Syytön syytetyksi?

MITÄ??

MITÄ HELVETTIÄ? Eräs exätyttö. Jonka juuri jätin... hän ei hyväksy sitä että juttumme ei toiminut. Koitin uudestaan. Mutta väkisinkin tunnen ahdistuksen tunnetta hänen kanssaan. Nyt hän uhkailee että aikoo mennä väittämään minua pedofiiliksi ja että olisin pakottanut hänet seksiin jos en jatka suhdetta. Seksiä emme harrastaneet, koska en ollut henkisesti valmis, mutta hänen vieressään nukuin muutaman yön. Enkä todellakaan halua väkisin seksiä! Normaalisti olen melko selibaatti. Voiko hän muka saada oikeuteen tämän? Ja pilata loppuelämäni tällä? Ja olen alaikäinen vielä.

35

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina törkeä rikos!

Riippuu ihan siitä minkä ikäinen tyttö on ja minkä ikäinen sinä olet?

Uusi lakihan määrittelee seksin alle 16-vuotiaan kanssa AINA TÖRKEÄKSI SEKSUAALIRIKOKSEKSI!

Eli jos tyttö on alle 16-vuotias, niin periaatteessa sinut voidaan iästä huolimatta tuomita törkeästä seksuaalirikoksesta (pedofiiliksi). Olettaen tietysti että olet yli 15-vuotias ja siis rikosoikeudellisessa vastuussa teoistasi?

Todellisuudessa riippuu ihan siitä kuka poliisi juttuanne tutkii ja kuka syyttää.
      Jos tutkiva poliisi on ikäloppu mummeli, niin todennäköisesti juttu menee syyteharkintaan, jossa poliisimummelin hyvä kaveri, joka on yhtä kuivettunut kurppa, tulee syyttämään sinua ja tod.näk. saat myös tuomion. Mutta jos käy niin hyvä säkä että tutkiva poliisi on joku nuori vastavalmistunut jannu joka pystyy samaistumaan sinun tilanteeseesi, niin selviät säikähdyksellä.

Tiedän tapauksen joissa 12-vuotias neitsyt raiskattiin nuorenmiehen toimesta ja silti syyttäjä jätti syyttämättä sillä perusteella ettei tyttö "huutanut apua". Mies oli tyttöä pari kertaa isompi täysin aikuisen miehen kokoinen. Hän harrasti taistelulajeja ja bodasi. Tyttö painoi vain reilut 40 kiloa ja oli miestä pari päätä lyhyempi, mutta siitä huolimatta miessyyttäjän mielestä tytön olisi täytynyt taistella vastaan.

Paljon riippuu siitä mitä exäsi väittää tapahtuneen. Jos hän on riittävän hyvä näyttelijä ja niin älykäs että ymmärtää pyytää bestiksensä todistamaan kuinka hän kertoi bestikselle että olette harrastanut seksiä ja että sinä olet pakottanut hänet seksiin, niin saat tuomion.
      Millään et pysty todistamaan etteikö näin olisi tapahtunut.

Seksuaalirikoksissa kun noudatetaan ns. käänteistä todistustaakkaa eli että sinun tulee pystyä todistamaan itsesi syyttömäksi, jollet tähän pysty (kuten yleensä kukaan ei pysty) niin saat tuomion. Vaikka oikeusvaltion perusperiaatteisiin kuuluukin että syttäjän tarvitsee pystyä todistamaan sinut syylliseksi, niin näin ei käytännössä tapahdu. Näytöksi raiskauksista/hyväksikäytöistä riittää pelkkä asianomistajan väite tapahtuneesta.

Muista kuitenkin että jos tyttö on julkisesti herjannut sinua pedofiiksi, niin voit nostaa häntä vastaan kunnianloukkaus jutut. Olettaen tietysti ettei tyttö ole alle 10v ja että hän on rikosoikeudellisessa vastuussa eli 15-vuotias.

Onko juttussanne todistajia jotka tietävät että olet nukkunut tytön vieressä?

• joo..

Olemme molemmat 16vuotiaita. Todistajia ovat molempien vanhemmat, mutta ei siinä sitten varmaan huolta kun molemmat on 16? ja hänen kaveriporukkansa tuskin syyttäisi mua mistään, sen verran mitä ite niiden kanssa kaveerannu niin aika kateellisia ovat exälleni. Kiitos että jaksoit kirjoittaa noin paljon! helpotti paljon asiaa!! :)

• Pedohysteeriset

Kun kerran tyttökin on jo 16-vuotias niin ei hän ainakaa pedofiiliksi saa laillisesti herjata, koska 16-vuotiashan on jo suojaikärajan ylittänyt, niin että hänhän voi harrastaa seksiä ihan niin paljonkuin haluaa ja ihan minkä tahansa ikäisen kanssa.

Eriasia sitten on että tottakai minkä tahansa ikäinen nainen voi väittää sinun raiskanneen hänet.

Tässä esimerkissä hyvin näkee mitä tämä pedofiilihysteria tekee.

Teinit ja heidän vanhempansa koittavat käyttää pedohysteriaa kostona ja rahastuskeinona, näköjään jopa kiristämiseen?

Miksi naiset väkisin haluavat pakottaa miehen olemaan kanssaan vaikkei mies sitä halua?
      Mitä he siitä hyötyvät? Ei ketään voi väkisin pitää!

• kokemusta on

Vaikka suojaikäraja on 16, niin kyllä silti oikeuden selosteessa voidaan mainita, että "uhri" oli alaikäinen! En tiedä onko tämä vaikuttanut tuomioon. Jokainen tietysti lukee, että PEDOFIILI!

Ja jos muukin on valetta, niin helppoako sitä on sanoa, että tämä tapahtui jo puoli vuotta aiemmin, kun olin vielä 15. Näinkin on käynyt.

• Siru.....

Kokemusta on joo, koska olet sairas alaikäisiin sekaantuja! Ei muuten kiinnosta, oletko käyttänyt hyväksi 15- vai 16-vuotiaita. Lapsista kiinnostuneet on aina sairaita!

• hemmetin mukelot
        Siru..... kirjoitti:

Kokemusta on joo, koska olet sairas alaikäisiin sekaantuja! Ei muuten kiinnosta, oletko käyttänyt hyväksi 15- vai 16-vuotiaita. Lapsista kiinnostuneet on aina sairaita!

16v tyttö kutsuu 16v poikaa pedofiiliksi, no haloo hei *ole hyvä, ota keksi*

• Puolueellista

"Ja jos muukin on valetta, niin helppoako sitä on sanoa, että tämä tapahtui jo puoli vuotta aiemmin, kun olin vielä 15. Näinkin on käynyt."

On käynyt ja usein käykin. Eräässä tapauksessa poliisi oli varmuuden vuoksi laittanut teon aikajaksoksi lähes vuoden, vaikka hyvin tiedettiin mitä tiettyä yhtä päivää väitetty tapahtuma koski. Tämä siksi että tällöin epäillyn on mahdoton todistaa usean kuukauden ajalta mitä milläkin hetkellä teki (alibi), ellei nyt sitten satu olemaan ollut vaikka vuotta ulkomaan komennuksella. Poliisi voi aina väittää että "joo se tapahtuikin jonain toisena päivänä", jos epäillyllä on alibi sille tietylle päivälle.

Eräskin mies tuomittiin vakilaan, vaikka hänellä oli väitetyn raiskauksen ajalle vedenpitävä alibi. Hän oli tuolloin poliisi putkassa. Kun asia selvisi tutkivalle poliisille, raiskauksen ajankohtaa yllättäen muutettiinkin toiseksi.

Tutkivat poliisit auttavat valehtelevaa asianomistajaa lavastamaan syyttömän syylliseksi seksuaalirikokseen.

• porrotokka

Luulen että hän vain uhkailee... Irrottaudu hänestä mahdollisimman nopeasti, sillä tuollainen seurustelu ei voi päättyä hyvin. Tyttöystäväsi on huomannut että onnistuu peloittelemaan sinua ja käyttää sitä hyväkseen.

• Vaarallinen tyttö

Selvä psykopaatti. Ei kannata seurustella sairaalloisen manipuloitsijan kanssa. Sellaisia ei kannata pitää lähellään edes ystävinä. Ennemmin tai myöhemmin sellainen ihminen pilaa sun elämän.

