Saako steinerkoulu lisäliksaa

kiusaajat kuriin

erityislapsista. Tiedän, että sijaishuoltolat (myös olevinaan steinerilaiset kauhupaikat) saavat lisäliksaa lapsesta, jos saavat hänelle jonkinlaisen erityislausunnon. Haluankin tietää, saako myös steinerkoulu lisäliksaa, jos saa lapselle lausunnon.

MIELESTÄNI ERÄS STEINERKOULU TOIMII EETTISESTI VÄÄTIN, KUN JOHTOKUNNAN JÄSEN JA OPETTAJA LIITOSSA VAATIVAT LAPSELLE ERITYISLAUSUNTOA - SAADAKSEEN LISÄLIKSAA.

NO, SAITTEKO RAHAA? Paksuuntuiko molempien pussi?

Ja kenelläkään ei liene epäilystä, mistä HIENOSTA JA EETTISESTI HYVIN TOIMIVASTA STYEINERKOULUSTA ON KYSE. No siitä, missä rouva pärrää suurimpana keisarina. Kumarrus, kumarrus, paiseilles' (se on ranskaa). Se on sitä karmaa!

ENSIN KAMALAN - MUKA STEINERILAISEN SIJAISHUOLTOPAIKAN ROUVA kiusaa lapsen lähes hengiltä - siis harjoittaa säännöllistä henkistä välivaltaa ja suvustaan eristyämistä (johon koulu lähtee mukaan - halpamaista; Mitähän Steiner tuumaa?), ja sitten laittaa lapsen eristyksiin laitokseen. Kamala koulu ja kamala sijaishuoltopaikka (jossa ei ole muuta steinerilaista kuin hevosen paskan haju hieno rouvan dödönä).

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoliso löytyy myös

      Kyseinen rouvan hallitsema Steinerkoulu lähtee lapsen eristämiseen suvustaan mukaan. Opettajan kertoman mukaan lapsi on aika kovin levoton, kun on tavannut sukulaisiaan ja varmaankin myös tätä ennen. Lapsen mieliala vaihtelee niin kovin, että pitää äkkiä saada hänet psykiatrian piiriin. Näin opettaja auttaa -muka steinerilaista - sijaishuoltjaa elämäntehtävässään, eli lapsen eristämisessä suvustaan.

      Pöpelikössä eristykssä. Lapsi voi hyvin. Hän löytää kenties puolisonskin perheen piiristä, niin ei tarvitse irtautua rouvasta, kuin vasta aikuisiällä. Eristykseissä elää perherutsu, perherutsu. Isoveikka ja-sisko saivat toisensa, kun ensin seukkasivat vuosia yhteisessä perheessä. Kivaa!

      Onko vähän niin kuin Koivuniemeläistä?

      • joh 12:42-50

        Kaikesta huolimatta monet hallitusmiehistäkin uskoivat Jeesukseen. Fariseusten pelossa he eivät kuitenkaan tunnustaneet sitä, jottei heitä erotettaisi synagogasta.Ihmisten antama kunnia oli heille rakkaampi kuin Jumalan antama. Jeesus huusi kovalla äänellä: "Joka uskoo minuun, ei usko minuun, vaan lähettäjääni.Joka näkee minut, näkee lähettäjäni.Minä olen valo ja olen tullut maailmaan siksi, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen. Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen.Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä.En minä ole puhunut omissa nimissäni. Isä, joka on minut lähettänyt, on määrännyt, mitä minun tulee puhua ja julistaa,ja minä tiedän, että hänen käskynsä antaa ikuisen elämän. Kun puhun, puhun siis niin kuin Isä on minun käskenyt puhua."


    • ei kaivata ei

      Lapsi parempaan kouluun ja parempaan asuinpaikkaan. Heti, Muuten lapsi sairastuu jatkuvassa henkisessä painostuksessa, suvun mustamaalaamisessa, koulun avoimista tilaisuuksista sukulaisten ulos ajamisissa jne.

      Lapselle parempi koulu. Heti! Inhottava steinerkoulu, epäeettisesti tyoimiva koulu.

      Onko opettajalla millainen koulutus? Voinko nähdä hänen tutkintotodistuksensa? Onko se jotain huuhaata, joka ei anna eettistä osaamista. Ei muuta kun lapsi ja suku erilleen kun SUURI KEISARINNA JOHTOKUNNASTA niin tahtoo. Kyllä rouva, kyllä rouva vastaa opettaja. Kuopiossa ei kuulemma jääty kaipaamaan. En enää ihmettele.

    • miten ois Kuopio?

      Steinerkoulun opettaja lasta sairastuttamassa. Kun steinerkoulun opettaja lähtee keisarinnan toiveisiin mukaan eli käskee lapsen sukulaisen ulos avoimnista ovista, osallistuu hän lapsen kiusaamiseen ja hartjoittaa henkistä väkivaltaa niin lasta kuin tämän verkostoakin kohtaan. Hävetkää muka hienot OPETTAJAT STEINERKOULUSSA.
      Hieno KEISARINNA on tärkeämpi, kuin lapsen ja hänen verkostonsa terveys. Hävetkää. Muka KIVA -hankkeeseen mukaan. ja keisarinna ja Kuopiosta tullut kiusaavat etunenässä toisia. Ja koko koulu osallistuu kiusaamiseen sallimalla KEISARINNAN toiminnan ja KIRJOITTAMALLA PERÄTTÖMIÄ lausuntoja KEISARINNAN toiveesta.

      Ja steinerkoulu kehrää......

    • rehtorille tieto

      Samaisessa muka steinerilaisessa kamalassa sijaishuoltopaikassa on varmasti joka lapselle (joita on ollut kymmeniä ja kymmeniä) hankittu erityislausuntoja - jotta on saatu lisäliksaa. Ja kieltämättä lapse4t ovatkin voineet todella pahoin tuossa paikassa - ja miksihän, kun se harjoittaa eristämistä ja sulkee lapset vain omaan hellään huomaansa - omaan uppoavan pehmeään viineriseen syleilyyn. Mitenkähän siellä on lapsille tapahtunut niin pahoja asioita, vaikka ovat lähes peklästään vain näiden HIENOJEN KEISAREIDEN JA KEISARINNOJEN hoidossa. Yhteydenpito HUONOIHIN JA KAIKIN TAVOIN EPÄONNISTUNEISIIN, HUONOKARMAISIIN LIKAISIIN ihmisiin on ihan steinerkoulun taholtakin tehty minimaaliseksi. Kuopiosta tullut opettaja rakastaa lausuntojen kirjoittamista KEISARINNALLE. HYNÄÄ MOLEMMILLE LAITOKSILLE. HYÖTY MOLEMMILLE. ONKOHAN REHTORI TIETOINEN?

    • kits kits kits kits

      Kiitos steinerkoulu, kiitos kaikesta. Lapsi on varmasti saanut teiltä paljon - kuten me hänen sukulaisetkin. Kiitos vielä kerran!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe