Steinerkoulu saa aloittaa kiusaamisen ehkäisy -hankkeensa johtokunnan jäsenistä sekä opettajkunnasta. Steinerkoulussa käydessäni olen joutunut johtokunnan jäsenen ja opettajan kiusaamaksi - en yhdenkään lapsen.
Eli KIVA -hanke käyntiin ensin johtokunnan PUHDISTAMISESTA!
Niin kauan, kun koulussa on kiusaava johtokunta ja opettajista sen lapset voivat pahoin. Turha hankkia lapsille erityislausuntoja (jotta saadaan lisää liksaa), niin kauan kuin itse harjoitetaan kiusaamista!
VAADIN STEINERKOULUN TEKEMÄÄN ENSIN SUUNNITELMAN SIITÄ, MITEN SE KITKEE AIKUISTEN HARJOITTAMAN VÄKIVALLAN.
Steinerkoulu KIVA -hankkeessa
24
273
Vastaukset
- KIva kiva kiva
Aloittakaa hanke ja pian, ennekuin lapset sairastuvat!
- kokeiluKIVA
Otanpa yhteyttä opetusministeriöön ja ehdotan steinerkoulua pilotoimaan aikuisten KIVA -hanketta. Steinrkoulu voisi selvittää, miten hanke puree kiusaavaan johtokunnan jäseneen ja häntä peesaavaan opettajaan.
Onko steinrkoulu kiinnostunut, jos hoitelen teille pilotin. - mukaan rohkeasti
Löytyykö koulusta kiinnostusta parantaa koulun ilmapiiriä ja henkeä AIKUISEN oikeesti?
Sen jälkeen, kun aikuiset käyttäytyvät hyvin ja kiusaamatta, saattaa lapsillakin olla hyvä olla. Lapset voivat pahoin ja tulevat voimaan pahoin niin kauan, kun talon johtokunnan jäsen ja peesaava opettaja jatkavat toimintaansa.
Miksi steinerkoulussa aikuiset kiusaavat? - Kiva-hank. nopeasti
Kuulin, että vuosia sitten eräs steinerkoululainen "vaikuttajavanhempi" oli painostanut toista perhettä pahasti. Ko. pereen oli pitänyt kuulemma ottaa lapsensa pois steinerkoulusta ja muuttaa pois paikkakunnalta. Kuulemma sama henkilö huseeraa edelleen steinerkoulussa.
Sopii hyvin kuvaan. Pitääkö paikkaansa?- 37
Ainakin pohjanmaalla tällainen tapaus on.
- sinnekö meni?
37 kirjoitti:
Ainakin pohjanmaalla tällainen tapaus on.
Muuttiko siis pohjanmaalle?
- ivakivaivakivaivakiv
Samaisella henkilöllä on muissakin elämänpiireissä tapana ottaa ikään kuin omaan "hallintaan ja valtapiiriin" tiettyjä alueita. Hän järjestää itselleen aseman, josta käsin pääsee määrittelmään toisten asemaa. Ja hän rakastaa, kun voi tallata heikompia, ja sanella, missä kohtaa käytävällä kukakin saa seisoa. Usein hän "haukkuu" ihmisiä siitä, etteivät nämä osaa tehdä oikein tavallisia asioita, kuten esimerkiksi lumihangessa kävelemistä. Hän vetoaa joihinkin auktoriteettiin, jotka saattavat olla täysin keksittyjä. Mistä on kysymys? Onko tällaisella henkilöllä kaikki hyvin?
- VALTA SOKAISEE
On kiva kiusata toisia ja sanella, missä kohden käytävällä ja lumihangessa seisotaan.
Kun tyhmät ihmiset eivät ymmärrä mitään. On hyvä, että MINÄ KUNINGATAR olen olemassa. Tämä koulu ei tule toimeen ilman minun panostani. Minä rakastan julkisuutta ja näkyvillä olemista. Ihan sama, onko julkisuus myönteistä, vai tekeekö se minusta vähän omituisen. Olenhen tietyllä tavalla TAITEILIJA. Minulla on samalainen taidemaku kuin eräällä hienolla herralla... Olen hyvä ja pyhä hieno ihminen.
Kuunnelkaa minua. Minä tiedän miten ihan jokainen asia hoidetaan. Tyhmät ihmiset eivät tiedä mitään. Minun lähelläni kaikki selviytyvät ilman kuolemaa ja sairautta. Olen hyvä ja viisas ihminen.- pelastaja pelastaja
Niin ja MINÄ pelastan.
