Moi,
hajosi tuossa muutama päivä sitten ostettu käytetty kovalevy niin pitäisi saada uusi. Eli läppäriin 2.5" IDE-kovalevy, vanha oli 100GB, mutta voi olla myös pienempi, kun ei tarvitsisi muuta kun tunkea xp ja sen lisäohjelmat sinne
Uutta kovalevyä
3
235
Vastaukset
- +
Kovalevyjä on aika älytöntä ostaa käytettynä, kun uudet eivät ole juuri kalliimpia (kapasiteetti/hinta -suhteeltaan yleensä jopa edullisempia) ja lisäksi tulee takuu.
En tiedä mistä edes löytyisi 100GB koviksia, mutta suuremmasta ei koskaan ole haittaa.
http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=haku&search=1&cat1=Komponentit&cat2=Kovalevyt&cat3=SATA 2.5" kannettaviin&sort=price - Dick_Johnson
Kerro miten meinaat sata-levyn saada kiinni vanhaan ideen läppärin sisällä.
- +
Hups, tulipa luettua huonosti..
Uudet ide-levyt läppäreihin on kieltämättä aika törkeän hintaisia: http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=komponentit/kovalevyt&title=Komponentit / Kovalevyt&search=1&cat1=Komponentit&cat2=Kovalevyt&cat3=IDE 2.5" kannettaviin
Ja käytettynäkään niitä ei tunnu olevan paljoa liikkeellä.
Melkein kannattaisi ehkä katsella jotain vanhempaa läppärinraatoa jossa olisi kovis vielä tallella. Tai hieman uudempaa käytettyä läppäriä johon saa järkevällä hinnalla kiintolevyjäkin.
Tai sitten voisi pistää compact flashin käyttislevyksi ja kaveriksi ulkoinen kiintolevy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640