Voitteko kertoa eri merkkisiä punkkikarkotteita, ja mitä suosittelisitte.
Tiedän että niistä voi tulla sivuvaikutuksia ja ettei ne toimi kaikilla samalla tavalla.
Ja oliko joku semmoinen joka EI käy collie sukuisille koirille?
Kiitos vastauksista :)
Punkkikarkoite?
3
2380
Vastaukset
- J&J
Moikka
Mä ostin Bayvanticia omalle mini-aussielle. Varottivat että colliesukuiset ovat herkempiä ja piti koiraa pitää vähän rauhassa se päivä. Vähän se kuumotti se alue kun sitä oli laittanut ja ehkä hivenen irtoi karvoja mutta ei pahempia oireita. Koira vipeltää alueella jossa todella paljon punkkeja ja ihan vaan pari on ollut sen jälkeen. Ja koira on myös "mutakylvyn" jälkeen käyny suihkussa aineen laittamisen jälkeen. Bayvanticia saa nykyisin ilman reseptiä apteekista. - punkityök
Minulla on australianpaimenkoira uros, laitoin sille Frontlinet niskaan ja yhtään punkkia en oo sen jälkeen löytänyt.
Bayvanticissa sano apteekkari olevan sitä ainetta mikä ei collie-sukuisille passaa. - Punkittomana kesällä
Moi
Meillä on vuodenpäivät ollut koiralla skudo pet punkkikarkoitin, lähettää ultraääntä, myrkytön, pieni pompula roikkuu koiran pannassa, ei kestä uimista joten vaatii kesällä hieman valvontaa. Ainakin meillä toiminut loistavasti vaikka mäkkeilemme turun saaristossa ja siellä punkkeja riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783260- 1792562
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286