Eli kyseessä 10-vuotias narttu, jolla on nyt toista päivää ripulin oireita. Ei oksentele kuitenkaan, ruoka maittaa ja juo itse hyvin vettä. On pirteä. Välillä on jo pariin otteeseen näyttänyt että kakka alkaisi "kiinteytymään", mutta seuraavaksi tuleekin sit taas jo pelkkää kuraa, välillä normiruskeeta, välillä keltaista..Varmaan paastopäivä olis nyt paikallaan? Mites siitä eteenpäin? Riisi ei kuulu meidän neidin ruokiin, melkeinpä jättää syömättä koko annoksen jos menee riisiä esim. kanan sekaan sekoittamaan. Onko makaroni pahasta ripulissa? Se ku maistuisi hyvin..Canikurin aloitin tänään..Taustalla neidillä on 2 vkoa sitten tehty kohdunpoisto ja maksavika. Madotin myös koirani toissapäivänä (Canex) ja oikeastaan siitä lähtien ollut tuota ripulivaivaa..Voiko johtua myös tästä?? Ruokailut on ollu vähä miten sattuu, ku leikkuun jälkeen oli kamalan huono syömään niin ollaan menty välillä ihan kotiruoalla että saisi jotain syödäkseen..IDEOITA??
Nirson koiran ripuli
1
176
Vastaukset
- sadspaniel
Matokuuri on sellanen pommi koiran elimistölle, että laittaa kyllä herkästi ripulille. :)
Ripulikoiran ruoka on helposti sulavaa monta monta päivää. Riisiä 3/4, keitettyä kanaa/seitiä raejuusto 1/4. Pieniä aterioita useasti päivässä!
Makaroni ei välttis ole paras, kun se on kuitenkin pelkkää vehnää.. Tai ei kai siinä sitten mitään, jollei koira vehnälle reagoi kuinkaan.
Riisiin saa muuten vähän makua, kun sitä keittää ja laittaa puolikkaan/kokonaisen lihaliemikuution sekaan. Ja kanan/kalan keitinvettä kannattaapi sit ruokakuppiin sekottaa myös.
Ainii ja apteekista nutrisal jauhetta, se pitää ripulin aikana nesteitä ja suoloja kunnossa. Tehobakt jauhe on sitten ripulin jälkeen käytettävä täydennysrehu :P
TSEMPPIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809