• Todisteet

Jos on tekstiviestit tai sähköpostit jäljellä, niin vie ne poliisille (todisteeksi) äläkä suostu muuten edes keskustelemaan.

• tasa-arvo, tasapeli

Yhtälaillahan tyttö on käyttänyt sinua seks. hyväksi. Tällä logiikalla hänkin on pedofiili...

• Fiat = Ferrari ?

Väitän että 90 % nuorisosta ei edes tiedä mitä tarkoittaa PEDOFIILI. Menkää siis katsomaan lakikirjasta tai tietosanakirjasta. PEDOFIILI harrastaa seksiä alle murrosikäisten, oikeuslaitoksen mukaan siis lähinnä 10-11 -vuotiaiden kanssa. Jos joku aikuinen harrastaa seksiä esim. 13-vuotiaan kanssa ja jää kiinni häntä ei todellakaan syytetä lapseensekaantumisesta (PEDOFILIASTA) vaan joko hebefiliasta tai efebofiliasta. Mutta ilmeisesti teille on aivan sama puhuuko italialainenkin teistä suomalaisena vai ruotsalaisena..?

• Siru....
        Fiat = Ferrari ? kirjoitti:

Väitän että 90 % nuorisosta ei edes tiedä mitä tarkoittaa PEDOFIILI. Menkää siis katsomaan lakikirjasta tai tietosanakirjasta. PEDOFIILI harrastaa seksiä alle murrosikäisten, oikeuslaitoksen mukaan siis lähinnä 10-11 -vuotiaiden kanssa. Jos joku aikuinen harrastaa seksiä esim. 13-vuotiaan kanssa ja jää kiinni häntä ei todellakaan syytetä lapseensekaantumisesta (PEDOFILIASTA) vaan joko hebefiliasta tai efebofiliasta. Mutta ilmeisesti teille on aivan sama puhuuko italialainenkin teistä suomalaisena vai ruotsalaisena..?

Itse asiassa pedofiili voi harrastaa seksiä vaikka aikuisenkin kanssa (moni pedofiili on naimisissa). Osa pedofiileista on ensisijaisesti kiinnostunut pikkulapsista, osa vanhemmista lapsista ja teineistä ja vain hyvin pieni osa heistä on kiinnostunut pelkästään alle 13-vuotiaista. Ja turha laittaa tähän sitä Wiipedian määritelmää, tarkempaa tietoa löytyy oikeista tieteellisistä tutkimuksista.

• Läskifetismi

Miksi kaikelle on keksittävä joku termi? Miks kaikki muka on aina jotain sairasta ja pervoo?

Esim nykyään jos joku hoikka on läskin kanssa niin kaikki kuvittelevat hoikalla olevan "läskifetismi" eihän se muuten olis lihavan ihmisen kanssa?

• lillian

Tiedän yhden lyhytkasvuisen nuoren naisen, jolla on normaalinkokoinen mies. Moni on sitä mieltä että tällä miehellä on pakko olla joku "kääpiöfetissi" koska ei varmaan muuten olisi tämän naisen kanssa.

• Siru....

Aloittaja ei siis ole pedofiili (paitsi jos hän on vähentänyt todellisesta iästään 10 vuotta). Mutta sen sijaan moni lasten hyväksikäyttöä vähättelevä keskustelija on kallistunut siihen suuntaan lapsiin kohdistuvine taipumuksineen. Katsokaa vaan kaikki joilla on tyttölapsia, etteivät he joudu em. kaltaisten sairaiden perverssien saaliiksi.

• jep jep

Nykyisessä suomessa suomalaisella miehellä ei ole lainsuojaa.
      Jos häntä syytetään pedofiiliksi tai raiskaajaksi hän jää auttamattomasti alakynteen oikeudessa.
      Jos jollain ihmeen konstilla onnistuisit selviemään ilman tuomiota, on maineesi ja elämäsi kuitenkin jo tuhottu.
      Tämä on sitä femlandiassa harjoitettavaa tasa-arvoa.
      Tottukaa pojat tähän.

