Heips! Olisiko jollain tietoa millainen on pääsykoe em. kouluun? Tenttikirjoiksi on Etiikka hoitotyössä ja Ihminen. Anatomia ja fysiologia. Kuinkakohan tarkkaan mun pitäisi esim. tuota etiikka-kirjaa lukea? Teksti nimittäin aikas vaikeata ja täynnä kaikenmaailman nimiä ja teorioita yms.
Metropolia, sh-linjan pääsykoe
5
474
Vastaukset
- 1+4
Itse olen ainakin suluissa olevat nimet jättänyt huomiotta (lienevät vain lähteitä).
- ohmo
Heippa,
Olet varmaankin jo hakenut ja tiedät homman nimen. Tänään pääsykokeissa käyneenä voi sanoa , että kirjat kannattaa lukea huolellisesti. Kokeessa kysellään aika monessa kohtaa kompana ja käänteisenä opiskeltua tietoa, vinkkinä siis tarkastakaa koe paperinne vahinko ruksauksen varalta.
Eli kirjakoetulee ruksaus tehtävänä ja sitten 20 min ryhmäkeskustelu jossa saat numeron ja sinua tarkkaillaan ja rooliasi, sekä mielipiteitäsi arvioidaan. Vinkki on ole oma itsesi ja osallistu keskusteluun. Meillä puitiin työn perheen ja opintojen yhteensovittamista sekä opintoihin osallistumista. Lopuksi kouluttaja toivotti onnea jackpottiin :)- M
Apuapapua... Olen hakenut kevään yhteishaussa, eli pänttään parhaillaan ko. kirjoja. Oliko kirjakuulustelu pelkkä monivalinta, vai oliko mukana essee tms.?
- hekooo
Pelkkä monivalinta plus valmistava tehtävä
- M
Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632