Hyviä porakaivon tekijöitä Savonnlinnan seudulta?

Tietääkö kukaan hyviä porakaivontekijöitä Savonlinnan seudulta? Venäläinen tuttuni on yrittänyt saada kaivontekijää omalle mökilleen vuoden verran. Muutama firma on luvannut tulla, mutta niitä ei ole lopulta näkynyt. Ihmetteln eikö raha kinnosta. Vai onkohan kielitaito loppunut. Riittää kun osaa englantia.

9

3455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OSSI_1
    • Kokemusta_on

Meilläkin kävi porakaivo-pojat poraamassa,ja olen todella tyytyväinen kaivoon ja tietenkin veteen: SUOSITTELEN

• aaze.

meillä kävi sotkamonpora-kaivo.

• ANONYYMI123

Meilläkin kävi Lamminranta oy,poraamassa lämpökaivon. ja olen tyytyväinen kaivoon.minun isälleni oli käynyt porakaivo-pojat poraamassa vesi-kaivon.

• hivv öihöh

Lopeta nyt heti alkuunsa oman firmasi mainostaminen ilmaispalstoilla. Se nyt on säännöissäkin kiellettyä

Montako Savonlinnalaista luulet oikeasti lukevan muuten tällaista huuhaa palstaa, puolenkymmentä kirjoitusta päivässä, koko maapallolta.

Myyhän porasi pois ja osta polkupyörä, sillä nätti polkaista työvoimatoimistoon.

• Masa777

olen tuossa asiassa jokseenkin samaa mieltä että ei omaa firmaa saa mainostaa ilmais palstoilla, Mutta ethän sinä voi olla varma etes onko tuo/kyseiset firmat noiden henkilöiden omia? ja tuossahan on monta firmaa mainittuna joten mitä noista tarkoitat sillä mainonnalla? Haluaisin ihan uteliaisuuttani kysyä tuollaista

• näk äNm ÄLnm älmn
        Masa777 kirjoitti:

olen tuossa asiassa jokseenkin samaa mieltä että ei omaa firmaa saa mainostaa ilmais palstoilla, Mutta ethän sinä voi olla varma etes onko tuo/kyseiset firmat noiden henkilöiden omia? ja tuossahan on monta firmaa mainittuna joten mitä noista tarkoitat sillä mainonnalla? Haluaisin ihan uteliaisuuttani kysyä tuollaista

Tuotahan ne tekee päivät pitkät.

Aloitus, jossa kysellään jotain kauppiasta tai palvelua joltain seudulta.
        Vastaus, jossa kehutaan jotain firmaa
        Aloittajan vastaus, jossa kehuu samaisen firman ja kiittelee ja kehuu

Net on nämät suolen palstat kaikki samanlaisia. Koitappa mennä kyselemään kodinkoneista, vastauksia alkaa satamaan, että Miele on paras.. Erityisesti kodinkonekauppiaat ja rautakaupankauppiaat on aktiivisia, niillä kun on paljon luppoaikaa päivisin, kun myymälässä ei käy asiakkaita.

Törkein tapaus oli atk- puolella. Se aina mainosti tiettyä merkkiä ja osallistui aktiivisesti melkein kaikkiin ketjuihin, jus oman merkkinsä erinomaisuuden takia. Sitten se aina muisti mainita Tampereeen Markantalon. Ja sitten se aina muisti mainita myyjän nimen, jolta saa hyvin alennusta :DDD

Maailmalla tullut jo tuomioita, kun firmat määränneet myyji' mainoshommiin työajalla nettipalstoille. Ai niin, mun käsittääkseni tämä po tietokonekauppias on työttömänä, vahän aikaa sama tuyyppi kehui Giganttia, mutta nytpä tuosta ei ole kuulunut aikoihin mitään.

• defwegtety
        näk äNm ÄLnm älmn kirjoitti:

Tuotahan ne tekee päivät pitkät.