• Oikeusmurhan uhri

Ikäväkyllä miehet eivät ole ainoita kärsijöitä, myös naiset saavat perättömistä väitteistä tuomioita. Nuoret ovat äiteineen huomanneet sauman tienata sievoiset summat rahaa helposti ja kivasti.

• Siru...........

"Nykyisessä suomessa suomalaisella miehellä ei ole lainsuojaa."

Oikeat miehet ei sekaannu alaikäisiin. Ärsyttää ällöttävät pervot, jotka täällä valittavat että heitä on syyttöminä syytetty alle 16-vuotiaiden raiskauksesta kun tytöt itse asiassa ovat vapaaehtoisesti harrastaneet seksiä heidän kanssaan. Alaikäisiin sekaantujat, raiskaajia tai ei ovat sairaita, koska olemukseltaan lapsekkaat teinit kiihottavat heitä. On monia esimerkkejä siitä, että 14-15-vuotiaisiin sekaatujat ovat sekaantuneet myös oikeisiin lapsiin. Se onkin usein näiden teineihin sekaantujien todellinen fantasia, mutta koska eivät sitä välttämättä uskalla toteuttaa, valikoivat lapsekkaan näköisiä teinejä.

• Pedovainot roihuaa

Seksuaalirikossyytöksissä jo noitavainon piirteitä, tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä osoittautuvat usein täysin perättömiksi.

Syyttäjät ja poliisi ovat panneet merkille, että viime aikoina lisääntyneissä rikosilmoituksissa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on aika usein myös perättömiä ilmoituksia.

– Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin. Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla. Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänvirastosta.

• Siru....

Siinä tarkoitettiin niitä rikosilmoituksia, joissa äiti tekee lapsen isästä rikosilmoituksen huoltajuusriidassa! Siinä ei tarkoitettu niitä ällöttäviä pervoja, jotka kyttäävät teinejä kaupungilla ja käyttävät heitä hyväksi tai raiskaavat eikä säälitty heitä.

"Vanamo sanoo, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttösyytös heitetään usein ilmaan vaikeissa avioerotilanteissa.

– Olen pannut merkille, että sitä käytetään lyömäaseena toista osapuolta, yleensä isään, vastaan, hän sanoo."

• Hei jäbä,

Älä huoli, kertomasi pitää paikkansa ja kyllä poliisi sen näkee - näitä katkerien tyttöystävien tekaisemia juttuja on aivan pilvin pimein. Rikostutkinta päättyisi nimikkeeseen "Ei näyttöä."

Hävetä saisivat tytöt, ketkä käyttävät valehtelua ja virkavaltaa aseenaan säälittävyyksissään.

• ni

Höpö höpö ja vielä höpö. Vaikka tyttö olisi 14 tai 15 ja poika olisi vaikka 16, niin siitä ei taatusti mitään pedofiilisyytettä tule, tällöin katsotaan heidän olevan molempien samalla henkisellä tasolla. Vain jo mies on yli 18 ja tyttö reilusti alle suojaikärajan 14/15, saattaa mennä harkintaan. Miettikää nyt vähän asioita ja pankaa ne oikeaan perspektiiviin.

• jussi 59

minä ainakin tykkäsin kun sain vanhaa naista nuorena pojan kollina:) varmaan monen mielstä pedofiiliaa?! opetti minulle mitä seksi on, olisin halunnut seurustella hänen kanssa mutta meidän ikäero oli liian iso,hänen mielestä,hän oli ihana nainen minulle .....

PS:en olisi vasikoinut häntä mistään hinnasta! hän oli minun nainen silloin kauvan sitten....

• mie vaan

Mitäs jätit sen? Jos muija haluu sut, niin oo sen kanssa.

• Lapsiuhrit.

Insesisyytöksistä yuli muoti-ilmiö 80-90-luvuilla, vaikeissa erotilanteissa esitetään perättömiä syytöksiä.

Naiset kostavat, mikäli mies toimii vastoin heidän tarhtoaan.

Karjalainen lehti.
        Seksaaslirikossyytöksissä jo noitavainon piirteitä.

Vaikeissa avioerotilanteissa tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväkskäytöstä osoiitautuvat usein täysin perättömiksi.