- tuleva steinerilaine
Taas on tuleva pikkusteinerilainen kiikarissa. "Tuon jos saisin, tai sitten jotain muuta hyödyllistä tuolata onnettomalta vanhemmalta!" Sitten, kun saan haluamani, voin ajaa tuonkin onnettoman pois avoimista tilaisuuksista. Leikin nyt vähän aikaa kaveria. Pelissäni ON SUURET PANOKSET. Ymmärtäkää hyvät steinerkoulun opettajat ja johtokunnan jäsenet minua. En ole ihan tavallinen. Ensinnä olen TAITEILIJA ja toiseksi, ymmärrättehän, että näiden lasten sukulaiset ovat huonokarmaisia ja likaisia ja heistä on hankkiuduttava koulun sisätiloissa ja piha-alueella eroon. Yksi opettaja jo auttaa minua. ja rehtori ei puutu. Älkää olko tekään huomaavinanne. Pidetään koulu puhtaana.
- keeping clean
Keep the school clean!
- auttakaa lapsia
KIVA, KIVA. Suosittelen sitä pilottia steinerkoulun aikuisille lämpimästi. Vaikka joukossanne (esim. johtokunnassa) on todella hienoja ihmisiä, tulee vähän huonommatkin päästää avoimien ovien päivään yms. Eikös vaan?
KIVA -hanke auttaa, jotta lapset eivät voi pahoin. Tällä hetkellä lapset näyttävät voivan todella huonosti. Osuutensa tietenkin kamalalla asuinpaikalla. - tiedustelija täällä
Oletteko kiinnostuneita?
- huutaja myös
Jyväskylän steinerkoulu ei ole tasa-arvoinen oppilaille. Johtokunnassa on kiusaaja, joka järjestelee opilaita eriarvoiseen asemaan. Ja opettaja ja rehtori eivät puutu asiaan vaikka tietävät siitä. Itseasiassa opettaja on sokeasti mukana kiusaamassa lapsen sukulaisia, kun johtokunnan jäsen pyytää. Oma eettinen ajattelu vsikuttaa jähmeältä. "Tehdäänpä niin kun käsketään!" Ja johtakunnan nainenhan on tottunut käskemään. Hän sanelee, kuka seisoo missäkin kohtaa käytävällä, ja ketä lapsi saa tervehtiä.
Mielestäni Jyväskylän steinerkoulun henkinen väkivalta tunkeutuu liian syvälle ihmisten sisuksiin.
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KIVA -PILOOTTIA Jyväskylän steinerkoulun ennekaikkea johtokunnalle sekä myös opettajakunnalle. - kyllä kiusataan
Otatteko haasteen vastaan? Muutos lähtee ongelman tunnustamisesta.
- johtokunta blues
Oletteko jo käsitelleet ongelmaa johtokunnassa ja opettajistossa? Ongelman kieltäminen ei auta asiaa.
- vai onko tietävinään
Onko rehtori tietoinen tästä pois ajetusta perheestä?
- prinssi pelkäsi
Jyväskylän steinerkoulu rulettaa, siellä huonokarmaisia sukulaisia kiusataan. Joku perhe on kuulemma ajettu pois kokonaan koulutsta ja erään lapsen sukulaisia vainotaan.
Liittyikö tämä koulusta pois ajaminen Harry Potteriin. Eräs suurikokoinen poika kun pelkäsi Potteria ja joutui sikis kuokallaan outoon valoon. Siitä äiti hermostumaan - minun suurikokoista (ja siksi itsensä epävarmaski tunteva) poikaani ette kiusaa.- portieeri kiusaa
Luulisi, että ymmärtää sitten itse olla kiusaamatta toisia - mutta tekeekin päinvastoin. KIVA -aikinen -hanke Jyväskylään. Kannatetaan. Jos aikuiset kiusaavat, lapset voivat pahoin. Se on jo nähty!
- Kiva-aikunen -hanke
Alustavat toimet KIVA -aikuinen -hankkeelle kannattaa tehdä jo nyt toukokuussa, vai mitä?
- tarpeen on
Joko Kiva -aikuinen -hanke on suunnittelilla. Tarvitsetteko apua suunnitteluun?
- kuka auttaa?
MIksi lasta ja sukulaisia kiusataan steinerkoulussa? Kuka ottaa vastuun, kun rehtori kieltää kiusaamisen.
- hasta manana, rebek
Ainakin kaksi persoonaa. Sotaisa steinerilainen johtohahmo eisttä rauhan rakentajaa. Mistä yhdelle SUURELLE JOHTAJALLE löytyy kaksi näin äärimmäistä puolta? Hän esittää tällaisia vastarooleja - ottaen käyttöön aina sen, mistä katsoo hyötyvänsä (usein rahallisesti) eniten. henkilöt, joista ei ole hänelle rahallista hyötyä pitää eliminoida myös steinerkoulun tiloista. Hän kokee jotenkin uhkaksi, että lapsella olisi elämässään rakastavia sukulaisia. PITÄÄ OLLA VAIN JA AINOASTAAN HÄN. SUURI ROUVA AURINKOINEN.
Ja Rebekka -yhteiskunta suojelee aurinkoaan Tietenkin. - raha ratkaiseeee
Vieläkö rakkauttaa riittää steinerkoulussa, kun rahan tulo ehtyy? Vieläkö rakkautta riittää rouva aurinkoisella, kun rahan tulo ehtyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744