Kyselin vähän mietteitä tälläiseen asiaan kun otin autoni (nissan almera vm 05) muovisella etupuskurin kulmalla kosketusta parkkihallin tolppaan ja siihen tuli erinäköisiä naarmuja. Koko naarmujen ala,jossa siis naarmuja on eri mitaisia ja syvyisiä on n.8cm levyinen leveimmästä kohtaa ja pisimmällään 27cm pitkä. Eli maalipintaa mennyt,lommoja ei tullut.
Eri liikkeisiin menen kyselemään vielä tietenkin.
Mutta kokemuksia kaipaisin, miten olette itse toimineet? Millä hinnoilla olette korjauksi / puskurien vaihtoja saaneet?
Etenkin jos joku Pirkanmaan alueella tietää hyvää korjaamoa kyseiseen ongelmaan.
Muovisen etupuskurin naarmu;korjaus vai vaihto?
almera2005
3
965
Vastaukset
- ryskistä
Kyllähän tollanen kannattaa korjauttaa,ennenkun uutta ostaa!
- almera 2005
Kiitos korjaamovinkistä! Täytyypä käydä sielläkin tänään kysymässä hinta-arviota korjauskuluista.
- tee itse fani..
Osta auton maalia spraypurkillinen, ja 320 vesihiomapaperia, ja Farecla kiillotuspastaa. Hio (ilman vettä) naarmut tasaiseksi. Ruiskuta spraymaalia hiotulle alueelle 3-4 ohutta kerrosta. Anna kuivaa 3 päivää. Kiillota maalatun alueen mataksi jääneet reuna-alueet Fareklalla. Jos auton maalaus vaatii lakkakerroksen, sen ruiskutat maalin päälle ennen kiillotusta. Kiillotuksen jälkeen normaali vahaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132