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/seksuaalirikossyytöksissä_jo_noitavainon_piirteitä_4810297.html
        ----

• Koston enkelit.
        Lapsiuhrit. kirjoitti:

Insesisyytöksistä yuli muoti-ilmiö 80-90-luvuilla, vaikeissa erotilanteissa esitetään perättömiä syytöksiä.

Naiset kostavat, mikäli mies toimii vastoin heidän tarhtoaan.

Karjalainen lehti.
        Seksaaslirikossyytöksissä jo noitavainon piirteitä.

Vaikeissa avioerotilanteissa tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväkskäytöstä osoiitautuvat usein täysin perättömiksi.

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/seksuaalirikossyytöksissä_jo_noitavainon_piirteitä_4810297.html
        ----

Viranomaiset ovat puuttuneet perättömiin insestisyytöksiin.
        Yliopistoilla koulutetaan lasten patissa työskenteleviä tunnistamaan nämä "koston enkelit".

Lapsi koston välineenä huoltajuusriidassa ja avioerossa.

http://194.251.35.222/Kiinteasivu.asp?KiinteaSivuID=19067&NakymaID=391
        ----

• Koston enkelit.
        Koston enkelit. kirjoitti:

Viranomaiset ovat puuttuneet perättömiin insestisyytöksiin.
        Yliopistoilla koulutetaan lasten patissa työskenteleviä tunnistamaan nämä "koston enkelit".

Lapsi koston välineenä huoltajuusriidassa ja avioerossa.

http://194.251.35.222/Kiinteasivu.asp?KiinteaSivuID=19067&NakymaID=391
        ----

Insestsyytökset on tunnistettu ja ryhdytty vastatoimiin.

Awen Oy luento Kapsen seksuaalinen gyväksikäyttö.

Luennoitsijat Katariina Finnilä Tuohimaa psykiatri.

Kari Tolvanen Rikoylikomisaari.

Maaret kallio seksuaaliterapeutti.

http://www.awen.fi/ohjelmat/Lapsen seksuaalinen hyvaksikaytto_9.2.2011.pdf
        ---

• Koston enkelit.
        Koston enkelit. kirjoitti:

Insestsyytökset on tunnistettu ja ryhdytty vastatoimiin.

Awen Oy luento Kapsen seksuaalinen gyväksikäyttö.

Luennoitsijat Katariina Finnilä Tuohimaa psykiatri.

Kari Tolvanen Rikoylikomisaari.

Maaret kallio seksuaaliterapeutti.

http://www.awen.fi/ohjelmat/Lapsen seksuaalinen hyvaksikaytto_9.2.2011.pdf
        ---

YLE Elävä arkisto.

Kolme video-ohjelmaa pedofiliasta ja insestistä.

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=103&t=&a=10386
        -----

• syytön syytetty

olen 17 vuotias poika

pari kuukautta sitten sovittiin lapsuuden kaverin kanssa että hän tulee käymään luonani (kun hän ei ollut aiemmin käynyt) ja sovittiin että pidetään hauskaa,
      sitten sinä päivänä kun kaverini piti tulla luokseni niin hän kysyin minulta että saisko hänen kaverinsa tulla kanssa kun se oli kysynyt.
      (vastasin siihen että ok, en viittinyt kieltäytyä kaverilleni ) kaverini kaveria en tuntenut mutta tiesin nimen ja olin monesti nähnyt hänet kaupungilla.
      sitten he tulivat luokseni ja halattiin kaverini kanssa ja juteltiin ja kuuneltiin musiikkia youtubesta ja katsottiin musiikki videoita(juotiin samalla olutta ) parin oluen jälkeen me mentiin keittiöön kaverini kanssa ja otettiin lasiin viina mitä oli todella vähän pullossa sitten jaettiin ensiks kaverini kanssa puoliks se niin yhtäkkiä kaverini kaveri halusi kanssa sitä sitten jaettiin se kolmeen osaan (viinaa oli pullossa ehk kahvikupillisen verran mitä sitten jaettiin kolmeen osaan ) sitten mentiin takas olohuoneeseen ja alettiin laulamaan karaokea sitten sen jälkeen kaverini poika ystävä tuli parkki paikalle ja mentiin sitä vastaan sitten alettiin katsomaan leffaa, leffa oli melkein lopussa kun minua rupesi vähän väsyttämään kello oli 3 yöllä ja olin sinä päivänä aamulla ollut koulussa sitten menin sänkyyni ja aloin lepäämään vähäksi aikaa ja sitten kun heräsin niin katsoin että kaverini kaveri istui koneella ja minun kaverini oli hävinnyt poika ystävänsä kanssa nousin sängystä ja menin sitten suihkuun ja tulin sieltä bokserit jalassa ja pyyhe sen ympärillä sitten laitoin collarit jalkaan ja menin sänkyyni nukkumaan ja sitten kysyin tytöltä että mihin mun kaveri hävisi sitten hän vastasi että se meni sen poikaystävänsä kanssa sen luokse niin sitten sanoin että ok, ja aloin taas lepäämään tyttö rupesi jotain valittamaan tietokoneestani niin vastasin siihen vähän vihaisella äänellä että sammuta se sitten vittu , tyttö sammutti koneen ja jäi sohvalle nukkumaan sanoin tytölle että keittiössä on vieras sänky ja patja kääpissa ja sitten sanoin että nuku missä haluut, niin tyttö tuli viereeni samaan sänkyyn sitten, sanoin tytölle että ottaa pipon pois kun haisee pahalle tyttö otti pois ja sitten tuli kauhea löyhkä hänen hiuksistaan käskin hänen pesevänsä hiukset että haisee todella pahalle tyttö meni sitten vessan ja kävi samalla suihkussa, sitten hän tuli pois ja tuli takaisin viereeni sitten me vähän pussailtiin sitten pussasin häntä kaulalle niin hän sanoi että ei halua harrastaa seksiä kun hän välittää jostakin jätkästä niin paljon niin silloin sanoin hänelle että en haluakkaan harrastaa seksiä koska en ole itse valmis siihen että olen ite eronnut vähän aikaa sitten sitten tyttö oli vähän aikaa sängyssäni ja sitten hän halusi että hieron häntä sitten hieroin häntä ja vähän ajan päästä hän lähti kotiin ja kello oli joku 4tai 5 saatoin tytön ovelle ja sitten sanoin että ei kerro kavereilleni että olet ollut täällä tiiät että mitä ne ajattelee sillo, tyttö sanoi että okei en kerro. parin kuukauden päästä poliisit tulivat hakemaan minut asunnostani ja kertoivat että minusta on tehty rikos ilmoitus sitten olin että wtf ? :O kysyin että mistä ihmeestä ? , poliisi sano että pakottaminen seksiin kysyin että ketä minä olen pakottanut seksiin poliisit sano että tunnetko semmosta tyttöö, sanoin että en tunne mutta tiedän hänen nimensä sitten sanoin että he kävivät pari kuukautta sitten meillä poliisit sitten heittivät minut poliisi asemalla johonkin tosi tosi ahtaaseen huoneesen missä ei pystynyt melkein kääntymään siellä olin sen puoli tuntia ja minua ahisti ja pelotti tosi paljon meinasi tulla itku, sitten kun olin ollut sen puolen tunnin siellä poliisi tuli avaamaan oven ja sanoi että äitini ja poliisi aseman sosiiaali työntekijä tulee kanssa kuulusteluun koska olen alle 18v sanoin että sopii sitten kuulusteluissa sanoin kaiken mitä sinä iltana tein ja mitä tytön kanssa tapahtui sitten sen jälkeen tapahtui tytön kanssa. ja tyttö on samanikäinen minun kanssa ja en tunne häntä mutta tiedän nimen kun hän oli lisännyt minut facebookkiin kaveriks mutta muuten en tiedä tytöstä mitään en tunne en ole koskaan ollut hänen kanssaan tekemisissä ja tiiän ainoastaan nimen facebookkin kautta.... ja nytten minua syytetään sellaisesta ja minua pelottaa tollainen tosi tosi paljon nytten tiiän ehkä minkä takia hän kyseli silloin että paljon mun kaikki mun omaisuudet maksaa ja kaikkee tollaista kyseli sinä iltana, ja tyttö on köyhä ainakin sen vaatetuksen perusteella. ja hän on ollut laitoksessa tai saattaa olla vieläkin mitä olen kuullut kaikilta kavereiltani.... mitä minun pitää tehdä että voin todistaa olevani syytön tohon syytökseen ???

