Uskonto hörhöt vois mennä sinne uskonto kanavalle keskustelemaan ja puhumaan jeesukseta!
Uskonto hörhöt!
6
430
Vastaukset
- sellainen josta et tiedä mitää
Minä olen kristinuskovainen, enkä ole mikääm hörhö, sinun eikannattaisi suhtautua asioihin noin herkästi, jos et kerran ole kiinnostunut uskonnoista.
- MEIKÄ
Jep vaikka uskonkin jumalaan ja raamattuun mutta en silti jauha siitä tällä ufo palstalla.
- Jeesus väärällä osastolla?
MEIKÄ kirjoitti:
Jep vaikka uskonkin jumalaan ja raamattuun mutta en silti jauha siitä tällä ufo palstalla.
Minäkin vaihdan koneeseen toisen nikin ja siirryn uskontosivulle irroittelemaan.
- Sakari
MEIKÄ kirjoitti:
Aaraham teki sopimuksen J:n kanssa, ja illan pimeydessä halkaistujen uhrieläinten välissä liikkui kirkas "palava" lentävä laite. Ionisoitunut valokehä ympärillään palavaa pensasta muistuttavasta laitteesta puhuteltiin Moosesta erämaassa. Myöhemmin vastaava laite ohjasi Israelilaisten kulkua erämaan halki ja säikytteli vihollisia. Kerran Mooses sai takaapäin suojaisesta kalliokolosta katsoa , kun kunnia ja kirkkaus lensi ohi.Laitteen Magneettikenttä aikaansaa glorian sen ympärille revontuli-ilmiön tapaan. Siinain vuorella laite säikytti kansan ja muuallakin , josta psalmeissa kerrotaan. Ks myös Jesaja ,Jeremia Samuel Hesekielillä on paras kuvaus lentolaitteesta, Saipa hän kyytiäkin. Sebaot lentää nopeasti kiitävillä pilvivaunuillaan ja pitää yhteyttä uurimin ja tunnimin avulla ylipappiin.
- Jessus Saatana Kun On Tyhmää P
Sakari kirjoitti:
Aaraham teki sopimuksen J:n kanssa, ja illan pimeydessä halkaistujen uhrieläinten välissä liikkui kirkas "palava" lentävä laite. Ionisoitunut valokehä ympärillään palavaa pensasta muistuttavasta laitteesta puhuteltiin Moosesta erämaassa. Myöhemmin vastaava laite ohjasi Israelilaisten kulkua erämaan halki ja säikytteli vihollisia. Kerran Mooses sai takaapäin suojaisesta kalliokolosta katsoa , kun kunnia ja kirkkaus lensi ohi.Laitteen Magneettikenttä aikaansaa glorian sen ympärille revontuli-ilmiön tapaan. Siinain vuorella laite säikytti kansan ja muuallakin , josta psalmeissa kerrotaan. Ks myös Jesaja ,Jeremia Samuel Hesekielillä on paras kuvaus lentolaitteesta, Saipa hän kyytiäkin. Sebaot lentää nopeasti kiitävillä pilvivaunuillaan ja pitää yhteyttä uurimin ja tunnimin avulla ylipappiin.
Montako kertaa teille uskovaisille hömpille pitää sanoa, että lähtekää täältä pois!?
Eikö yksi kerta riitä? Liikkuuko teidän päänsisällä edes mitään?
- Juupaseipäs
Kaikki satuihin uskovat ovat reaalisesti hörhöjä. Saahan niitä olla, niitä tarvitaan että järki eroottuu selvemmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481447Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761315Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 84895
- 11855
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186848Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82791
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74722Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720