Aloitus, jossa kysellään jotain kauppiasta tai palvelua joltain seudulta.
        Vastaus, jossa kehutaan jotain firmaa
        Aloittajan vastaus, jossa kehuu samaisen firman ja kiittelee ja kehuu

Net on nämät suolen palstat kaikki samanlaisia. Koitappa mennä kyselemään kodinkoneista, vastauksia alkaa satamaan, että Miele on paras.. Erityisesti kodinkonekauppiaat ja rautakaupankauppiaat on aktiivisia, niillä kun on paljon luppoaikaa päivisin, kun myymälässä ei käy asiakkaita.

Törkein tapaus oli atk- puolella. Se aina mainosti tiettyä merkkiä ja osallistui aktiivisesti melkein kaikkiin ketjuihin, jus oman merkkinsä erinomaisuuden takia. Sitten se aina muisti mainita Tampereeen Markantalon. Ja sitten se aina muisti mainita myyjän nimen, jolta saa hyvin alennusta :DDD

Maailmalla tullut jo tuomioita, kun firmat määränneet myyji' mainoshommiin työajalla nettipalstoille. Ai niin, mun käsittääkseni tämä po tietokonekauppias on työttömänä, vahän aikaa sama tuyyppi kehui Giganttia, mutta nytpä tuosta ei ole kuulunut aikoihin mitään.

Olen näk anm almn almn.. kanssasi samaa mieltä tuosta asiasta mitä kirjoitit mutta eihän kukaan voi mennä kovin hepposin perustein syyttämään jotain firmaa että se firma mukan mainostaa itseään internetissä. ja en oikein usko että tässä keskustelussa on kyse siitä että jonkin firman työn tekijä mainostaaa firmaa. täällähän lukee todella paljon kaikkea että ESIM: mikä on hyvä Metsästys-ase merkki ja sinne satelee että; beretta baikal yms.. ei tuosta voi päätellä mitään että joku firma mainostaa itseään ilmatteeksi. en sulje sitäkään pois että joku ei tekisi sellaista että mainostaa omaa firmaansa internetissä,Oman firman mainostus on tietenkin väärin. mutta mainostamisen voi käsittää monella eritavalla ei se ole mielestäni mainostamista että joku sanoo että:gigantti on hyvä firma, tai joenloka on hyvä firma,ja jokuhan voi olla tosissaan niin kiitollinen jollekkin firmalle tai niin tyytyväinen että hän haluaa mainita tästä firmasta jotakin... tämä oli sitten minun näkemys tästä asiasta ::DD

• ddsfsdfs
        defwegtety kirjoitti:

Olen näk anm almn almn.. kanssasi samaa mieltä tuosta asiasta mitä kirjoitit mutta eihän kukaan voi mennä kovin hepposin perustein syyttämään jotain firmaa että se firma mukan mainostaa itseään internetissä. ja en oikein usko että tässä keskustelussa on kyse siitä että jonkin firman työn tekijä mainostaaa firmaa. täällähän lukee todella paljon kaikkea että ESIM: mikä on hyvä Metsästys-ase merkki ja sinne satelee että; beretta baikal yms.. ei tuosta voi päätellä mitään että joku firma mainostaa itseään ilmatteeksi. en sulje sitäkään pois että joku ei tekisi sellaista että mainostaa omaa firmaansa internetissä,Oman firman mainostus on tietenkin väärin. mutta mainostamisen voi käsittää monella eritavalla ei se ole mielestäni mainostamista että joku sanoo että:gigantti on hyvä firma, tai joenloka on hyvä firma,ja jokuhan voi olla tosissaan niin kiitollinen jollekkin firmalle tai niin tyytyväinen että hän haluaa mainita tästä firmasta jotakin... tämä oli sitten minun näkemys tästä asiasta ::DD

ja tarkoitin tuossa että oman firman mainostus ilmaisilla saiteilla on väärin.. pieni virhe tuli joo ::DD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      17
      3219
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      13
      2200
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      118
      1812
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1206
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1107
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1012
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      833
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      778
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      721
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      695
    Aihe