Se on sitä karmaa!
ENSIN KAMALAN - MUKA STEINERILAISEN SIJAISHUOLTOPAIKAN ROUVA kiusaa lapsen lähes hengiltä - siis harjoittaa säännöllistä henkistä välivaltaa ja suvustaan eristyämistä (johon koulu lähtee mukaan - halpamaista; Mitähän Steiner tuumaa?), ja sitten laittaa lapsen eristyksiin laitokseen. Kamala koulu ja kamala sijaishuoltopaikka (jossa ei ole muuta steinerilaista kuin hevosen paskan haju hieno rouvan dödönä).
Saako steinerkoulu lisäliksaa
6
156
Vastaukset
- puoliso löytyy myös
Kyseinen rouvan hallitsema Steinerkoulu lähtee lapsen eristämiseen suvustaan mukaan. Opettajan kertoman mukaan lapsi on aika kovin levoton, kun on tavannut sukulaisiaan ja varmaankin myös tätä ennen. Lapsen mieliala vaihtelee niin kovin, että pitää äkkiä saada hänet psykiatrian piiriin. Näin opettaja auttaa -muka steinerilaista - sijaishuoltjaa elämäntehtävässään, eli lapsen eristämisessä suvustaan.
Pöpelikössä eristykssä. Lapsi voi hyvin. Hän löytää kenties puolisonskin perheen piiristä, niin ei tarvitse irtautua rouvasta, kuin vasta aikuisiällä. Eristykseissä elää perherutsu, perherutsu. Isoveikka ja-sisko saivat toisensa, kun ensin seukkasivat vuosia yhteisessä perheessä. Kivaa!
Onko vähän niin kuin Koivuniemeläistä?- joh 12:42-50
Kaikesta huolimatta monet hallitusmiehistäkin uskoivat Jeesukseen. Fariseusten pelossa he eivät kuitenkaan tunnustaneet sitä, jottei heitä erotettaisi synagogasta.Ihmisten antama kunnia oli heille rakkaampi kuin Jumalan antama. Jeesus huusi kovalla äänellä: "Joka uskoo minuun, ei usko minuun, vaan lähettäjääni.Joka näkee minut, näkee lähettäjäni.Minä olen valo ja olen tullut maailmaan siksi, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen. Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen.Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä.En minä ole puhunut omissa nimissäni. Isä, joka on minut lähettänyt, on määrännyt, mitä minun tulee puhua ja julistaa,ja minä tiedän, että hänen käskynsä antaa ikuisen elämän. Kun puhun, puhun siis niin kuin Isä on minun käskenyt puhua."
- ei kaivata ei
Lapsi parempaan kouluun ja parempaan asuinpaikkaan. Heti, Muuten lapsi sairastuu jatkuvassa henkisessä painostuksessa, suvun mustamaalaamisessa, koulun avoimista tilaisuuksista sukulaisten ulos ajamisissa jne.
Lapselle parempi koulu. Heti! Inhottava steinerkoulu, epäeettisesti tyoimiva koulu.
Onko opettajalla millainen koulutus? Voinko nähdä hänen tutkintotodistuksensa? Onko se jotain huuhaata, joka ei anna eettistä osaamista. Ei muuta kun lapsi ja suku erilleen kun SUURI KEISARINNA JOHTOKUNNASTA niin tahtoo. Kyllä rouva, kyllä rouva vastaa opettaja. Kuopiossa ei kuulemma jääty kaipaamaan. En enää ihmettele. - miten ois Kuopio?
Steinerkoulun opettaja lasta sairastuttamassa. Kun steinerkoulun opettaja lähtee keisarinnan toiveisiin mukaan eli käskee lapsen sukulaisen ulos avoimnista ovista, osallistuu hän lapsen kiusaamiseen ja hartjoittaa henkistä väkivaltaa niin lasta kuin tämän verkostoakin kohtaan. Hävetkää muka hienot OPETTAJAT STEINERKOULUSSA.
Hieno KEISARINNA on tärkeämpi, kuin lapsen ja hänen verkostonsa terveys. Hävetkää. Muka KIVA -hankkeeseen mukaan. ja keisarinna ja Kuopiosta tullut kiusaavat etunenässä toisia. Ja koko koulu osallistuu kiusaamiseen sallimalla KEISARINNAN toiminnan ja KIRJOITTAMALLA PERÄTTÖMIÄ lausuntoja KEISARINNAN toiveesta.
Ja steinerkoulu kehrää...... - rehtorille tieto
Samaisessa muka steinerilaisessa kamalassa sijaishuoltopaikassa on varmasti joka lapselle (joita on ollut kymmeniä ja kymmeniä) hankittu erityislausuntoja - jotta on saatu lisäliksaa. Ja kieltämättä lapse4t ovatkin voineet todella pahoin tuossa paikassa - ja miksihän, kun se harjoittaa eristämistä ja sulkee lapset vain omaan hellään huomaansa - omaan uppoavan pehmeään viineriseen syleilyyn. Mitenkähän siellä on lapsille tapahtunut niin pahoja asioita, vaikka ovat lähes peklästään vain näiden HIENOJEN KEISAREIDEN JA KEISARINNOJEN hoidossa. Yhteydenpito HUONOIHIN JA KAIKIN TAVOIN EPÄONNISTUNEISIIN, HUONOKARMAISIIN LIKAISIIN ihmisiin on ihan steinerkoulun taholtakin tehty minimaaliseksi. Kuopiosta tullut opettaja rakastaa lausuntojen kirjoittamista KEISARINNALLE. HYNÄÄ MOLEMMILLE LAITOKSILLE. HYÖTY MOLEMMILLE. ONKOHAN REHTORI TIETOINEN?
- kits kits kits kits
Kiitos steinerkoulu, kiitos kaikesta. Lapsi on varmasti saanut teiltä paljon - kuten me hänen sukulaisetkin. Kiitos vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768