minua itkettää ja surettaa se että olisi pitänyt uskoa äitiäni että en päästäis asuntooni ketään tuntematonta :'(

• luottamus 0

mulla vähän sama juttu... mulla oli kaveri, joka seurusteli 15v kanssa ja oli itse 18v. ei mulla ollu mitään ongelmaa muuta kuin se että tämä 18v poika petti tyttöystäväänsä jatkuvasti, ja leveili asiasta. joten, minä ja mun kaveri sitten kerrottiin tälle 15v tytölle kaikki mitä tiedettiin. eka se ei uskonut, mutta sai poikaystävänsä kiinni teoistaan ja jätti sen. seurustelivat 6kk. ja nyt minusta ja 15v tytöstä on tullut kavereita, olen 19v. ollaan facebookissa juteltu paljon, ja nähty pari kertaa samoissa kaveripiireissä. ja nyt tämä hänen ex 18v on vannonut kostavansa mulle sen paljastuksen. ja mun ex tyttöystävä joka on minulle raskaana sai puhelun että mua kohtaan nostetaan syyte seksuaalisesta hyväksikäytöstä. ja puhelu oli tuntematon numero, ja mies helkilö. epäilys on että tämä on se kosto mitä minulle vannottiin. mitä pitäs tehdä? :/

• Leimakirves

Kyllä minuakin on syytetty pedofiiliksi yhden jos toisenkin ihmisen taholta ottamatta kantaa siihen olenko vai enkö.

• layley

Pedofiilin leiman voi saada vaikka siitä että jotkut tyypit keksivät päästään että joku on pedofiili että saavat "syyn" toteuttaa väkivaltaista käytöstään. Yleensä uhri on joku kiltti mies joka ei harrasta tappelemista, siis helppo uhri.
        Tunnen tällaisen tapauksen lähipiiristä. Raukkamaista, törkeää, henkisesti sairaiden ihmisten toimintaa.

• Pedofobikot sekoo

"" en anna 3v tyttöäni päivähoitoon tai päästä silmistäni hetkeksikään. Sukulaiset hoitaa tarvittaessa ja jos joku sille jotain pahaa tekee,niin itse joudun linnaan sen jälkeen ""

Ovatko pedofobikot menettäneet täysin järkensä?

Kumpikohan on tuollekin 3 vuotiaalle pikkutytölle suurempi riski,
      se että muka joku hänet päiväkodissa raiskaisi, vai se että
      hänen isänsä vahtii häntä ylihysteerisenä ja hakkaa tai jopa tappaa
      jokaisen joka edes vilkaisee hänen lapseensa?

• EiMIESlastenhoitajia

"" Muutama vuosi takaperin lasteni päiväkotiin ilmestyi mieshoitaja. Joo o varmasti oli mukava mies ja nuhteeton tausta, mutta kyllä oli vaikea jättää lapsia hänen hoitoon, en edes osannut kunnolla katsoa häntä silmiin lapsia tuodessa tai viedessä. Joka päivä odotin lasteni sanovan jotakin peppuun viittaava ja aina oli toinen käsi taskussa valmiksi nyrkissä.""

Tarkoittaako tämä sitä ettei miehiä saisi päästää lastentarhaan hoitajiksi?

Entä lasten lääkäreiksi?

Tai opettajiksi?

Entäpä valmentajiksi?

Mitä jos naishoitaja onkin lesbo? Saako hän silloin enää koskea lapsiin
        ja vaihtaa jopa vaippoja?

Naapurimaassamme Ruåttissa on jo menty siihen että vanhemmilta pitää saada kirjallinen lupa vauvan vaipan vaihtoon, muuten vauva saa olla litimärissä vaipoissa.

Kun eräässä lastentarhassa selvisi että eräs tarhan-tädeistä oli lesbo, häntä ei enää päästetty vaihtamaan vaippoja lapsille eikä hän saanut esim. nukuttaa lapsia (koska nämä olivat vähissä vaatteissa).

Näinkö pitkälle Suomessakin on jo menty?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2693
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      901
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      875
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      827
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      794
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe