diane novasta kyselisin!

hei!
alotin diane novan syömisen 6 kuukautta sitte ja semmosta aattelin että ku mulle on tullu 5 kg lisää painoa niin onko se yhteydessä siihen että syön niitä pillereitä? Mulle määrättiin ne akneen. Jos on niin onko mitään muita pillereitä missä ei lihois mutta ne siltikin vaikuittais akneen nimittäin noin pillerit on tehny ihmeitä mun kasvoille ei juuri ollenkaan näppyjä.
4905
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Sen sivuvaikutus on lihominen niinkuin monissa e-pillereissä.Muita e-pillereitä ei käytetä aknen hoitoon.Sinun täytyy kysyä lääkäriltä mikä valmiste muista lääkkeistä sopisi tilalle.

Äänestä

lihominen välttämättä johdu niistä pillereistä. Itsekkin olen kohta kaksi vuotta syönyt niitä eikä juurikaan ole tullut lisäkiloja. Mitä nyt normaalisti vanhetessa tulee (olen 24v.). Ne juurikin on akneeseen ja ehkäisyyn tarkoitettu. Toisin kuin tuo toi kirjoittaja väitti, e-pillereitä määrätään juuri siihen vaivaan. Eräs kaverini söi nuorempana e-pillereitä ainoastaan helpottaakseen aknea eikä ehkäisyyn (silloin 12-13v.). Kuukausi pillereitä ja kuukausi taukoa. Olen kyllä ajatellut vaihtaa merkkiä takaisin merciloniin, koska minulla ei ole aknea. Halusin Diane Novan sen takia että pääsisin näpysitä kokonaan eroon. Minulla kesti pari kuukautta sopeutua Novaan, olo ei ollut mikään mahtava.

Äänestä
  • on itselleni sopinut, olen syönyt 3-4 vuotta.
    Kiloakaan ei ole tullut lisää ja iho voi hyvin. Sisarelleni kävi niin, että kun lopetti käytön, niin akne palasi takaisin ja aika pahana.

    Äänestä

  • nanna kirjoitti:

    on itselleni sopinut, olen syönyt 3-4 vuotta.
    Kiloakaan ei ole tullut lisää ja iho voi hyvin. Sisarelleni kävi niin, että kun lopetti käytön, niin akne palasi takaisin ja aika pahana.

    minä lihosin! tasaiseen tahtiin.eikä se akneenkaan hirveästi auttanut!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


matilda kirjoitti:

hei!
alotin diane novan syömisen 6 kuukautta sitte ja semmosta aattelin että ku mulle on tullu 5 kg lisää painoa niin onko se yhteydessä siihen että syön niitä pillereitä? Mulle määrättiin ne akneen. Jos on niin onko mitään muita pillereitä missä ei lihois mutta ne siltikin vaikuittais akneen nimittäin noin pillerit on tehny ihmeitä mun kasvoille ei juuri ollenkaan näppyjä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu