Otan vastaan lopetusuhan alla olevia tai kiireellisesti pois annettavia kaneja huolehtivaan sijaiskotiin!
Toisinaan täytyy lemmikistä luopua esimerkiksi allergian tai edessä olevan muuton vuoksi, eikä aina riitä loputtomiin aikaa etsiä lemmikille uutta hyvää kotia. Toimin sijaiskotina ja otan vastaan uutta kotia vailla olevia kaneja. Meillä kani saa asua huolellisella hoidolla ja huolenpidolla, monipuolisella ravinnolla ja paljolla vapaana pomppimisella niin kauan, että löydän sille hyvän ja vastuullisen loppuelämän kodin. Uudelle omistajalle annan mukaan kanin hoito-ohjeet sekä ohjeistan uutta omistajaa kanin hoidossa, ruokinnassa ja kynsien leikkuussa.
Minun tulee melko paljon reissattua ympäri Suomea, joten pystyn hakemaan kanin mm. Forssasta, Jyväskylästä, Tampereelta, Hämeenlinnasta ja Turusta.
Ota yhteyttä: [email protected]
Sijaiskoti kanille tarjolla!
Sijaiskoti kanille
3
299
Vastaukset
- Jalmari-poika
Näköjään tällaisiakin hyväntekijöitä löytyy. Oikein.
- Sijaiskoti kanille
Jalmari, kiitos kommentistasi. :) Olen sitä mieltä, että kaikki kanit ansaitsevat huolehtivan kodin huolimatta siitä, miksi niistä joudutaan luopumaan.
- Sijaiskoti kanille
Jo useampi pupu on löytänyt sijaiskotini kautta rakastavan loppuelämän perheen, jossa kanille riittää aikaa ja huomiota. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651