Ketään nuoria bi/lesbo tyttöjä?

ulalallaal

Oon 16 vuotias ja pitkään olen tiennyt olevani bi seksuaali. Enemmän tyttöihin suuntautunut mutta en tunne ketään muuta tyttöä joka olisi kiinnostunut tytöistä! Tai sitten he eivät vaan kerro : D olisi kiva tutustua

37

4262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfs

      Heeii oon 18-vuotias bi-tyttö helsingistä kans:) ois kiva tutustuu muihin bi-naisiin!

    • tyttö18

      täällä myöskin 18-vuotias bi espoon suunnilta!

    • 1234567890

      täällä on 18 vuotias bi, pk-seudulta! Minkäslaisia kokemuksia teillä on naisista? vai ollaanko täällä viellä ''neitsyitä'' sen asian kanssa, olis kiva tietää jos on jonkilaisia kokemuksia ja minkä ikäisenä tiesit ettet ole täysin hetero!

    • sdrfgtyuik

      Kylläpä niitä bi/lesbo-naisia on nuoriakin. Ite 17.

      Vastaus edelliselle:
      Oon aina jollain tasolla tiennyt etten oo ihan "normaali" tai jotain, sen hyväksyminen on vaa vieny kauan aikaa.

      Neitsyt olen kaikin puolin. Miehiin ei vaan pysty ja naiset... noh, kaappielämä selittänee.

      Kouvolasta olen (selittäköön kaappielämän, paskin kaupunki maailmassa)

      • Olan ehkä hieman "myöhässä/jäljessä" mutta olen myös Kouvolasta, ja ikää 20v :)


    • amandaahh

      Onko täällä ketään, kuka haluais kokeilla seksiä tytön kanssa, mutta ei mitään sen vakavempaa kuten seurustelua? Täällä ois 16 v (maaliskuussa 17) tyttö, ja mikään muu ei kiihota niin paljoa kuin seksi naisen kanssa.. ah :) kaikki sai alkunsa varmaan siitä kun ala-asteikäisenä (ja vähän yläasteikäisenäkin..) hieroimme alapäätäimme kaverityttöni kanssa aina yhteen ja sormeilimme. Voin kertoa että se jos mikä tuntui hyvälle :P Joskus mietin olenko sairas näiden ajatusteni kanssa, mutta minkäs tunteilleen voi.

      • kiinnostunut naisista

        Mikäs sun maili tai kik on?


      • Anonyymi

        ooks vie tääl? anna mulle sun mail tai vaik ig tai joku;)


    • pimu96

      olisko treen seudulta jonkun laista tyttö seuraa :)? Oon 16 "pahis" tyttö mut todellisuudessa tosi rakastava ja hellä ja huumorintajunen yksilö :)

    • Zinetha

      19v bi tyttö Oulun suunnalta, suhteessa heteropojan kanssa (18v). Ei ole meseä :( mutta jos enkun taito riittää, niin klikatkaa bisexual.com. Oon tällä hetkellä ainut suomalainen sivustolla. :(

    • muistitikku

      17v homotyttö pk-seudulta. Seurustelen, mutta kavereita ois aina kiva saa'a.

    • hehe

      Täällä vihdin suunnilla asuva, 15 vuotias tyttö. Oisin kiinnostunut tapaamaan bi/lesbo tyttöjä :) !

    • oulutyttö

      Minäkin 19-v bi:ksi itsensä kokeva tyttö Oulusta jota kiinnostaa vain naisen kanssa kaiken kivan kokeilu, ei sen enempi :) Suhteessa myös hetero miehen kanssa (jota ei kuulemma haittaa jos kokeilen naista o.O)

    • help!!!!!!!

      moi olen 10 vuotias tyttö kohta 11 ja olen lesbo mutta voisiko joku auttaa mitä olette tehneet jos olette olleet 10 vuotiaana lesbo olen tietysti vielä kaapissa mutta tahdon tietää onko tämä 10 vuotiaalle normaalia

      • yritän auttaa:)

        Tiedän et vastaan aika paljon sun viestiä myöhemmin, mut jos satut huomaan tän täältä ni toivottavasti tästä on apuu:)

        No mä en oo ollu ihan kymmenen vuotiaana, mut 12-vuotiaana aloin miettiin suuntaumistani. Ensin olin kauheen epävarma ja pelkäsin ees miettii koko asiaa, mut ajan (ja väkisin ajattelun) myötä mä lopulta tulin siihen tulokseen et olen bi (siinä meni n.1,5 vuotta).
        Ja mä tiedän et näin sanotaan joka paikassa, mut oot viä niin nuori et ehdit miettiin tätä viä paljon. Toisaalta jos susta tuntuu jo nyt varmalta ja jos sä tunnistat ittes lesbona, nii se on vaan hyvä! Normaalista mä en tiä. Määrittele normaali. Ja jos tarkotat onko se yleistä, niin no useempi tuo sen julki vasta vanhempana.
        Ja mitä silloin voi tehdä? En ehkä suosittele vielä kaapista tulemista, mutta en ehkä ole paras ihminen neuvomaan.


        Toivottavasti tästä sekavasta viestistä oli edes jotain apua:)
        P.S Kannattaa ehkä kysyä lesbo palstalta;)


      • Lepakkotytsy-13-<3

        Wazzaap :) tääl olis 13.v lesbotytteliini vailla seuraa :3 Oon blondi,huumorintajuinen ja vähä poikamainen :] kiinnostuneet laittakaa sähkiksii,kik,whatsapp,facebook,mese,skype jne.


      • bii
        Lepakkotytsy-13-<3 kirjoitti:

        Wazzaap :) tääl olis 13.v lesbotytteliini vailla seuraa :3 Oon blondi,huumorintajuinen ja vähä poikamainen :] kiinnostuneet laittakaa sähkiksii,kik,whatsapp,facebook,mese,skype jne.

        Moiiii:3 kuulostat kivalt :D mikä sun kik on ?


    • ;);)

      ;)

    • 17.

      Oi hienoa. Nää ilmoitukset on laitettu miljoonia vuosia sitten.. Voikohan laittaa ihmisille viestiä.

    • :)))

      varmaan täällä ei enään ketään käy...sen verran kauan näitä viestejä tänne on tullut mutta jos joku näkee ja haluu jutustella niin täällä olis tällänen

      20 vuotias nainen lisäilkää skypeen jos haluatte jutella :)

      idaonsieni.

    • kiimaista tyttöä

      moi tääl ois kiimanen 14v tyttö sastamalasta. Oliski joku valmis antaan mulle pillua? Sellanen 14-16v tyttö kävis. ps sormetatteko toisianne joka päivä. Kiinnostaisko mul on jo nyt pillu märkänä kun vaan ajattelen teijän varpaita vähän kehittyneitä rintoja ja tiukkoja karvattomia pilluja.

    • Täällä 21v bi-tyttö Kymenlaaksosta :) Ottakaa ihmeessä yhteyttä, skypeseurakin olis tosi jees :)

    • 19vuotias bi/lesbo Tampereelta hakee juttuseuraa :> annan kik nimen yksityisellä

    • VK16

      kirjota face niin kirjotan sulle

      • OmenaHunaja

        Täällä on myös 15 vuotias lesbo tyttö Vantaalta. (: Laita viesti tänne niin saat skypen muuta ei ole (;


    • Mikaela6

      Olen myös 16 v bi (enemmän naisiin päin) miesten kaa on ollu vaan paskoja suhteita. Kik: soffiw

    • Jmmoon

      18v lesbo Oulusta kik; JulijaMaaria

    • Anonyymi

      mäki tajusin tän, tuuks juttelee snäp tai ig? haluuks antaa sun snp ?

    Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe